پروتون در راه بازگشت به ایران

عصر خودرو- بنا بود شرکت سهامی ملی خودروسازی پروتون، در راستای تاسیس کارخانه پروتون پرشین موتور، تا در تاریخ 21 فروردین امسال به ایران بازگردد.

Saturday 21 April 2018 - 14:25:00

پروتون در راه بازگشت به ایران

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، روز گذشته به اظهار این شرکت طی یک تبادل اطلاعات پروتون پرشین موتور، تمرکز اصلی خود را در جهت تقبل  تولید، واردات و صادرات قطعات CKD و همچنین لوازم جانبی و قطعات یدکی خودرو قرار دهد.
پروتون در سپتامر 2017 واحدی که در سال 2011 به منظور مونتاژ خوردرو در کشور تاسیس شده بود را منحل کرد. لازم به ذکر است که پروتون به فروش اتومبیل های خود در ایران و همچنین سرمایه گذاری مشترک با شریک محلی برای مونتاژ مدل های انتخاب شده در کشور تا سال 2010 ادامه داد.
بنابراعلام طرفین قرارداد این ادغام هیچگونه تاثیری بر سود هر سهم، دارایی های خالص در هر سهم، سرمایه سهام، سرمایه گذاری و سهم سهامداران ، نخواهد گذاشت.
سال گذشته مدیر عامل اصلی، اتاق بین المللی تجارت و صنعت مالزی، یادۀور شد که مالزی باید تلاش خود را برای بهره برداری از بازار ایران، از جمله بخش خودرو، تشدید کند. او همچنین ذکر کرد که پروتون در حال برنامه ریزی برای ارتقاء خودروهای خود و این برند ملی در کشورهایی که فروش خوبی در آن ها داشته ، است.

برچسب ها

پروتونپروتون پرشین موتورپرشین موتور
Back to top