معرفی محصولات بولزوان؛ برای شما که عاشق خودرویتان هستید

محافظ و پوشش‌دهنده موتور، تضمین دوام خودرو در لحظه استارت

عصر خودرو- سایش موتور در زمان استارت یکی از شایع‌ترین دلایل روغن‌سوزی موتور خودرو است. این مشکل در روزهای گرم و سرد وجود دارد و شاید تا چند سال راه‌حلی برای آن وجود نداشت اما بولزوان کره جنوبی با عرضه "محافظ و پوشش‌دهنده موتور" راه‌حل دائمی رفع این مشکل را یافته است.

Saturday 09 June 2018 - 13:19:00

محافظ و پوشش‌دهنده موتور، تضمین دوام خودرو در لحظه استارت

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، بخش زیادی از آسیب به بخش‌های داخلی موتور در زمان استارت روی می‌دهد. در این لحظه هنوز روغن موتور به دیواره سیلندر و بخش‌های بالای سرسیلندر نرسیده است و به همین دلیل در لحظه استارت، عملاً شاهد سایش بسیار بالای قطعات هستیم که درنهایت به آنچه "روغن‌سوزی" موتور نامیده می‌شود منجر خواهد شد.
این سایش در هوای سرد تشدید خواهد شد اما بررسی‌ها نشان می‌دهد حتی در هوای گرم هم این مسئله وجود دارد. تا مدتی پیش وقوع این اتفاق عملاً غیر قابل اجتناب بود اما بولزوان با "محافظ و پوشش‌دهنده موتور" راه‌حل دائمی رفع این مشکل را یافته است.
"محافظ و پوشش‌دهنده موتور" بولزوان با ایجاد لایه محافظتی با فرمولاسیون خاص و با استفاده از فناوری AOMC (ترکیب پیشرفته آلی مولیبدن) که توسط فرآیند الکتروستاتیکی روی بدنه خارجی موتور می‌ماند، از فرسایش و ترک‌خوردگی بلوک موتور در استارت اولیه موتور سرد جلوگیری می‌کند.
این محصول مزیت‌های زیادی دارد که از آن جمله می‌توان موارد زیر را اشاره کرد:
- کاهش اصطکاک
- محافظت بسیار قوی در برابر ساییدگی و ترک‌خوردگی
- کاهش نویز موتور
- افزایش شتابگری
- بهبود بهره‌وری مصرف سوخت

این محصول دارای گواهینامه TUV آلمان است و برای اثربخشی بهتر، استفاده آن در هر 10هزار کیلومتر توصیه می‌شود.

نحوه استفاده
برای هر 4 تا 6 لیتر روغن ، یک بسته از محصول در مخزن روغن موتور ریخته شود.
حین تعویض روغن، قبل از افزودن روغن جدید، محصول را در محفظه روغن موتور بریزید.
قبل از اضافه کردن محصول به روغن، اطمینان حاصل شود که میزان سطح روغن در گیج پایین‌تر از F باشد.
قابل استفاده برای روغن کنونی، اما با روغن جدید عملکرد بهتری دارد.

برای اطلاعات بیشتر در زمینه "محافظ و پوشش‌دهنده موتور" به وبسایت بولزوان به آدرس bullsone.ir مراجعه نمایید. این محصول را می‌توانید از نمایندگی‌های شرکت رامان کار پیشرو نماینده انحصاری محصولات بولزوان در ایران خریداری کنید. همچنین امکان خرید آنلاین محصولات این شرکت از فروشگاه اینترنتی بولزوان به آدرس bullsoneshop.ir نیز وجود دارد.

برچسب ها

بولزوانمحصولات بولزوان
مطالب مرتبط بیشتر
Back to top