این خودرو یک مدل چندمنظوره معمولی نیست

عصر خودرو- گزینه‌ای که یک مینی‌ون شخصی را از یک نفربر زرهی متمایز می‌سازد، سبکی آن است که باعث مانورپذیری بیشتر خودرویی به این عظمت می‌شود.

Sunday 27 May 2018 - 16:55:00

این خودرو یک مدل چندمنظوره معمولی نیست

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از عصرایران ، آیا نفربر زرهی "سنتری" که دو سال پیش معرفی شد را به یاد دارید؟ خودرویی زرهی، سخت و تاکتیکی از خودروساز کانادایی که گویی از "مسابقه مرگ" بیرون آمده است. در اصل این خودرو یک نسخه چندمنظوره نه چندان معمولی محسوب می‌شود که در حالت عادی امکان راندن آن سخت و ناممکن به نظر می‌رسد.
مینی‌ون شخصی "اینکاس سنتری" آخرین خودروی طراحی شده توسط این برند کانادایی است که با ترکیب انعطاف‌پذیری و شخصی‌سازی و با بیشترین حد راحتی و محافظت از سرنشینان در فضای درونی و بخش زرهی ساخته شده است.

اینکاس‌های  MPV جدید سنتر

تمامی اینکاس‌های جدید سنتری با چندین چیدمان متفاوت صندلی، برای 4 تا 6 نفر ساخته می‌شوند. گزینه‌ای که یک مینی‌ون شخصی را از یک نفربر زرهی متمایز می‌سازد، سبکی آن است که باعث مانورپذیری بیشتر خودرویی به این عظمت می‌شود. این خودرو از قابلیت‌های آفرودی پیشرفته‌ای برخوردار است و با قابلیت محرک 4×4 ارائه خواهد شد. با یک حساب و کتاب ساده، مینی‌ون‌های شخصی سنتری گزینه اصلی و اولیه نیروهای اعمال قانون، نیروهای گارد ویژه و گشت‌های مرزی محسوب می‌شود.

نفربرهای زرهی سنتری

علاوه بر این، اینکاس مدلی را با فضای بار پیک‌آپ- تراک‌ها ارائه کرده که برای حمل و نقل کالا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مینی‌ون شخصی سنتری مورد استفاده نیروهای نظامی و پلیس قرار خواهد گرفت و مقاومت زرهی بالایی دارد. این خودرو 5.76 متر طول و 2.48 متر عرض داشته و ارتفاعش 2.46 متر می‌رسد. فاصله بین دو محور در این خودرو 3.57 متر و ارتفاع کف آن با زمین 50 سانتی‌متر است.

در زیر درب بزرگ این خودرو شاهد شاهد یک موتور توربودیزل 6.7 لیتری 8 سیلندر هستیم که با یک گیربکس خودکار 6 سرعته هماهنگ می‌شود. این موتور با گشتاوری حدود 1084 نیوتن‌متر قدرتی حدود 390 اسب‌بخار دارد.

این مینی ون نظامی سنتری در روزهای 30 و 31 می در نمایشگاه امنیت و دفاع کانادا به شکل رسمی معرفی خواهد شد.

برچسب ها

خودرو زرهیمینی ون
مطالب مرتبط بیشتر
تصاویر لو رفته از جدیدترین مینی‌ون تویوتا (+ عکس) تانک خودرانی که چشم بسته شلیک می‌کند معرفی خودروهای زرهی ساخت ایران+تصاویر گزارش تصویری از رونمایی خط تولید خودرو زرهی طوفان خودرو زرهی ضدمین و ضدکمین «طوفان» رونمائی شد خودروهای معمولی به تانک تبدیل می شوند ساخت ماکت خودروهای زرهی توسط سربازان عراقی همسفران فرامـوش‌شـده زره پوش لوکس Knight XV +عکس زره پوشی به نام گاردین شاسی بلند ساده اما جان سخت +تصاویر تولید خودروهای تاکتیکی و اداری توسط معاونت آماد و پشتیبانی نزاجا زره پوش اتریشی Pandur I(+عکس) پارتیزان 1،خودرویی با خدمات 100 ساله (+عکس) مینی تانک خودران ساخته شد خودروی ضد شورش عظیم روسی را ببینید رزمایش خودروهای بی سرنشین در ارتش آمریکا شاسی بلندضد گلوله و طلایی دارتز همه خودروهای زرهی سران شوروی و روسیه +تصاویر ساخت سریعترین خودروی زرهی دنیا در چین لیموزین زره پوش ترامپ امتحان می شود تولید خودروهای نظامی "نامرئی" با مادۀ جدید روسی خودروهای زرهی آلمان امنیت مرزهای اردن را تامین می‌کنند معروف‌ترین ضد‌ گلوله‌های جهان +تصاویر «عقرب» خودروی جدید زرهی ارتش روسیه خودرو ویژه مبارزه با تروریست ها به خدمت نیروهای روسی در می آید مینی ون کیا سدونا بالاترین نمره ایمنی آمریکا را دریافت کرد رونمایی پلیس از خودروی ضد اغتشاش و لانچر پرتاب گاز اشک آور بومی هیولای روسی +تصاویر با 5 تانک گرانقیمت و مرگبار جهان آشنا شوید وقتی عملکرد تابع فُرم می‌شود زره‌پوشان دوزیست کانادا صادرات خودرو زرهی به عربستان را تصویب کرد آتش‌بازی به سبک ایرانی ساخت نسل جدیدی از خودروهای ضدگلوله مهر تایید پوتین پای پروژه تولید 3 خودرو زرهی فوق‌پیشرفته مشخصات فنی خودرو زرهی جدید روسیه که می‌خواهد رقیب هاموی شود پوتین از سریع‌ترین و مهلک‌ترین خودرو زرهی دنیا رونمایی کرد خودروهای زرهی قاچاقچیان مکزیکی 10 ماشین عجیب نظامی در جنگ جهانی دوم بازدید فرمانده نیروی زمینی ارتش از خودرو تانک‌بر «پوریا» پوتین با خودرو فوق پیشرفته‌ به تهران می‌آید؟ تراداین گورکا سیویلین ادیشن؛کرگدن شهری! با بهترین تانک های سال 2015 آشنا شوید! تصاویر خودروهـای ویژه پلیس ضد شورش مردانِ پشت صحنه جنگ موتور مخصوص حمل زندانی ساخت کمپانی هارلی دیویدسون جایگزین هاموی را ببینید مراسم رژه خودروهای نظامی در شهرستان پاوه برگزار شد سرنوشت پلاک‌های نظامی به کجا ختم شد؟ عراق 400 دستگاه خودرو پیشرفته «مین روب» از روسیه تحویل می‌گیرد جدیدترین خودرو زرهی روسیه را بشناسید
Back to top