خودروی جدید ایلان ماسک در راه است

عصر خودرو- ایلان ماسک در توییت های خود اعلام کرده که تسلا مدل Y را به زودی معرفی خواهد کرد. موضوعی که مدتی است به لحاظ تاریخ رونمایی سوژه خبرنگاران شده است.

Friday 25 May 2018 - 10:50:00

خودروی جدید ایلان ماسک در راه است

به گزارش  به نقل از انتخاب ،ایلان ماسک در توییت های خود اعلام کرده که تسلا مدل  Y را به زودی معرفی خواهد کرد. موضوعی که مدتی است به لحاظ تاریخ رونمایی سوژه خبرنگاران شده است.

 ایلان ماسک مدتی پیش در یک توییت اعلام کرد که مدل Y را در اوایل سال جاری معرفی خواهد کرد. سپس،این خبر تا حدودی تکذیب و مسکوت شد .

اما وی اکنون و پس از این که مجددا در مورد تاریخ رونمایی از تسلا مدل Y مورد پرسش قرار گرفت به تاریخ 15 مارس اشاره کرد.اگرچه وی این خبر را تلویحی اعلام کرد. اما تاکید کرد که خودروی جدید تسلا تا اواسط سال آینده یعنی همان 15 مارس رونمایی خواهد شد.
تسلا برای اولین بار در ماه ژوئن 2017 مدل Y را با یک عکس مرموز توصیف کرد. عکسی که چندان واضح نبود اما برای بسیاری از افراد بسیار مهیج جلوه می کرد. در آن زمان،ایلان ماسک گفت: برای ساخت این مدل شبانه روز درگیر کار است و حتی روی نیمکت دفتر خود استراحت می کند، اما از آن زمان به بعد بسیاری از نگرش ها به سمت تسلا 3 برگشته است و خبرها به این مدل مرتبط می شود.

اما با همه این ها و با وجود این که ما هیچ اطلاعات دقیقی از تسلا Y نداریم ، بسیاری از کاربران برای دیدن این خودروی جدید لحظه شماری می کنند.

برچسب ها

تسلا Yایلان ماسک
مطالب مرتبط بیشتر
دردسر اضافی برای ایلان ماسک ایلان ماسک: کارخانه‌های تسلا، کوره پول سوزی هستند برنامه ایلان ماسک برای تعدیل کارمندان تسلا 17 میلیارد دلار برایش آب خورد سهام تسلا پس از ایمیل ماسک سقوط کرد ایلان ماسک: 40 ساعت طاقت ندارید؛ از اینجا اخراج می شوید! تسلا برای خرید یک شرکت معدنی آماده است فروش 8.5 میلیارد دلار سهام تسلا پیش از تصاحب توییتر ایلان ماسک به فریب‌کاری درباره‌ خصوصی‌سازی تسلا متهم شد تسلا مدل Y در میان خودروهای اجاره‌ای!؟ تسلا و اسپیس ایکس با خطرهای تورمی قابل‌توجه مواجهند سرمایه گذاران تسلا خواستار میلیاردها دلار خسارت از ایلان ماسک شدند ماسک 1 میلیارد دلار دیگر از سهام تسلا را برای پرداخت مالیات فروخت "کابوسِ" ماسک از مشکلات زنجیره تامین خودرو ایلان ماسک باز هم سهام تسلا را فروخت بدترین عملکرد هفتگی تسلا با تصمیم جنجالی ایلان ماسک مقایسه فورد موستانگ Mach-E با تسلا مدل Y ایلان ماسک ثروتمندترین مرد دنیا چه کسی تسلا را کنترل می‌کند؟ تسلا سرمایه‌های بیت‌کوین خود را می‌فروشد فرجام خواهی تسلا در مورد توئیت جنجالی ایلان ماسک شکایت از ایلان ماسک به خاطر توییت هایش! ایلان ماسک 27 میلیارد دلار از ثروتش را از دست داد! ثروت ایلان ماسک در یک هفته 27 میلیارد دلار آب رفت ایلان ماسک 15 میلیارد دلار در یک روز ضرر کرد اعتراف ایلان ماسک به وجود ایراد در خودرو‌های تسلا یک ادعای عجیب؛ "ایلان ماسک" خالق بیت‌کوین است! ثروت ایلان ماسک این هفته 11.5 میلیارد دلار رشد کرد سبقت ثروت ایلان ماسک از بیل گیتس ایلان ماسک یک شبه 15 میلیارد دلار ثروتمندتر شد افزایش برد خودروی تسلا با به‌روزرسانی نرم افزاری ایلان ماسک از موتورهای جدید "استارشیپ"پرده‌برداری کرد تسلا به دنبال حل مشکل کمبود دستگاه تنفس مصنوعی در آمریکا ایلان ماسک: ترس از کروناویروس "بی‌معنی" است! خودروی Model Y قدرتمندتر بازمی‌گردد توئیت جدید ایلان ماسک در مورد پورشه جنجال آفرید! فناوری ثبات خودرو در تونل ایلان ماسک متعلق به 100 سال پیش است از تصادف خودران ها تا افشای اطلاعات ناسا پروژه فضایی ایلان ماسک را بازرسی می کند رابین دنهلم جایگزین ایلان ماسک می شود «پول و زمان تسلا در حال سوختن است» سایه حاشیه‌های رفتاری «ماسک» بر تسلا جنگ تجاری ایالات متحده و چین به کارخانه تسلا رسید
Back to top