فعالیت اسنپ در کرج به‌زودی آغاز می‌شود

عصر خودرو- - این روزها کمتر کسی است که نام اپلیکیشن اسنپ را نشنیده باشد. این نرم افزار موبایل به کاربران این امکان را می‌دهد تا به وسیله تلفن همراه هوشمند، مبدا و مقصد را روی نقشه مشخص کنند و نزدیک‌ترین خودروی اسنپ را در اختیار بگیرند.

Saturday 18 February 2017 - 19:56:00

فعالیت اسنپ در کرج به‌زودی آغاز می‌شود

به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از خبرآنلاین، اسنپ در حال حاضر تنها در تهران فعال است و با بیش از 30 هزار راننده بزرگترین نرم افزار حمل و نقل درون شهری محسوب می‌شود. امروز روابط عمومی این شرکت در خبری اطلاع داد که به زودی کرج هم به عنوان دومین شهر تحت پوشش خدمات اسنپ شروع به فعالیت خواهد کرد.

هنوز اطلاعات بیشتری از این موضوع منتشر نشده ولی آنطور که پیداست، به زودی ساکنین کرج هم از خدمات اسنپ بهره خواهند برد.

برچسب ها

خدمات اسنپ
مطالب مرتبط بیشتر
با اسنپ هوشمند سفر کنید اسنپ از اپلیکیشن جدید خود در حوزه جذب راننده رونمایی کرد راه اسنپ به فرودگاه‌ها باز می‌شود اسنپ در‌محاصره راهکار اسنپ برای شب‌های شلوغ عید صلاحیت رانندگان اسنپ تائید می‌شود دلیل جذب راننده اسنپ در خیابان چیست؟ توضیح اسنپ در خصوص منع استفاده از اپلیکیشن مسیریاب ویز (Waze) راننده اسنپ چکی چند صدمیلیون‌ تومانی را به مسافرش بازگرداند تغییر مسیر بازار تاکسی‌های اینترنتی اسنپ در خدمت مردم تبریز ثبت‌نام رانندگان اسنپ در سطح شهر متوقف شد اسنپ و تپسی باید تحت نظارت سازمان تاکسیرانی قرار گیرند اسنپ و تپسی باید زیر نظر تاکسیرانی کار کنند جنگ دوباره تاکسی‌رانی با اسنپ و تپسی اسنپ در مشهد آغاز به کار کرد اسنپ نماینده انحصاری حمل و نقل درون شهری نمایشگاه‌های تهران شد اسنپ و تپسی باید مالیات بپردازند؟ اوبر، اسنپ یا تپسی: کدامین موفق خواهند بود اسنپ به مسافرین و رانندگان خود افطاری می‌دهد توفان اسنپ ها در بازار مسافرت درون شهری رانندگان اسنپ در تهران چگونه جذب می‌شوند؟ اسنپ 90 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری خارجی جذب کرد نصب دستگاه کارت خوان بر روی تاکسی‌ها آغاز همکاری راه‌آهن و اسنپ گزینش راننده‌های تاکسی با فیلترینگ خاص "اسنپ" یک مشکل امنیتی دارد که در حال رفع است اپلیکیشن سفارش آنلاین تاکسی با مجوز شهرداری رونمایی شد کارپینو، رقیب جدید اسنپ و تپسی تشکیل کارگروه مشترک برای بررسی «اسنپ» و «تپسی» آژانس‌های اینترنتی مجاز تا دو هفته دیگر معرفی می‌شوند فعالیت تاکسی‌های اینترنتی متوقف می‌شود؟ عدم صدور جواز کسب تاکسی‌های اینترنتی، غیرقانونی است فعالیت آژانس‌های اینترنتی غیر قانونی است "اسنپ" و "تپسی" را نمی‌توان متوقف کرد استفاده ابزاری از واژه نفوذ، این بار برای تاکسی‌های اینترنتی مشکل مجوز فعالیت اسنپ و تپسی حل شد چرا رانندگان تاکسی پایتخت از دست "اسنپ" و "تپسی" عصبانی‌اند؟ مخالف «اسنپ» و «تپسی» نیستیم؛ با غیرمجازها برخورد می‌کنیم جریمه 300 هزار ریالی تاکسی‌های اینترنتی اسنپ و تپسی فاقد مجوز تکنولوژی کلید شکوفایی اقتصادی است حقوق رانندگان آژانس‌های آنلاین رعایت می‌شود؟ راه پر دردسر اوبر پیش‌پای اسنپ‌وتاپسی؛ با تاکسی‌ها می‌جنگند! مخالف «اسنپ و تپسی» نیستیم چرا اسنپ و تپسی غیرفعال شدند؟ اسنپ، آری یا نه؟ شکایتی از «تاکسی‌های اینترنتی» به ما نرسیده است نظر پلیس راهور درباره اسنپ و تپسی غوغایی که «اسنپ ها» در ایران و اروپا به پا کرده اند کسب‌ و کاری که با اپلیکیشن‌های جدید کساد شد بزرگترین شرکت درخواست خودرو با موبایل در ایران چگونه کار می‌کند؟ گسترش خدمات اسنپ در دیگر شهرهای ایران
Back to top