نمایشگاه خودرو تهران – شهر آفتاب(27)

سه شنبه؛ آغاز به کار نمایشگاه خودرو در شهر آفتاب

عصر خودرو- رئیس کمیته حمل و نقل شورای شهر تهران با بیان اینکه نمایشگاه خودرو از فردا سه شنبه در نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب برگزار می‌شود گفت: روز سه شنبه نمایشگاه خودرو افتتاح رسمی می‌شود که در این نمایشگاه، سالنی را نیز به خودروی پاک اختصاص دادیم که علاقمندان می‌توانند از 12 ظهر تا ساعت 20 به بازدید از این خودروها بپردازند.

Sunday 12 February 2017 - 15:58:00

سه شنبه؛ آغاز به کار نمایشگاه خودرو در شهر آفتاب

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، محسن سرخو ظهر امروز در نشست خبری که پیرامون برگزاری نمایشگاه خودرو برگزار شد

وی با بیان اینکه در برنامه پنج ساله دوم شهرداری تهران استفاده از حمل و نقل پاک مورد تاکید قرار گرفته است تصریح کرد: شورای شهر علاوه بر برنامه دوم پنج ساله در بخشی از مصوبات خود شهرداری را موظف کرده است که در حمل و نقل خود از خودروهای پاک و برقی استفاده کند.

رئیس کمیته حمل و نقل شورای شهر تهران با بیان اینکه بکارگیری اتوبوس، تاکسی و ون‌های برقی با تاکید بر توسعه حمل و نقل عمومی در راستای کاهش آلودگی هوا مورد تاکید قرار گرفته است گفت: معتقدیم که استفاده از حمل و نقل عمومی پاک در کاهش آلایندگی شهر موثر است و بر همین اساس بر استفاده از این حمل و نقل پاک تاکید زیادی داریم.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها می‌توانند در بحث فرهنگسازی و اطلاع رسانی به عموم مردم در مورد مزایای استفاده از حمل و نقل پاک کمک کننده باشند گفت: در این نمایشگاه تلاش کردیم که انواع و اقسام خودرو و موتورهای برقی را در معرض دید عموم قرار دهیم تا هر فردی بسته به نیاز و کارآیی وسیله نسبت به انتخاب خودرو یا موتور اقدام کند و نباید شهرداری مردم را مکلف کند که تنها از یک خودرو یا موتور استفاده کنند بلکه پیک‌های موتوری، اداره جات به مانند اداره پست و ... باید بر اساس نوع نیازشان محصول را انتخاب کنند.

میزان آلایندگی موتور برابر با 8 خودرو

سرخو با بیان اینکه شرکت کنترل کیفیت هوای تهران اعلام کرده است که آلایندگی موتورسیکلت‌ها در روز برابر 8 خودرو است گفت: اگر محاسبه کنیم که یک میلیون موتورسیکلت روزانه در تهران تردد می‌کنند باید عنوان کنیم که معادل 8 میلیون جابجایی خواهند داشت که باید میزان آلایندگی بالای آنها را نیز محاسبه کرد.

رئیس کمیته حمل و نقل شورای شهر تهران با بیان اینکه بر اساس برنامه پنج ساله دوم شهرداری، سالانه باید 500 اتوبوس جدید به ناوگان اضافه شود که از این میان در کل برنامه باید 400 دستگاه اتوبوس برقی نیز وارد می‌شد گفت: شهرداری باید سالانه 30 کیلومتر مترو به چرخه اضافه می‌کرد که در سال 94 و 95 عقب ماندگی‌هایی را شاهد هستیم که امیدواریم تا پایان سال 95 و تا آخر سال 96 این عقب ماندگی‌ها جبران شود.

وی با بیان اینکه 50 کیلومتر خطوط متروی حومه نیز باید با هزینه دولت احداث می‌شد گفت: تهران باید مترواش به 540 کیلومتر برسد که با احتساب 200 کیلومتر خطوط حومه‌ای این عدد به 740 کیلومتر خواهد رسید که امیدواریم تا پایان سال 1400 که افق برنامه جامع حمل و نقل تهران است این مهم محقق شود.

وی افزود: بر اساس افق طرح حمل و نقل باید 12 هزار دستگاه اتوبوس نو آماده به کار وارد چرخه شود که تا پایان سال 97 ، تعداد اتوبوس‌های تهران به 9000 می‌رسد و تا سال 1400 نیز این عدد به 12000 خواهد رسید.

متروی اسلامشهر منتظر اعتبار دولتی است

سرخو در مورد سرانجام متروی اسلامشهر نیز با بیان اینکه ساکنان شهرهای اقماری تهران نقش زیادی در استفاده از حمل و نقل عمومی پایتخت ایفا می‌کنند گفت: اگر متروی اسلامشهر به شرط تامین اعتبار از سوی دولت ساخته شود قطعا موجب رضایتمندی بخش اعظمی از مردم شهرک‌های اقماری خواهد شد.

وی با بیان اینکه امیدواریم تا پایان امسال مترو به فرودگاه امام خمینی برسد گفت: شرکت متروی تهران آمادگی دارد که مترو را به اسلامشهر برساند اما مشروط به اینکه دولت اعتبار لازم را تامین کند و این در حالیست که طول مسیر مترو تا اسلامشهر تنها 50 کیلومتر است.

به گفته سرخو بخشی از خط 6 و 7 مترو تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

وی در مورد عقب ماندگی شهرداری از برنامه ساخت مترو گفت: در سال 93 شهرداری به اهدافی که در برنامه 5 ساله ترسیم شده بود به طور کامل دست یافت اما در سال 94 و 95 به دلیل کاهش درآمدها نتوانست بر اساس برنامه زمانبندی شده مترو را بسازد اما از اواسط سال جاری با پشتیبانی بانک شهر احداث خطوط 6 و 7 سرعت گرفته است و امیدواریم بخشی از خطوط در سال جاری و مابقی خط نیز تا سال 96 به پایان برسد.

وی در مورد وضعیت کمبود واگن در متروی تهران نیز به ایسنا گفت: پیش بینی ما در برنامه 5 ساله، در خطوط موجود سرفاصله 4.5 دقیقه بود که به این ترتیب نیازمند 1200 واگن هستیم اما اگر بخواهیم سرفاصله را به استانداردهای جهانی که همان 2.5 دقیقه است برسانیم نیازمند 2000 دستگاه واگن جدید هستیم که پیش بینی شده با اقدامات مناسب قطارهای مورد نیاز خطوط 6 و 7 تامین شده و برای سال آینده علاوه بر تکمیل خطوط در حال ساخت 6 و 7 تامین واگن را نیز در دستور کار خواهیم داشت و امیدواریم با افزایش تعداد واگن‌ها فشار کمتری بر روی مترو ایجاد شود و همچنین سعی شده است که در سال آتی به موازات تامین واگن‌های جدید پله‌های برقی و آسانسورهای ایستگاه‌ها نیز تامین شود. هر چند که بخشی از قطار مترو از خارج از کشور وارد می‌شود و نیازمند زمان بیشتری است.

پیگیری مطالبات شهرداری از دولت توسط چمران و قالیباف

سرخو در ادامه در پاسخ به این سوال که آخرین وضعیت پیگیری مطالبات شهرداری از دولت به کجا رسید؟ گفت: چمران و قالیباف در جلسات هیات دولت حاضر شده و در دیدار با رئیس جمهور و معاون اول نیز موضوعات مطالبات را مطرح کردند.

وی با بیان اینکه در مورد مطالبات شهرداری از دولت در سال‌های 93 و 94 حسابرسی انجام شده است و 14 هزار میلیارد تومان رقم این مطالبات برآورد شده ادامه داد: بخش‌هایی از این مطالبات در قالب پرداخت دیون برای فاینانس‌های ارزی و پرداخت ارز برای خطوط جدید پرداخت شده است.

وی در مورد بکارگیری موتورسیکلت‌های برقی تولید داخل نیز گفت: خوشبختانه مراکز علمی موفقیت‌های زیادی در طراحی و ساخت موتورسیکلت‌های برقی داشته‌اند و در راستای گسترش استفاده از این موتورها با صنوف مختلف رایزنی کرده‌ایم تا از این موتورها استفاده کنند.

پای تاکسی‌ها هم به اسنپ و تپسی نیز باز شد

سرخو در ادامه با اشاره به فعالیت دو شرکت خصوصی در عرصه مسافربری و متضرر شدن رانندگان تاکسی تصریح کرد: این دو شرکت موجبات رضایتمندی مردم را فراهم کرده و از آنجایی که رضایت مردم برای ما بسیار مهم است مخالفتی با فعالیت آنها نداریم اما این شرکت‌ها باید موجبات امنیت مردم را نیز فراهم کنند و بر همین اساس جلساتی را با مسئولان این دو شرکت برگزار کرده‌ایم که در مورد نحوه جذب رانندگان، نوع خودرو، خدمات و سرویس ارائه شده و ... با یکدیگر به بحث و تبادل نظر بپردازیم.

وی با بیان اینکه این دو شرکت اعلام آمادگی کرده‌اند که به تدریج از تاکسی‌ها استفاده کرده و یا در کنار خودروهای خودشان از تاکسی نیز استفاده کنند افزود: یکی از این شرکت‌ها 20 هزار و دیگری 10 هزار خودروی شخصی را به کار گرفته است که می‌توانند در این میان از رانندگان تاکسی نیز استفاده کنند.

وی با بیان اینکه در صورتی که رانندگان تاکسی مایل باشند که در قالب این دو شرکت فعالیت کنند می‌توانند به سازمان تاکسیرانی مراجعه کنند گفت: ما نمی‌خواهیم که این شرکت‌های خصوصی را تحت کنترل تاکسیرانی یا شهرداری داشته باشیم اما باید ساز و کاری داشته باشند تا موجبات امنیت مردم را فراهم کنند و قطعا استفاده از تاکسی‌ها در ناوگان‌شان علاوه بر اطمینان بخشی بیشتر به مردم باعث بالا رفتن درآمد رانندگان تاکسی می‌شود و آنها را ترغیب می‌کند تا از تاکسی‌های مدرن‌تر استفاده کنند.

سرخو در ادامه در واکنش به سوال خبرنگاری مبنی بر انتشار اسناد دو شغله بودنش گفت: عضویت در شورای شهر شغل تلقی نمی‌شود اما تعدادی از مشاغل به مانند وزیری، معاون وزیر، مدیرکل و ... برای اعضای شورای شهر منع شده است و در صورت قرار گرفتن در این مشاغل باید از عضویت در شورای شهر استعفا بدهند.

وی با بیان اینکه همه اعضای شورای شهر، شغل اصلی‌شان چیز دیگری است چرا که عضویت در شورا شغل تلقی نمی‌شود گفت: بنده عضو هیات مدیره تامین اجتماعی هستم و بابت حضور در این هیات مدیره نیز استعلامات لازم را کسب کرده‌ام و از آنجایی که عضویت در شورا شغل محسوب نمی‌شود، عضویت در هیات مدیره نیز بلامانع است.

پاسخ به حواشی منزل مسکونی همسر سرخو

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی حواشی ایجاد شده پیرامون منزل مسکونی همسرش نیز گفت: متاسفانه در یکی از خبرگزاری‌ها، خبری کذب بعد از بحث املاک نجومی منتشر شد چرا که مسئولان این خبرگزاری فکر می کردند که بنده خبر املاک نجومی را منتشر کردم و به تلافی نیز می‌خواستند در مورد من حواشی ایجاد کنند که حکم دادگاه و حکم جلب که بر علیه مدیرعامل این خبرگزاری صادر شد متوجه می‌شوند که خبر کذبی در خبرگزاری‌شان درج شده است.

سرخو با بیان اینکه از این خبرگزاری که وابسته به یک نهاد است انتظار این رفتار و انتشار خبر کذب نمی‌رفت گفت: افترا و نشر اکاذیب طبیعتا توسط این خبرگزاری موجب وهن آن نهاد وابسته است و به این لحاظ از آنجایی که به همسر بنده اتهام زده شد شکایتی را مطرح کردیم.

وی با بیان اینکه البته جوابیه‌ها با سانسور و با وقفه در این خبرگزاری منتشر می‌شد گفت: همسر بنده سه بار جوابیه نوشتند که هر بار تهمت و افتراهای جدیدی مطرح می‌شد و جوابیه‌ها نیز با یک تا دو ماه تاخیر و با سانسور منتشر می‌شد که نهایتا همسر بنده مجبور به طرح شکایت از این خبرگزاری شد و جالب است بدانید که پرونده از مرحله بازپرسی عبور کرده و کذب بودن ادعاهای این خبرگزاری برای بازپرس نیز محرز شده و پرونده را به دادگاه ارجاع داده‌اند و امیدواریم با عدالتی که در قوه قضاییه است رای نهایی صادر شود.

وی با بیان اینکه ملک مورد ادعا در سال 83 ساخته و در سال 88 نیز خاتمه پیدا کرد گفت: این در حالیست که عضویت من در شورای شهر در نیمه دوم سال 92 بوده است و بنده هیچ دخل و تصرفی در این موضوع نداشته‌ام و اگر کسی به معاد حداقل 50 درصد اعتقاد داشته به سراغ تهمت و افترا نمی‌رود و حتی عقل هم حکم می کند که به خاطر عقوبت سنگین تهمت نزنیم.

سرخو با بیان اینکه من مطلقا در آن زمان دخالتی در این موضوع نداشته و شهردار منطقه نیز من را نمی‌شناخته و تماسی هم با هم نداشتیم گفت: از برکات انتشار خبر کذب در این خبرگزاری این است که من اسناد ملک را مشاهده کرده و متوجه شدم که در آن زمان شهرداری به همه سازندگان مجوز بارگذاری 60 درصد سطح اشغال به اضافه 2 متر را صادر کرده اما به همسر بنده و ملک مذکور اجازه سطح اشتغال 56 درصد را داده است که این مسئله مورد اعتراض همسرم نیز قرار گرفت که چرا در آن زمان برای زندگی‌ات وقت نگذاشتی و بر همین اساس از آنجایی که بخشی از ساخت تراکم را طلبکار بودند و تامین پارکینگ نیز در طبقات منفی صورت گرفته طبقه همکف، مسکونی شد و حتی شهرداری در آن زمان 503 میلیون تومان جریمه نوشت که دقیقا سه روز بعد از تشکیل شورای شهر، قبض نهایی برای ما ارسال شد که نه تنها مبلغ کم نشد بلکه مبلغ به 520 میلیون تومان افزایش یافت و این از برکات عضویت بنده در شورای شهر است که نه تنها یک ریال مبلغ جریمه کم نشد بلکه چندین میلیون تومان هم اضافه شد.

وی افزود: این بگم بگم ها تازه نیست و همواره این بگم بگم ها بوده است و منتظر این هستیم که در مورد همسران و نوامیس مردم از این موضوعات راه بیاندازیم و جای سوال است که چرا به من تعرض نکردید؟ چرا به همسرم که یک فرد فرهنگی و فرهیخته است و بسیاری از مسئولان دختران و خواهرانشان از زیر دست این فرد فارغ التحصیل شدند حمله کردید؟

وی با بیان اینکه مدرسه نمونه اسلامی دایر کردند اما چون ضرر ده بود 70 درصد حقوق‌مان را در حساب مدرسه واریز می‌کردیم که حق التدریس‌ها را پرداخت کنند گفت: متاسفانه برخی با نادیده گرفتن حقایق چشم‌هایشان را بسته و دهان‌هایشان را باز کردند که این مسئله کار بدی است و انتظارم این بود که خبرگزاری مذکور در جلسات بازپرسی حداقل از همسرم که زنی متدین و انقلابی است یک عذرخواهی کند و حتی همسر بنده نیز عنوان کرد که به دنبال شکایت نیست و تنها با درج عذرخواهی و جوابیه، شکایت را پس می‌گیرد اما حالا با طرح این سوالات از سوی خبرنگار این خبرگزاری متوجه شدیم که نه تنها پشیمان نیستند بلکه به ادامه راه خلاف اصرار دارند.

حل مشکل گره‌های ترافیکی پایتخت در سال آتی

سرخو در ادامه با اشاره به گره‌های ترافیکی معابر پایتخت با بیان اینکه ورودی بسیاری از بزرگراه‌ها همچون چمران، رسالت، مدرس و ... گره‌های ترافیکی وجود دارد که موجب افزایش طول ترافیک و نارضایتی مردم شده است گفت: از معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خواسته‌ایم که تیم‌های مطالعاتی دانشگاهی را برای پیدا کردن راهکار مشخص حل این گره‌های ترافیکی به کار گیرد تا تصمیمات نهایی در خصوص رفع این گره‌ها تا سال آتی اتخاذ شود.

لزوم دریافت آرم طرح ترافیک برای موتورسیکلت‌ها در سال 96

سرخو در ادامه با بیان اینکه دریافت آرم طرح ترافیک موتورسیکلت‌ها جزء مصوبات شورا است تصریح کرد: موتورسیکلت‌ها ملزم هستند که با پرداخت نرخ نازل، آرم طرح ترافیک دریافت کنند که این مسئله جزء اقدامات سلبی شهرداری تهران است.

وی همچنین در مورد سرانجام پرونده واگذاری املاک در شهرداری تهران گفت: قوه قضاییه در حال پیگیری این موضوع است و این مسئله را از جنبه جرم بودن یا نبودن مورد بررسی قرار می‌دهد اما این موضوع در شورای شهر نیز بررسی خواهد شد تا متوجه شویم شهرداری بر اساس کدام مصوبه یا قانون این واگذاری‌ها را انجام داده است.

رئیس کمیته حمل و نقل شورای شهر تهران با بیان اینکه باید بررسی شود که آیا شهرداری اجازه این کار را داشته یا خیر؟ گفت: من در همین راستا تذکری را به شهردار تهران ارائه کردم اما پاسخی که از جانب وی ارائه شد دقیق نیست به گونه‌ای که شهردار ما را به جزوه‌ای که قبلا به شورای شهر فرستاده شده بود، ارجاع داده است و علی القاعده از آنجایی که پاسخ وی قانع کننده نبود، این مسئله به طرح سوال یا تذکر مجدد می‌انجامد.

وی با بیان اینکه فردی که املاک را به صورت خلاف دریافت کرده همین که پس دهد کافیست، گفت: اما اگر کسی املاک را به صورت خلاف واگذار کرده پس دادن موجب رفع خطا نمی‌شود و باید این موضوعات مورد بررسی قرار گیرد.

برچسب ها

نمایشگاه خودرو تهران – شهر آفتاب
مطالب مرتبط بیشتر
نمایش آخرین دستاوردهای ایران خودرو در دومین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران سایپادیزل از قوی ترین کامیون ایران رونمایی می کند آغاز شمارش معکوس برای افتتاح دومین نمایشگاه خودرو تهران حضور قطعی لوکسژن در نمایشگاه خودروی تهران خودروهای «تویوتا» و «لکسوس» هم به نمایشگاه خودرو تهران می آید احتمال حضور خودروی جدید پژو 3008 در نمایشگاه خودروی تهران ضیافت تهران از گذشته تا حال F3 اردیبهشت ماه پیش فروش می شود مروری بر غرفه آرین موتور پویا در نمایشگاه خودرو تهران DS 3 با قیمتی رقابتی به بازار عرضه شد+ویدیو مروری بر غرفه آسان موتور در نمایشگاه خودرو تهران مروری بر غرفه مدیران خودرو در نمایشگاه خودرو تهران مروری بر غرفه اطلس خودرو(محصولات کیا) در نمایشگاه خودرو تهران گزارش تصویری از اهدا لوح یادبود به شرکت های حاضر در نمایشگاه خودرو شهر آفتاب مروری بر غرفه آرین موتور تابان (محصولات دی اس) در نمایشگاه خودرو تهران مروری بر غرفه پرشیا خودرو (محصولات ب ام و) در نمایشگاه خودرو تهران وزن‌کشی واردکننده‌ها و تولید‌کننده‌های خودرو درخشش ایرتویا در نمایشگاه بین‌المللی تهران مروری بر غرفه سایک موتور(محصولات MG) در نمایشگاه خودرو تهران غایبان نمایشگاه خودرو تهران کدام خودروها بود؟ (+عکس) گشت و گذار تصویری در آخرین روز نمایشگاه خودرو تهران اقدامات مناسب سایپا در افزایش کیفیت سایپا در انعقاد قراردادهای خود هوشمندانه عمل کرده است آغاز فروش کولئوس از هفته آینده محصولات میتسوبیشی و DS را تست کنید کلید ترافیک نمایشگاهی تهران در نمایشگاه خودرو شهرآفتاب تهران باز شد مارِد، اولین تیزرو ایرانی قوی ترین کشنده دو محور ایران را بشناسید فناوری ازت ایران را به خودروسازان جهانی صادر می کنیم بررسی مهم‌ترین فعالیت‌های شرکت رادمن تولید بومی باتری خودرو تا پایان سال 96 دور از دسترس نیست مهمانان جدید ریگان برای بازار خودرو ایران نیرو محرکه از دیروز تا امروز گزارش تصویری چهارمین روز فعالیت نمایشگاه خودرو تهران گزارش از سومین روز برگزاری نمایشگاه خودرو شهرآفتاب+ تصاویر الفت: نمایشگاه خودرو نشان داد شهر آفتاب پتانسیل جذب مردم را دارد نمایشی به سبک بزرگان مردم به دنبال تغییر و تحول جدی در صنعت خودرو هستند بارز و آمادگی برای تولید 5 میلیون حلقه تایر در سال معرفی اسپری های نانو مانیدا تبادل ایده ، نوآوری و خلاقیت در نمایشگاه خودرو تهران پرچم‌دار تیگو در راه ایران شرقی‌نشین گروه دایملر در ایران بازدید وزیر صنعت از غرفه ایران خودرو در نمایشگاه تهران بازدید مدیرعامل گروه سایپا از نمایشگاه خودرو تهران روزهای شلوغ گروه سایپا در نمایشگاه خودرو تهران بازدید وزیر صنعت از غرفه شرکت کارمانیا با سانگ و F3 آشنا شوید نسل جدید کیا اسپورتیج و اپتیما هیبرید به ایران رسیدند معرفی نسخه نهایی شیرها در تهران بلندقامتان روس در سرزمین پارس پیشنهاد‌های ویژه گروه آرین در نمایشگاه خودرو تهران طلوع نمایشگاه خودرو پس از 12 سال در شهر آفتاب نسل جدید خنک کننده موتور خودرو با فناوری روز دنیا را به نمایشگاه خودرو تهران می آوریم اهریمن دلفریب رنو با قلب گودزیلا! امکان صادرات تاکسی‌های تولید شده در ایران به بازارهای منطقه فراهم شده است رئیس هیات مدیره خودروسازی کارمانیا: F3 اردیبهشت به بازار می‌آید مدیر بازاریابی سایپادیزل : سال آینده سه محصول جدید ولوو به بازار عرضه می‌شود محافظت از خودرو با چاشنی خاص مدیربازاریابی مایان فولاد : بازدید از نمایشگاه فراتر از حد انتظار است برای هر خودرویی اجازه واردات نمی‌دهیم شهرآفتاب ظرفیت بسیار خوبی برای برگزاری نمایشگاههای بزرگ فراهم کرده است خودروهای کلاسیک در نمایشگاه شهرآفتاب به روایت تصویر محصول جدید ایران خودرو دیزل عرضه می‌شود رنو در نمایشگاه خودرو تهران به روایت تصویر پژو در نمایشگاه خودرو تهران به روایت تصویر رونمایی از دو محصول کیاموتورز در غرفه اطلس خودرو پس از استقبال چشمگیر بازار از NX، پرفروش‌ترین لکسوس به ایران آمد استقبال ویژه از غرفه سایپادیزل در نمایشگاه خودرو تهران اوتلندر را با شرایط فروش و تخفیف ویژه بخرید مدیران خودرو درنمایشگاه خودرو تهران به روایت تصویر ام جی پارس موتور در نمایشگاه خودرو تهران به روایت تصویر لکسوس در نمایشگاه خودرو تهران به روایت تصویر ماموت در نمایشگاه خودرو تهران به روایت تصویر فروش انواع تریلر اسکانیا با پیش پرداخت 30 میلیون تومانی رونمایی از سیتروئن C4 در نمایشگاه خودرو تهران رونمایی از دو محصول جدید کارمانیا در شهر آفتاب مدیرعامل مدیران خودرو: بازدید از نمایشگاه خودرو قابل توجه است گزارش تصویری اولین روز برگزاری نمایشگاه خودرو تهران کامیونت های فوسو در شهر آفتاب رونمایی شد شاسی بلند جدید رنو قیمت خورد بستر مناسبی برای تعامل با کشورهای خارجی در زمینه خودروسازی فراهم شده است لامبورگینی دست‌ساز در نمایشگاه خودرو تهران +عکس بازدید قائم مقام وزیر صنعت از غرفه سایپا حضورگروه صنعتی ایران خودرو در نمایشگاه بین المللی خودرو تهران پژو 2008 نیوفیس در نمایشگاه تهران رونمایی شد خط شکن سوئدی فوسو، تکنولوژی ژاپنی با مهندسی آلمانی نخستین رویداد نمایشگاه خودرو تهران توسط آرین موتور +قیمت نمایشگاه خودرو پایتخت ، سکوی پرتابی برای فعالیت‌های صادراتی جدید پایان حسرت 12 ساله خدمات مترو تهران به بازدیدکنندگان نمایشگاه خودرو در شهر آفتاب گزارش تصویری از آماده سازی غرفه های نمایشگاه خودرو تهران، ساعاتی پیش از آغاز با شرایط استثنایی در نمایشگاه خودرو تهران ، میتسوبیشی بخرید جذاب پاریسی در تهران! گزارش تصویری از آماده سازی نمایشگاه خودرو شهر آفتاب اسپرت‌ترین رنو به نمایشگاه خودرو تهران می‌آید گزارش تصویری از آماده سازی غرفه های نمایشگاه خودرو تهران اختصاص غرفه خودرو پاک در نمایشگاه خودرو مشخصات فنی خودروهایی که به نمایشگاه تهران می‌آیند نمایشگاه ایران کلاسیکا 2017 همزمان با نمایشگاه بین المللی خودرو شهرآفتاب برگزار می شود از نمایشگاه خودرو تهران چه انتظاری داریم؟ حضور بیش از 200 تولیدکننده خودروساز داخلی و خارجی در نمایشگاه خودرو شهرآفتاب نسل جدید خنک کننده موتور خودرو با فناوری روز دنیا را به نمایشگاه خودرو تهران می آوریم گزارش تصویری آماده سازی شهر آفتاب در آستانه نمایشگاه خودرو تهران ایران خودرو و سایپا برای حضور در نمایشگاه خودرو تهران به توافق رسیدند چری تیگو 7 ؛ پرچمدار چری در نمایشگاه تهران فهرست شرکت‌های خودرویی حاضر در نمایشگاه تهران منتشر شد برنامه های گسترده نگین خودرو برای نمایشگاه خودرو تهران نگین خودرو با رونمایی کولئوس به نمایشگاه خودرو تهران می‌آید قائم مقام مدیران خودرو خبرداد: با هر دو برند در نمایشگاه خودرو تهران شرکت می کنیم کارمانیا با 3 مدل‌ جدید BYD به نمایشگاه خودرو تهران می‌آید حضور خودروسازان بزرگ جهان در نمایشگاه شهر آفتاب پرشیا خودرو با ب‌ام‌و سری 7 جدید به نمایشگاه خودرو تهران می‌آید موافقت و حمایت وزارت صنعت از برگزاری نمایشگاه خودرو در «شهر آفتاب» برندسازی، کیفیت و فرهنگ سازی عامل پیشبرد بزرگترین نمایشگاه خودرو ایران سایک موتور با سه مدل MG هیبرید به نمایشگاه خودرو تهران می‌آید صنعت خودرو موفقیت های پسابرجامی دولت را در نمایشگاه خودرو تهران نمایش دهد اولین حضور نمایشگاهی DS همراه با میتسوبیشی در نمایشگاه خودرو شهر آفتاب رنویی ها به نمایشگاه خودرو تهران پیوستند حضور قدرتمند مجتمع صنعتی ماموت در نمایشگاه خودرو تهران – شهر آفتاب حامیان رسانه‌ای تخصصی نمایشگاه خودرو تهران معرفی شدند
Back to top