همکاری ایسوزو و آرکتیک تراکز برای تولید یک وانت همه فن‌حریف

عصر خودرو- شرکت خودروسازی ایسوزو سابقه دیرینه ای در بازار آمریکا دارد، اما این برند ژاپنی هنوز در چندین بازار در سراسر جهان، وانت و کامیونت می‌فروشد.

Monday 28 August 2017 - 13:34:00

همکاری ایسوزو و آرکتیک تراکز برای تولید یک وانت همه فن‌حریف

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، این شرکت اخیرا همکاری را با آرکتیک تراکز برای تولید نسخه های مستحکم تری از وانتایسوزو D-Max شروع کرده است. 

شرکت خودروسازی آرکتیک تراکز تایرهای 35 اینچی که زیر دورگلگیرهای پلاستیکی جا داده شده اند و یک سری تغییرات در سیستم تعلیق به این وانت اضافه کرده است. این تغییر و تحولات همچنین شامل پنجره ها، کفی پایی های ویژه، استراحت و پشت سری‌های دوخت کاری شده هستند.

نیروی محرکه موتور از یک موتور توربودیزل 1.9 لیتری چهارسیلندر که 164 اسب بخار قدرت و 359 نیوتن متر گشتاور را روانه چرخ‌ها می‌کند، تامین می‌شود. گیربکس دستی و 4WD هر دو به صورت استاندارد روی خودرو نصب هستند و یک گیربکس اتوماتیک نیز به صورت آپشن قابل عرضه است.

وانت D-Max آرکتیک تراکز AT35 صرفا یک کانسپت ساخته شده برای جلب توجهات در نمایشگاههای خودرویی نیست. این مدل برای تولید انبوه در نظر گرفته شده و طبق برنامه قرار است در اول اکتبر سال جاری میلادی در بازارهای منتخب عرضه شود.

قیمت این وانت از 49 هزار دلار در انگلیس شروع می‌شود. این وانت در رنگ سفید، مشکی، خاکستری، قرمز، سبز، نقره ای و آبی قابل عرضه است. 

فهرست تجهیزات استاندارد این وانت شامل ورود کی‌لس، استارت دکمه ای، نمایشگر هفت اینچی، سازگاری با اپل کارپلی و اندروید اتو، جهت یابی و رینگ های اسپرت مشکی هستند.

برچسب ها

ایسوزوکامیون ایسوزوآرکتیک تراکز
مطالب مرتبط بیشتر
معرفی مشهورترین محصولات جذاب ایسوزو؛ ستارگان ایسوزو تحویل مینی بوس های ایسوزو در طرح نوسازی ناوگان فرسوده در یزد حضور خودروهای تجاری بهمن این بار در نمایشگاه مواد غذایی ، ماشین آلات و صنایع وابسته معرفی ایسوزو در قالب یک فرایند علمی و عملی تحویل 500 دستگاه مینی بوس ایسوزو به مشتریان خرید 8 خودروی خاص در ایران بدون ولخرجی زیاد گزارش تصویری از غرفه ایسوزو در نمایشگاه خودرو ژنو کامیون 26 تن FZV ایسوزو رونمایی شد قیمت انواع کامیون و کامیونت‌ها 15بهمن96 پیشتازی با اقتدار ایسوزو در بازار کامیونت جشنواره زمستانه خدمات محصولات بهمن دیزل آغاز شد نگاهی به تحولات شرکت‌های بزرگ تجاری‌ساز در سال‌های آینده؛ آرزو‌های بزرگ نگاهی به ایسوزو VehiCross به عنوان یک شاسی‌بلند فراتر از زمان خود ؛ برفراز چهار چرخ بورگ‌وارنر مرد هزار چهره ایسوزو ایسوزو با سالار جاده‌ها به توکیو آمد! +عکس گزارش تصویری از رونمایی جدیدترین کامیونت ایسوزو در ایران جدیدترین کامیونت ایسوزو به ایران آمد فیس‌لیفت D-MAX ایسوزو آماده برای سخت‌ترین مسیر‌ها 400 کیلومتر با نواده SAIC Motor خرید یک کامیون چقدر آب می خورد؟ ایسوزو سهام جنرال موتورز را می‌خرد گزارش تصویری از گردهمایی مشتریان کامیونت ایسوزو با پیمایش بیش از یک میلیون کیلومتر کیفیت ایسوزو تبلیغ نیست؛ واقعیت است سه بی‌رقیب! فروش نقد و اقساطی محصولات بهمن دیزل ایسوزو وانت بعدی مزدا را می سازد یک پیکاپ خاص به مناسب 100 سالگی ایسوزو همکاری گروه بهمن با ایسوزو و مزدا افزایش می‌یابد تویوتا، نیسان، مزدا و ایسوزو در راه ایران اولین سری از وانت دوکابین ایسوزو شرکت بهمن موتور تحویل مشتریان شد فروش اقساطی محصولات بهمن دیزل آغاز شد ایسوزو NPR75P کارنامه شهریور ماه خودروهای تجاری باری را صعودی کرد ماشین ایسوزو رودئو را ببینید
Back to top