از برگشت هزینه خرید تا خدمات VIP

ایران کارت بولزوان؛ یک کارت کوچک با امکانات بزرگ

عصر خودرو- رامان کار پیشرو، نماینده انحصاری بولزوان کره جنوبی در ایران در ادامه توسعه فعالیت‌های خود و در جهت تسهیل در خرید محصولات ممتاز بولزوان، خدمات ویژه‌ای را به اعضا باشگاه مشتریان بولزوان ارائه می‌کند. یکی از اصلی‌ترین خدمات ارائه شده از سوی بولزوان برای مشتریان این باشگاه، ارائه "ایران‎کارت بولزوان" با خدمات و امکانات ویژه و گسترده است.

Sunday 17 June 2018 - 13:28:00

ایران کارت بولزوان؛ یک کارت کوچک با امکانات بزرگ

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، ایران‎کارت بولزوان یک کارت بانکی عضو شبکه شتاب با ویژگی‎های منحصر به فرد است. این کارت علاوه بر دارا بودن تمام ویژگی‎های کارت‎های بانکی، دارای مزایایی نظیر برگشت نقدی بخشی از مبالغ هزینه شده از طریق دستگاه‎های کارت خوان بانکی (POS) و درگاه‎های پرداخت اینترنتی است. هم‎چنین دریافت امتیازات بر اساس مبالغ خرید نیز موجب تمایز این کارت از سایر کارت‎های بانکی شده است.
سطوح چهارگانه ایران‎کارت بولزوان که بر اساس امتیازهای کسب شده توسط دارنده‎ی ایران‎کارت بولزوان با افزایش خرید و مانده‎ی کارت تعیین می‎شوند، برای دارندگان ایران‎کارت بولزوان جذابیت رقابت و دریافت دامنه گسترده‎ای از "خدمات ویژه" شرکای تجاری بولزوان از قبیل تسهیلات، برگشت نقدی بخشی از هزینه‎های استفاده از خدمات، خدمات VIPP و …، را ایجاد می‌کنند.
دارندگان ایران‎کارت بولزوان می‎توانند هرروز از طریق همه پایانه‎های فروشگاهی و درگاه‎های پرداخت اینترنتی خریدهای خود را انجام داده و بخشی از مبلغ خرید خود را به‌صورت “برگشت نقدی” دریافت کنند.
علاوه بر خرید در همه‎ی رستوران‎ها، باشگاه‎ها، هتل‎ها، مراکز خرید عمومی و…، در شهرها و طی سفرهای داخلی با استفاده از ایران‎کارت بولزوان، ضمن برگشت نقدی دارندگان ایران‎کارت بولزوان از "امتیازهای تشویقی" ایران کارت بولزوان نیز بهره‌مند می‎شوند.
امتیاز تشویقی، شامل دو نوع امتیاز می‎شود:
1) امتیازی که به ازای هر خرید به دارنده‎ی کارت اختصاص می‎یابد
2) امتیازی که از طریق پول واریزی به کارت و مانده‎ی پول به کارت اختصاص می‎یابد

با افزایش امتیاز‎های تشویقی از طریق خریدهای بیشتر، سطح (رنگ) کارت در سطوح چهارگانه ایران‎کارت بولزوان ارتقاء می‎یابد. ارتقاء در ایران‎کارت بولزوان مرحله‌به‌مرحله (آبی به نقره‎ای بعد طلایی و سپس پلاتینیوم) خواهد بود .تغییر سطح به معنای دریافت خدمات ویژه جذاب‎تر است.
"خدمات ویژه" شامل تسهیلاتی نظیر اعطای امتیاز بیشتر، برگشت نقدی بخشی از هزینه‌های خرید کالا و خدمات، حضور افتخاری در برنامه‌های فرهنگی هنری خدمات VVIP و … می‌شود که این تسهیلات تأمین نیازمندی‌ها، رضایتمندی، شادی، آسایش و به‌طورکلی جایگاه ویژه‌ای برای دارندگان محترم ایران کارت بولزوان در جامعه در بر دارد. برای اطلاع از میزان برگشت نقدی و امتیاز تشویقی، پس از هر خرید، پیامکی حاوی اطلاعات خرید و امتیازهای تشویقی برای دارنده ایران کارت ارسال می‌شود.
همچنین پس از ثبت‌نام و صدور ایران کارت، پیامکی حاوی نام کاربری و رمز عبور برای دارنده کارت ارسال می‌شود که با استفاده از آن می‌توانند وارد صفحه کاربری خود در پورتال ایران کارت شده و اطلاعات تراکنش‌های خرید، امتیازات کسب شده و سایر اطلاعات و نمودارهای استفاده از ایران کارت بولزوان خود را در آن مشاهده نمایند.
برگشت نقدی و امتیازهای تشویقی ایران‎کارت بولزوان تنها به تراکنش‎های خرید واقعی مشتریان تعلق می‎گیرد. هر تراکنش که بنا به تشخیص سامانه ایران‎کارت بولزوان صوری باشد از برگشت نقدی و امتیاز تشویقی برخوردار نخواهد بود و در صورت اصرار و تأکید بر تراکنش‎های صوری، دارنده کارت از سامانه حذف و تنها مانده‎ ایران‎کارت بولزوان به او پرداخت خواهد شد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر، عضویت در باشگاه مشتریان بولزوان و دریافت ایران کارت بولزوان می‌توانید به وبسایت رامان کار پیشرو، نماینده رسمی بولزوان ایران به آدرس bullsone.ir مراجعه نمایید. جهت خرید اینترنتی محصولات نیز می‌توانید به فروشگاه اینترنتی بولزوان به نشانی bullsoneshop.ir مراجعه نمایید.

برچسب ها

بولزوانمحصولات بولزوان
مطالب مرتبط بیشتر
Back to top