پس از امضای قرارداد همکاری شرکت ایرانی و خودروساز با سابقه آلمانی

"کیان موتور وارنا" نماینده رسمی "بورگوارد" آلمان در ایران شد

عصر خودرو- در ساعات پایانی روز پنج شنبه پس از مذاکرات نهایی مسئولان شرکت «کیان موتور وارنا» و مدیران ارشد شرکت خودروسازی بورگوارد در مقر این شرکت در شهر برمن آلمان و امضای قرارداد همکاری مشترک. کیان موتور رسما به عنوان نماینده بورگوارد در ایران معرفی شد.

Friday 09 June 2017 - 12:31:00

"کیان موتور وارنا" نماینده رسمی "بورگوارد" آلمان در ایران شد

 به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، بورگوارد به عنوان خودروسازی با سابقه فعالیت از سال 1929 میلادی که با وقفه ای در حدود نیم قرن در سال 2008 مجددا فعالیت هایش را از سر گرفته با استفاده از تجربیات مهندسان آلمانی و اتریشی سال آینده خط تولید رسمی این شرکت را بعد از مدت ها در آلمان نیز افتتاح خواهد کرد.
اطلاعات رسیده حاکی از آن است که کراس‌اوور شهری BX7 با پیشرانه 2 لیتری توربو 225 اسب‌بخاری نخستین محصول بورگوارد در ایران خواهد بود و در قدم بعد شرکت کیان‌موتور وارنا،  کراس‌اوور BX5 که یک سایز کوچک‌تر از BX7 است را به بازار عرضه خواهد کرد.هنوز مشخص نیست که برنامه عرضه مدل BX5 نیز در سال جاری محقق می‌شود یا خیر.
کراس اوور متوسط شهری بورگوارد احتمالا با قیمتی کمتر از 200 میلیون تومان کارش را در بازار ایران آغاز خواهد کرد.
هم اکنون ریاست هیئت مدیره این شرکت بر اساس اسناد رسمی بر عهده آقای مصطفی منصوری است و دیگر اعضای هیئت مدیره این شرکت آقایان رضا منصوری ومسعود صرافها هستند.مدیر عامل این شرکت بر اساس تغییراتی که در چهارم آذرماه سال گذشته اعلام شده آقای خلیل حسن آبادی است.

برچسب ها

شرکت بورگواردبورگواردکیان موتور وارنا
مطالب مرتبط بیشتر
مهم ترین نقاط قوت بورگوارد آلمان از نگاه متخصصان اروپایی بورگوارد صفر چند؟ سوپر اسپرت بورگوارد را بشناسید +جزییات بورگوارد صفر چند؟ بورگوارد صفر چند؟ گزارش تصویری تحویل نخستین سری خودروهای بورگوارد تحویل طوفانی بورگوارد قیمت و شرایط فروش جدید دو شاسی‌بلند بورگوارد مرور مهمترین اخبار صنعت خودرو / اسفند 1396 شرکت کیان موتور وارنا مجوز پیش فروش خودروی BORGWARD را دارد شرایط فروش نخستین شاسی بلند بورگوارد در ایران اعلام شد مجاز بودن شرکت کیان موتور وارنا به پیش فروش خودروی بورگوارد رونمایی از دو شاسی بلند بورگوارد در اتوشو تهران ؛تام انلیکر؛ ایران بازار مهمی برای ما است بزرگ ترین کراس اوور بورگوارد در ایران را بشناسید گزارش تصویری رونمایی از محصولات بورگوارد در تهران آلمانی های باوقار به ایران آمدند رونوشت مدرن از یک زیبای کلاسیک آشنایی با بورگوارد BX7+تصاویر بازگشت نابغه خودروسازی آلمان آزمون خودروساز آلمانی برای ورود به خاورمیانه ورود یک خودروساز جدید به بازار خاورمیانه و ایران خودروهای نسل جدید بورگوارد در راه ایران شاسی‌بلند هیبریدی آلمانی در راه ایران بورگوارد معادلات بازار را به هم می‌زند توافق بورگوارد آلمانی با خودروسازان ایرانی "بورگوارد" آلمان با قدرت به ایران می‌آید بورگوارد، خودروساز باسابقه آلمانی در راه ایران بازگشت بورگوارد در نمایشگاه خودرو فرانکفورت
Back to top