مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان خبر داد:

کشف پنج دستگاه موتور سیکلت قاچاق در استان زنجان

عصر خودرو- مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان از کشف پنج دستگاه موتور سیکلت قاچاق در استان زنجان خبر داد و گفت: برای اولین بار در استان زنجان موتور سیکلت قاچاق توسط پلیس کشف و ضبط شده است.

Thursday 14 September 2017 - 14:58:00

کشف پنج دستگاه موتور سیکلت قاچاق در استان زنجان

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر،مرتضی ممیزی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران، از کشف 5 دستگاه موتور سیکلت قاچاق در استان زنجان خبر داد و گفت: برای اولین بار در استان زنجان موتور سیکلت قاچاق توسط پلیس کشف و ضبط شده است.

وی اظهار کرد: این قاچاق مهمترین پرونده قاچاق در تعزیرات حکومتی است و ارزش ریالی این پرونده قاچاق 300 میلیون ریال است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: همچنین از یک دستگاه خودرو سواری در شهرستان ابهر مقادیر زیادی پوشاک به ارزش ریالی 226 میلیون ریال کشف و پرونده مختومه شده است.

ممیزی تصریح کرد: همچنین از یک خودرو سواری در زنجان 40 هزاز نخ سیگارکشف و ارزش ریالی این میزان کالای قاچاق 135 میلیون ریال بوده است.

ممیزی تاکید کرد: وظیفه ذاتی تعزیرات حکومتی رسیدگی به تخلفات اقتصادی در جامعه است و این اداره در سه حوزه وظایف خود را انجام می دهد.

وی رسیدگی به تخلفات اعم از گران فروشی، کم فروشی، احتکار، عرضه خارج از شبکه و رعایت نکردن قوانین نظام صنفی و اجحافی که از سوی برخی صنوف در حق مصرف کنندگان انجام می شود را از جمله وظایف این اداره اعلام کردو افزود: این سازمان با متخلفین برخورد جدی می کند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه تعزیرات حکومتی صلاحیت رسیدگی به تخلفات اشخاص حقوقی و حقیقی را دارد، گفت: بر اساس ماده 18 قانون، تعزیرات حکومتی صلاحیت رسیدگی و اعمال مجازات را دارد.

ممیزی ابراز کرد: این سازمان در راستای تامین امنیت بازار و آرامش و رفاه مردم نظارت و بازرسی لازم از واحدهای صنفی را دارد.

برچسب ها

قاچاق موتور سیکلت
Back to top