جشنواره عکس و کارتون خودرونما (1)

جشنواره عکس و کارتون «خودرو نما» فراخوان داد

عصر خودرو- فراخوان جشنواره عکس و کارتون «خودرو نما» که بهمن امسال برگزار می شود، منتشر شد.

Tuesday 07 November 2017 - 13:39:00

جشنواره عکس و کارتون «خودرو نما» فراخوان داد

به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» ، جشنواره کارتون و عکس «خودرو نما» با هدف ترغیب هنرمندان حرفه ای به تولید آثار هنری ارزشمند در حوزه خودرو، خلق آثاری با نگاه ویژه به نقش خودرو در زندگی و کشف استعدادهای هنری جوان و ویژه در حوزه صنعت خودرو و حمل و نقل، این جشنواره را در 2 شاخه عکس و کارتون برگزار می کند و علاقمندان برای شرکت در این جشنواره می توانند تا صبح نهم دی آثار خود را به سایت جشنواره ارسال کنند.

این جشنواره در محورهای خودرو و فرهنگ رانندگی، خودرو، محیط زیست و هوای پاک، خودرو و خانواده و خودرو و ورزش در رشته های عکس و کارتون برگزار می شود.

رشته عکس در 2 بخش حرفه ای و مردمی برگزار می شود که در بخش حرفه ای عکاسان و علاقمندان می توانند آثار خود را بر اساس موضوعات فراخوان، به صورت تک عکس و همچنین مجموعه ارسال کنند.

در بخش مردمی رشته عکس شرکت کنندگان فقط می توانند 5 تک عکس را مطابق با قوانین فراخوان ارسال کنند.

در رشته کارتون هنرمندان کارتونیست و علاقمندان، مطابق با موضوعات فراخوان می توانند حداکثر پنج اثر را به صورت دیجیتال برای جشنواره ارسال کنند.

دبیری این جشنواره را فریبا اباذری و مدیر اجرایی آن را اعظم صباغ به عهده دارند.

در بخش حرفه ای رشته عکس و رشته کارتون به ترتیب به رتبه های اول تا سوم 40، 30 و 20 میلیون ریال جایزه اهدا می شود و در بخش مردمی رشته عکس رتبه های اول تا سوم به ترتیب 15، 10 و 5 میلیون ریال جایزه می گیرند.

 

برچسب ها

جشنواره عکس و کارتون خودرو نما
مطالب مرتبط بیشتر
Back to top