نمایشگاه خودرو فرانکفورت (34)

خودروی پرنده دایملر در فرانکفورت

عصر خودرو- مدت کوتاهی پس از اعلام دایملر در خصوص استارت‌آپ هوانورد ولوکوپتر، این برند بزرگ آلمانی سامانه هوایی خود را در فرانکفورت به نمایش درآورد.

Thursday 14 September 2017 - 16:08:00

خودروی پرنده دایملر در فرانکفورت

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از عصرایران ، این سامانه هوایی که 2x نامیده می‌شود خلاقیت جدیدی در ساختار خودروسازی بزرگ جهان محسوب می‌شود. این خودرو پروازی در سال 2016با نسخه پروتوتایپ پرواز آزمایشی خود را اجرائی کرد.

در ماه ژوئیه سازندگان 2x اعلام کردند که تست‌های آزمایشی خود را به عنوان یک تاکسی پروازی در خیابان‌ها و بخش حمل و نقل دبی اجرائی می کنند. نحوه آزمایشی این سامانه حدود 5 سال طول می‌کشد. این سامانه پروازی قصد دارد به عنوان یک ابزار قاطع و اساسی تطبیق‌پذیری خود را برای آینده‌ای پر از تاکسی‌های ابزاری اثبات کند.

 

دایملر مدت کوتاهی درگیر این پروژه بوده است ،اما پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در بخش تاکسی پروازی نشان می‌دهد. برچسب "الهام از EQ" روی این خودرو دیده می‌شود. برچسبی که معمولا برای خانواده خودروهای آینده الکتریکی مرسدس به کار می‌رود.

برچسب ها

بنز دایملرنمایشگاه خودرو فرانکفورت 2017
مطالب مرتبط بیشتر
امیدواری دایملر برای بازگشت به روسیه ب‌ام‌و و دایملر مشترکا خودرو خودران می‌سازند همکاری دو رقیب آلمانی از گروه خودروسازی دایملر چه می‌دانید؟ + دانشنامه شرکت خودروسازی«دایملر»، توقف برنامه‌هایش در ایران را اعلام کرد سبقت خودروساز آلمانی از رقیب آمریکایی در تولید خودروهای برقی تاکسی‌های خودران بنز در راهند! دایملر در آستانه تغییرات بنیادین دوران افول نمایشگاه های خودرویی فرا رسیده است؟ سوگلی‌های فرانکفورت رونمایی هیوندای از نسل بعدی پیشرانه هایش در نمایشگاه خودروی فرانکفورت آخرین دستاوردهای صنعت خودرو در فرانکفورت +تصاویر طرح اولیه آئودی از خودروی خودران برقی رونمایی شد جذاب ترین خودروهای مفهومی در نمایشگاه خودروی فرانکفورت یک خودرو شبیه یکی از اتاق های خانه رونمایی شد ب ام و کانسپت X7 پرفورمنس الکتریکی کانسپت الکتریکی مرسدس-بنز با توان پیمایش 400 کیلومتر کانسپت الکتریکی شهری هوندا+تصاویر غول‌های خودروسازی به نمایشگاه فرانکفورت رفتند رونمایی از جدیدترین نسخه‌ ی پرادو 2018 در فرانکفورت ارتقای کیفیت خودروهای تجاری با همکاری های بین المللی خودروهای نسل جدید بورگوارد در راه ایران لامبورگینی اونتادور S رودستر+تصاویر "پروژه وان" 2 میلیون دلاری مرسدس-AMG رونمایی شد+تصاویر پورشه 911 GT3 تورینگ پکیج 2018 چری به بازار اروپا رسید سود خودروهای برقی برای مشتریان چقدر است؟ مدل ارتقاء یافته کراس فولکس‌واگن به فرانکفورت می‌رود نمایش خودروی جدید الکتریکی مرسدس بنز (+عکس) آئودی با سطح 4 و 5 فناوری خودران در فرانکفورت حاضر می‌شود سریع‌ترین خودروی الکتریکی جهان +عکس ناقوس مرگ نمایشگاههای خودرویی به صدا درآمده است کیا تصاویری از کانسپت "پروسید" را منتشر کرد+عکس غایبان بزرگ نمایشگاه خودروی فرانکفورت برگزاری تور Trans Eurasia با هدف تست رکستون G4 کلید خورد سایه «دیزل‌گیت» بر نمایشگاه خودروی فرانکفورت مرسدس بنز خودروی برقی- هیدروژنی تولید می کند امضای جدید مرسدس-بنز در زمینه چراغ خودرو+تصاویر شاهکار دست‌ساز تیونر آلمانی تویوتا با نسل جدید لندکروزر در راه آلمان رؤیای «رنو» از سال 2030 را ببینید همه چیز درباره نسل دوم داستر انتشار تصویری از کانسپت جدید مرسدس-بنز انتشار طرح‌هایی از کانسپت الکتریکی مینی+تصاویر انتشار تصویری از کانسپت جدید کیا "اسمارت" تصاویر یک کانسپت الکتریکی خودران را منتشر کرد برای تولید خودورهای تجاری بنز در حال مذاکره هستیم سواری‌های مرسدس-بنز در روسیه تولید می‌شود بازبینی همکاری دایملر با نیسان در مکزیک ساخت خودروهای برقی دایملر در چین نور لیزری ب ام و و موتور جدید دایملر در بین بهترین اختراعات آلمان مذاکره ایران با دایملر بنز اولین ماشین عروس جهان؛ بنز دایملر
Back to top