نمایشگاه خودرو فرانکفورت (29)

کانسپت الکتریکی شهری هوندا+تصاویر

عصر خودرو: نمایشگاه خودرویی دوسالانه فرانکفورت معمولا توسط شرکت های خودروساز اروپایی احاطه می‌شود و آنها به رونمایی از انواع و اقسام خودروی پرفورمنس و لوکس می‌پردازند اما هوندا امسال به کنار زدن این روند، از یک طرح مطالعاتی جدید هیجان انگیز در فرانکفورت رونمایی کرده که مصداق بارز ضرب المثل "فلفل نبین چه ریزه بشکن ببین تیزه" است.

Wednesday 13 September 2017 - 16:45:00

کانسپت الکتریکی شهری هوندا+تصاویرکانسپت الکتریکی شهری هوند+تصاویرکانسپت الکتریکی شهری هوند+تصاویرکانسپت الکتریکی شهری هوند+تصاویرکانسپت الکتریکی شهری هوندا+تصاویرکانسپت الکتریکی شهری هوند+تصاویرکانسپت الکتریکی شهری هوند+تصاویر

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، این هاچبک جمع و جور خوش استیل در واقع کانسپت الکتریکی هوندا محسوب می‌شود. همانطور که از نام این خودرو پیداست، یک مدل تمام الکتریکی با چندین قابلیت هوشمند است.
هوندا کانسپت الکتریکی جدیدش را روی یک پلتفرم جدید سوار و آن را به یک پک باتری سبک و سیستم مدیریت حرارت مجهز کرده است. البته هیچ اطلاعاتی درباره پیشرانه این خودرو به بیرون درز نکرده است.

طول کلی این کانسپت الکتریکی شهری 100 میلی متر کمتر از هوندا جاز( Zazz) است که در آمریکای شمالی تحت عنوان هوندا "فیت" فروخته می‌شود. این هاچبک کامپکت تنها حدود چهار متر طول دارد که به معنی اینست که این طرح مطالعاتی در بسیاری از جاها و اماکن قدرت مانور بالایی دارد.

 

برچسب ها

نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2017
مطالب مرتبط بیشتر
غول‌های خودروسازی به نمایشگاه فرانکفورت رفتند رونمایی از جدیدترین نسخه‌ ی پرادو 2018 در فرانکفورت خودروهای نسل جدید بورگوارد در راه ایران لامبورگینی اونتادور S رودستر+تصاویر "پروژه وان" 2 میلیون دلاری مرسدس-AMG رونمایی شد+تصاویر پورشه 911 GT3 تورینگ پکیج 2018 چری به بازار اروپا رسید مدل ارتقاء یافته کراس فولکس‌واگن به فرانکفورت می‌رود نمایش خودروی جدید الکتریکی مرسدس بنز (+عکس) آئودی با سطح 4 و 5 فناوری خودران در فرانکفورت حاضر می‌شود سریع‌ترین خودروی الکتریکی جهان +عکس ناقوس مرگ نمایشگاههای خودرویی به صدا درآمده است کیا تصاویری از کانسپت "پروسید" را منتشر کرد+عکس غایبان بزرگ نمایشگاه خودروی فرانکفورت برگزاری تور Trans Eurasia با هدف تست رکستون G4 کلید خورد سایه «دیزل‌گیت» بر نمایشگاه خودروی فرانکفورت مرسدس بنز خودروی برقی- هیدروژنی تولید می کند امضای جدید مرسدس-بنز در زمینه چراغ خودرو+تصاویر شاهکار دست‌ساز تیونر آلمانی تویوتا با نسل جدید لندکروزر در راه آلمان رؤیای «رنو» از سال 2030 را ببینید همه چیز درباره نسل دوم داستر انتشار تصویری از کانسپت جدید مرسدس-بنز انتشار طرح‌هایی از کانسپت الکتریکی مینی+تصاویر انتشار تصویری از کانسپت جدید کیا "اسمارت" تصاویر یک کانسپت الکتریکی خودران را منتشر کرد
Back to top