مدیرکل راهداری استان همدان عنوان کرد:

پخش 3600 تن آسفالت درطرح لکه گیری و روکش آسفالت محور همدان- سنندج

عصر خودرو- مدیرکل راهداری استان همدان از پخش 3600 تن آسفالت در طرح لکه گیری و روکش آسفالت محور همدان - سنندج خبرداد.

Tuesday 31 October 2017 - 13:16:00

پخش 3600 تن آسفالت درطرح لکه گیری و روکش آسفالت محور همدان- سنندج

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، محمد رودباری پیش از ظهر سه شنبه در بازدید از مرکز مدیریت راه‌های همدان با اشاره به اینکه مراکز مدیریت راه های ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بیانگر میزان نقش سیستم های هوشمند در ارتقا ایمنی است، گفت: مدیریت و نظارت بر سامانه‌های ترددشماری، دوربین‌های نظارت تصویری، ثبت تخلفات سرعت، توزین هنگام حرکت، مدیریت ناوگان امدادی، تلفن 141، ثبت سوانح و وقایع و نیز تابلوهای ترافیک ‌نما و پیام متغیر و ارتباطات رادیویی از مواردی است که در این مرکز رصد و ارزیابی می شود.

وی افزود: اطلاع‌رسانی سریع و به موقع وضعیت راه‌ها به کاربران با برقراری شیفت های منظم و دائم در مرکز مدیریت راه‌های استان همدان انجام می‌شود.

رودباری عنوان کرد: همکاران این مجموعه با بکارگیری تمام توان پاسخگوی مسئولان به منظور شناسایی و معرفی خودروهایی که موجب ایجاد ناامنی در محورهای مواصلاتی می‌شوند به پلیس راه بوده و این کنترل و نظارت در راستای افزایش ایمنی انجام می شود.

وی تاکید کرد: ایجاد مرکز مدیریت راه‌ها در واقع ایجاد بستری مناسب برای دسترسی آسان مردم به اطلاعات و اخبار راه‌های استان و ایجاد هماهنگی و همکاری متقابل بین دستگاه‌های مرتبط با حمل ونقل در راستای تبادل اطلاعات و آمار ترددهای جاده‌ای و چگونگی آن است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان همچنین در ادامه از طرح لکه گیری و روکش آسفالت محور همدان سنندج و مریانج امامزاده محسن بازدید کرد و گفت:  میزان قراداد اولیه پروژه همدان - سنندج یک میلیارد و 200 میلیون تومان است و در حال حاضر دو و نیم کیلومتر از سطح راه روکش شده و در حال انجام است.

رودباری افزود: تاکنون در این مسیر حدود 3 هزارو 600 تن آسفالت استفاده شده که برآورد می شود تا انتهای طرح 8 هزارو 600 تن آسفالت مصرف شود.

رودباری همچنین به پروژه روکش آسفالت مسیر 8.5 کیلومتری مریانج تا امامزاده محسن اشاره و عنوان کرد: برای این مسیر نیز مبلغ 350 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و 600 میلیون تومان از محل اعتبارات ملی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: تاکنون روکش آسفالت 3.5 کیلومتر این مسیر انجام شده و پیش بینی می شود 5 کیلومتر باقی مانده نیز تا 15 روز آینده به پایان برسد.

رودباری عنوان کرد: میزان تناژ آسفالتی که تاکنون از مسیر امامزاده محسن تا انتهای موییجین انجام شده 2 هزار و 500 تن است که تا پایان پروژه 7500 تن برآورد می شود.

برچسب ها

آسفالتمرمت آسفالت
مطالب مرتبط بیشتر
مرمت 170 هزار مترمربع از بزرگراه آزادگان پایش آسفالت‌های جدید پایتخت لزوم توجه جدی به لکه‌گیری آسفالت خیابان‌ها پایش آسفالت پایتخت بیش از یک میلیون مترمربع از سطح معابر پایتخت روکش آسفالت شد احتمال وقوع پدیده قیرزدگی در سطح جاده‌ها معابر شهری تهران با 70 هزار تُن آسفالت تنها در 50 روز مرمت شد آسفالت معابر زنجان، چالش اساسی خدمات شهری تولید آسفالت هادی سیگنال‌های الکترونیکی و مقاوم در برابر یخ‌زدگی مصرف سالانه یک میلیون تن آسفالت در تهران آمار دقیقی از وضعیت آسفالت راه‌های شهرهای مختلف در دست نیست 100کیلومتر از جاده های شرق گلستان آسفالت می شود استفاده از روش‌های پیشگیرانه عمر آسفالت را 5 سال افزایش می‌دهد استفاده از رویه‌های بتنی جدید باید جایگزین آسفالت‌های سنتی شود مصرف آسفالت به 12 میلیون تن کاهش یافت آسفالت‌های معمولی که سرمایه‌های ملی را می‌بلعد افزایش نرخ هر کیلومتر آسفالت جاده‌ای تا 300 میلیون تومان تعویض آسفالت خطوط ویژه با آسفالت الیافی نوع آسفالت جاده چالوس مناسب نیست پایین بودن عمر مفید آسفالت، چالش راه‌سازی مرمت و نوسازی روکش آسفالت معابر مرکزی شهر تهران در آستانه سال جدید راهکار محققان کشور برای افزایش عمر جاده‌ها با نانوذرات سنجش دقیق مقاومت روکش آسفالت توسط محققان کشور آسفالت‌سازی سالانه 8میلیون مترمربع از معابر روستایی در کشور روغن آفتابگردان جاده ها را هموار می کند! ترافیک سنگین در چالوس به دلیل آسفالت‌کاری عبور و مرور خودروهای سنگین عامل اصلی تخریب جاده های بانه است 3 پرسش بی‌پاسخ در مورد ایمنی متروی فرودگاه امام (ره) استرالیایی‌ها با ته سیگار آسفالت ساختند پاسخ معاون شهردار درباره سرانجام «به‌سازی» آسفالت خطوط «بی. آر.تی» آغاز دور جدید پایش واحدهای آسفالت شهرستان قدس استفاده از آسفالت خودترمیم شوند در خیابانهای هلند عمر‌کوتاه جاده‌ها با آسفالت یک بار‌مصرف عملیات روکش آسفالت معابر شهرکرد آغاز شد خیز دو معاونت شهرداری برای بهبود آسفالت ایستگاه‌های BRT «به‌سازی» آسفالت چین خورده ایستگاه‌های «BRT» 95 درصد روستاییان از راه‌ آسفالته برخوردار می‌شوند برخورداری روستاهای بالای 50خانوار چهارمحال و بختیاری از راه‌ آسفالت آغاز مرمت آسفالت 29 بزرگراه پایتخت خیابان سازی و آسفالت معابر شهرک صنعتی تبریز با اعتبار 12 میلیاردی خیابان های تبریز با فناوری روسی آسفالت می شود استفاده از پنل خورشیدی به جای آسفالت در جاده‌ها یک میلیون جمعیت با یک مسیر دسترسی به تهران افزایش نظارت بر وضعیت آسفالت‌ریزی در زنجان عملیات عمرانی در بخشی از جاده «کرج - چالوس» 21 هزار مترمربع از محلات نایسر آسفالت و بهسازی شد آسفالت معابر اولویت اجرای پروژه های شهرداری همدان در سال جاری است
Back to top