برای اولین بار در گردهمایی نمایندگان آرین موتور پویا:

میتسوبیشی اکلیپس کراس در کیش رونمایی شد

عصر خودرو- شرکت آرین موتور پویا نماینده محصولات میتسوبیشی ژاپن در ایران برای اولین بار در جزیره کیش و در گردهمایی نمایندگان این شرکت از کراس اوور جدید میتسوبیشی اکلیپس کراس رونمایی کرد.

Friday 11 May 2018 - 17:48:00

میتسوبیشی اکلیپس کراس در کیش رونمایی شد

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، بر اساس آنچه در صفحه اینستاگرام شرکت آرین موتور پویا اعلام شده این خودرو با شرایط فعلی حدود 262 میلیون تومان قیمت دارد در حالی که نزدیک ترین رقبای این خودرو نظیر هیوندای توسان و کیا اسپورتیج با قیمت حدود 300 میلیون تومان به فروش می‌رسد. قیمت پایین تر میتسوبیشی اکلیپس کراس به لطف حجم موتور کمتر از 1500 سی سی این خودرو و تعرفه واردات کمتر به دست آمده است و با سیستم توربو قدرت مورد نیاز در مقابل رقبا تیز جبران شده و‌ در عین حال عملکرد اقتصادی بهتری دارد.
این خودرو از پیشرانه 1.5 لیتری توربو با حداکثر توان 150 اسب بخار و حداکثر گشتاور 250 نیوتون متر بهره می برد و انتقال قدرت در آن از طریق یک گیربکس ضریب متغیر با قابلیت تعویض 8سرعته دستی صورت می
گیرد.
شرکت آرین موتور پویا هنوز زمان رسمی و موعد رونمایی عمومی از این خودرو را اعلام نکرده است.
برای کسب اطلاعات بیش تر می توانید به وب سایت رسمی آرین موتور پویا از طریق این لینک  ( https://goo.gl/3JoAH1 )مراجعه کنید.

همچنین جهت اطلاع از جدیدترین شرایط فروش نقدی و اقساطی انواع خودروهای داخلی و وارداتی می‌توانید به وبسایت مایکار به آدرس MyCar.ir مراجعه نمایید.

برچسب ها

آرین موتور پویامیتسوبیشی اکلیپس کراس
مطالب مرتبط بیشتر
با اقساط 24 ماهه بدون سود و قیمت قطعی، ژاپنی سوار شوید تحویل فوری و اقساط 24 ماهه بدون سود محصولات میتسوبیشی در نمایشگاه خودرو اهواز فروش ویژه نوروزی محصولات 2018 میتسوبیشی اوتلندر PHEV موفق ترین خودروی پلاگین هایبرید بازار اروپا در سال 2017 بوده است به دنبال کسب رتبه نخست جدول رضایتمندی مشتریان هستیم شاسی بلند PHEV جدید میتسوبیشی در ایران چه مشخصاتی دارد ؟ رو نمایی از اولین شاسی بلند PHEV جهان در تهران آرین موتور خیال مشتریان را راحت کرد گزارش تصویری از حضور محصولات میتسوبیشی در نمایشگاه خودرو اصفهان نصف جهان میزبان فعالان صنعت خودرو حضور قدرتمند میتسوبیشی در نمایشگاه خودرو اصفهان فروش ویژه خودروهای 2018 میتسوبیشی موتورز معرفی خودروهای جدید; میتسوبیشی اکلیپس کراس 2018 برای تست درایو محصولات میتسوبیشی ثبت نام کنید با تسهیلات 95 میلیونی، شاسی بلند ژاپنی بخرید با تسهیلات 95 میلیونی شاسی بلند ژاپنی بخرید فروش اقساطی بدون بهره محصولات میتسوبیشی همچنان ادامه دارد با تسهیلات 75 میلیونی شاسی بلند بخرید کسب رتبه ی دوم میراژ در ارزشیابی ISQI امداد خودرو میتسوبیشی، در تمام کشور همراه شما رزمایش الماس های ژاپنی در پیست اتومبیلرانی آزادی با میتسوبیشی مسافر ژاپن شوید محصولات میتسوبیشی را با تسهیلات 33 تا 95 میلیون تومانی بدون بهره بخرید با تسهیلات بدون بهره و چهار روزه میتسوبیشی بخرید تخفیف یک درصدی برای خریدران میتسوبیشی در مشهد شرایط فروش تابستانه ژاپنی خوش نام میتسوبیشی در جشن بزرگ خودرویی برج میلاد تحویل 4 روزه ی هاچ بک ژاپنی افتتاحیه نمایشگاه مرکزی میتسوبیشی در آیت الله کاشانی چگونه محصولات میتسوبیشی را اقساطی بخریم؟ آرین موتور استخدام می کند با اقساط 18 ماهه بدون بهره شاسی بلند ژاپنی بخرید فروش میتسوبیشی لنسر 2017 با تحویل فوری با شرایط اقساطی ویژه، Mitsubishi Lancer برانید
Back to top