نمایشگاه خودرو تهران – شهر آفتاب (25)

مشخصات فنی خودروهایی که به نمایشگاه تهران می‌آیند

عصر خودرو: پس از 11 سال وقفه از 26 تا 30 بهمن‌ماه بار دیگر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب نمایشگاه خودروی تهران برگزار می‌شود که علاقه‌مندان به خودرو و به قول مشهور ماشین‌بازها را در ابعاد داخلی هیجان‌زده کرده است. از ساعت 12 تا 8 شب می‌توان از این نمایشگاه بازدید کرد.

Sunday 12 February 2017 - 15:11:00

مشخصات فنی خودروهایی که به نمایشگاه تهران می‌آیندمشخصات فنی خودروهایی که به نمایشگاه تهران می‌آیندمشخصات فنی خودروهایی که به نمایشگاه تهران می‌آیندمشخصات فنی خودروهایی که به نمایشگاه تهران می‌آیندمشخصات فنی خودروهایی که به نمایشگاه تهران می‌آیندمشخصات فنی خودروهایی که به نمایشگاه تهران می‌آیندمشخصات فنی خودروهایی که به نمایشگاه تهران می‌آیندمشخصات فنی خودروهایی که به نمایشگاه تهران می‌آیند

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خبرآنلاین،پیش بینی می شود که این دوره از نمایشگاه خودرو تهران  هیجان بیشتری نسبت به تمام نمایشگاه های خودرو کشور در سال 95 داشته باشد و مهترین رونمایی ها و رویداد ها در این نمایشگاه  اتفاق بیافتد. اما در این نمایشگاه چه خودروهای هیجان‌انگیزی در سطح داخلی هستند که به نمایش گذاشته می‌شوند.

مرسدس بنز کلاس E
مرسدس-بنز کلاس-ای (Mercedes-Benz E-Class) یکی از مدل خودروهای شرکت مرسدس-بنز است که از سال‌های اواسط دهه 1930تا امروز تولید شده‌است. خصایص اسپورت این خودرو کمک کرده تا E کلاس حاوی استانداردهای خاص خود در کلاس باشد و از طرف دیگر نیز پیشرانه‌های کارا و تکنولوژی ایمنی خودران نیز این خودرو را در سطح دیگری قرار داده‌اند. در یک کلام، این مرسدس نکسوس دنیای خودروهاست و E کلاس خوانده می‌شود. احتمالا این محصول بار دیگر در نمایشگاه امسال حاضر می‌شود.

در این صورت، احتمال مونتاژ این خودرو در سال پیش‌رو زیاد خواهد بود. این اتومبیل از یک موتور 2000 سی‌سی‌ با توان 184 اسب‌بخار و گشتاور 300 نیوتون‌متر بهره می‌برد که صفر تا صد و مصرف سوخت آن به ترتیب، 8 ثانیه و 6٫1 لیتر در هر صد کیلومتر  اعلام شده است. E200 در آخرین عرضه توسط شرکت ستاره ایران با قیمت حدود 270 میلیون تومان به فروش رسید. در صورت قطعی شدن خبر مونتاژ E200، این خودرو احتمالا با قیمتی پایین‌تر نسبت به نمونه‌ وارداتی به فروش می‌رسد. یک جز از دستورالعمل مرسدس برای موفقیت، طراحی آن است. هر خودرو بیش از آنکه انقلابی به نظر بیایند، تکاملی هستند. هر 9 نسل این خودرو را در کنار هم پارک کنید و برخی شباهت‌های ظاهری و فامیلی در این میان پدیدار خواهند شد.
ب‌ام‌و سری 7 با طراحی یک ایرانی

ب‌ام‌و سری 7 (BMW 7 Series) یک سری از خودروهای ساخت شرکت «ب ام دبلیو» است که از سال‌های 1977 تا اکنون در آلمان و مکزیک تولید می‌شود. آخرین مدل سری 7 از جولای 2015 روی خط تولید ب‌ام‌و رفت و فروش آن تا امروز در بازار جهانی ادامه دارد.  طراح این خودرو یک ایرانی به نام نادر فقیه‌زاده است. با وجود این‌که ب‌ام‌و، طیف‌ گسترده‌ای از پیشرانه‌‌ها را برای این محصول معرفی کرده، ولی به دلیل محدودیت واردات خودرو بر اساس حجم موتور، پایه‌ای ترین مدل‌ آن به فروش می‌رود. مدل‌ 730i که به ایران وارد شده از پیشرانه‌ی 4 سیلندر با حجم دقیق 1998 سی‌سی (2لیتر) با توان 255 اسب‌بخار و گشتاور 400 نیوتون‌متر بهره می‌برد. بنا به ادعای ب‌ام‌و، صفر تا صد این خودرو 6٫2 ثانیه و حداکثر سرعت آن 250 کیلومتر بر ساعت است. بی ام و فول سایز سری 7 ، بزرگترین و لوکس ترین خودرویی است که در صف تولیدات بی ام و قرار گرفته است. در این سری تعداد متنوعی از موتورهای توربوشارژ با شش، هشت یا دوازده سیلندر با سوخت های بنزین، دیزلی و هیبرید پر پایه چرخ های متحرک تولید می شود.

در حالی که نسل قبلی سری 7 آغازگر دوران جنجالی و پرتنش در طراحی بود، آخرین مدل سری 7 یک رویکرد بسیار محافطه کارانه تر و مسلماً زیباتر را ارائه می دهد.در این سری خودرو از پویایی بهتری برای رانندگی برخوردار شده است و با نسخه به روز شده سیستم سرگرمی iDrive به تمام نیاز های اساسی رانندگان را برآورده می سازد.  برای سیستم سرگرمی صفحه‌نمایش 7 اینچی‌ لمسی با قابلیت‌های متنوع، سیستم پخش  پیشرفته، کروز کنترل و سیستم iDrive نسخه‌ی 5 از جمله ویژگی‌های این خودرو لوکس است. یکی از امکانات بسیار جالب این خودرو، سیستم تشخیص حرکات دست و پاسخ به‌موقع و درست به خواسته سرنشین است. به‌طور مثال راننده با چرخش دست خود به‌صورت ساعت‌گرد می‌تواند میزان صدای آهنگ درحال پخش خودرو را زیاد کند.

دیدار با هیبریدی‌ها
در بسیاری از نقاط جهان خودروهای هیبریدی به خاطر مشخصات عالی از جمله مصرف بسیار پایین‌تر سوخت مورد توجه قرار دارند. همزمان با برگزاری نمایشگاه خودرو تهران شهر آفتاب بیش از 40 شرکت تولیدکنندگان محصولات هیبریدی، توانمندی های خود را در معرض دید عموم قرار خواهند داد.

این شرکت ها در زمینه هایی همچون خودرو، اتوبوس، موتورسیکلت و دوچرخه های برقی فعالیت می کنند و حضور آنها در این نمایشگاه برای نخستین بار، می تواند زمینه آشنایی هرچه بیشتر جامعه با تولیدات سازگار با محیط زیست را فراهم کند. شرکت‌های وارد کننده خودروهای تویوتا و هیوندای توانسته‌اند در سال جاری فروش خوبی از هیبریدی‌ها به خاطر قیمت مناسب‌تر آنها داشته باشند و اقبال عمومی از آنها هر روز بیشتر می‌شود. خودرو دونیرو یا خودرو هیبریدی خودرویی است که برای حرکت کردن از ترکیب دو یا چند منبع مجزای قدرت استفاده می‌کند. در بیشتر موارد از این نام در اشاره به خودرو برقی دوگانه استفاده می‌شود که در سیستم پیشرانه آنها یک موتور احتراق داخلی (معمولاً بنزینی) در کنار یک یا چند موتور الکتریکی قرار دارد و خودرو این قابلیت را دارد که فقط از یکی از این منابع انرژی یا هر دو آن‌ها در کنار یکدیگر استفاده کند.

پژو 508
پژو 508 یکی از خودروهایی است که ایکاپ (شرکت ایران خودرو و پژو) برای عرضه‌ی آن در ایران تدارک دیده است.پژو 508 خودرویی در کلاس سدان سایز متوسط شهری است. سدان‌های سایز متوسط یکی از محبوب‌ترین کلاس‌های خودرویی هستند که البته انواع توانمندی از برند‌های مختلف در این کلاس حضور دارند. این دسته از خودروها علاوه بر فضای داخلی مناسب، از پیشرانه با توان کافی و امکانات رفاهی خوبی بهره می‌برند که بدین ترتیب نیاز‌های عموم خانواده‌ها را تأمین خواهند کرد. طی سالیان گذشته این کلاس از خودروها جز محبوب‌ترین نمونه‌ها در میان خریداران بودند و فروش خوبی برای تولیدکنندگان خود به ارمغان می‌آوردند.

اما چند سالی است که این روند تغییر یافته است و انواع کراس‌اوور و شاسی‌بلند محبوبیت بیشتری میان خریداران دارند. با این حال هنوز هم کلاس سدان‌‌های شهری از اهمیت بسیاری بالایی برای تولید‌کنندگان برخوردار هستند و توسعه‌ی نمونه‌های ایده‌آل جزو اولویت هر خودروسازی است. پژو نیز در همین راستا با فیس‌لیفت 508، سعی در کسب سهم بیشتری از این بازار دارد.
این خودروی نیمه لوکس، در کلاس سدان متوسط قرار می‌گیرد که پس از توقف تولید 408، بر روی خط تولید سازنده‌ فرانسوی خود رفت. 508 اتومبیلی با ظاهر کاملا جسور، خشن و البته جوان‌پسند است که به خوبی حس هیجان را به مخاطب انتقال می‌دهد. فرم تیز و طویل چراغ‌های جلو و چراغ‌های مه‌شکن، جلوپنجره‌ی باریک و کشیده، خطوط منحنی در سراسر بدنه و ظاهر اسپرت نمای عقب از عناصر اصلی و سازنده‌ی این اتومبیل بوده‌اند که در انتقال حس اسپرت نقش اساسی داشتند. پژو 508 در حال حاضر در بخش پیشرانه‌های بنزینی با دو نمونه‌ی 1.6 لیتری تنفس طبیعی و توربوشارژ شده به فروش می‌رسد. تمامی پیشرانه‌های مذکور دارای استاندارد یورو 6 هستند. امکان انتخاب بین جعبه دنده‌های شش سرعته‌ی دستی و خودکار برند AISIN نیز وجود دارد.
در صورت توافق نهایی پژو و ایران‌خودرو بر سر تولید این محصول فرانسوی، باید منتظر عرضه شدن آن با پیشرانه‌ی 4 سیلندر 1٫6 لیتری بود. با این حال حدس و گمان‌های زیادی در مورد قیمت این اتومبیل وجود دارد  و احتمال داده می‌شود شاهد قیمت حدود 150 تا 170 میلیون تومانی این خودرو در بازار باشیم.

پژو 2008؛اولین محصول مونتاژ بعد برجام
پژو 2008 به عنوان اولین محصول مونتاژ شده در شرکت سرمایه‌گذاری مشترک ایران‌خودرو و پژو یا همان شرکت ایکاپ است. این خودرو به‌عنوان اولین کراس اوور شرکت پژو در ایران شناخته خواهد شد. پژو 2008 را می‌توان اولین محصول مونتاژ داخلی بعد از برجام دانست که حاصل قرارداد ایران‌خودرو و پژو است. شرکت پژو پس از استقبال خریداران از پژو 208 و با توجه به رشد قابل توجه بازار خودروهای کراس اوور یا شاسی بلند شهری، تصمیم گرفت نمونه‌ی کراس اوور این خودرو را تولید کند و آن را با نام 2008 برای اولین بار در نمایشگاه ژنو 2013 که یکی از معتبرترین نمایشگاه‌های خودروی اروپا است، معرفی کرد.


شاید یکی از عناوین مناسب این خودرو،کراس‌اوری با چهره‌ی متفاوت باشد. تشخیص زیبایی یا زشتی چهره‌ی این اتومبیل بر عهده‌ی بیننده است اما تجربه نشان داده که متفاوت بودن، بعضی اوقات می‌تواند باعث جذابیت یک خودرو شود؛ دقیقا مثل نیسان جوک. حالا با دانستن زبان طراحی متفاوت این خودرو، سری به مشخصات فنی آن می‌زنیم. این کراس‌اور فرانسوی در بازار جهانی در مدل‌های 1٫2، 1٫4 و 1٫6 لیتری عرضه می‌شود. با توجه به فضای نسبتا بزرگ کابین و ظرفیت 410 لیتری صندوق عقب، 2008 می‌تواند خودرویی مناسب برای خانواده‌های 4 نفره باشد. قیمت حدودی این خودرو بین 70 تا 80 میلیون تومان ذکر شده که در صورت قطعی شدن عرضه‌ی این اتومبیل، می‌توان انتظار موفقیت نسبتا خوبی را برای این کراس‌اور داشت.از مارس 2013 تا مارس 2016، پژو 2008 بدون تغییر برجسته ظاهری به بازار عرضه شده است. اما در نمایشگاه ژنو سال گذشته شرکت پژو از فیس‌لیفت 2008 با عنوان مدل 2017 رونمایی کرد که هم فیس‌لیفت (تغییر طراحی ظاهری) پیدا کرد و هم در انواع پیشرانه با تغییر روبرو شد. پژو 2008 مدل 2017 همچون پژو 208 از پیشرانه پربازده و کم‌مصرف سری PureTech استفاده می‌کند. پیشرانه‌ی مذکور با حجم 1200 سی‌سی و توان 130 اسب بخار، جایزه بهترین پیشرانه‌ی سال 2016 را در دسته‌ نمونه‌های 1000 تا 1400 سی‌سی کسب کرد.

مدل پایه‌ پژو 2008، دارای پیشرانه‌‌ی تنفس طبیعی با توان خروجی 82 اسب بخار در 5750 دور در دقیقه است. این خودرو دارای دو جعبه‌ دنده‌ی خودکار و دستی است که هر دو 5 سرعته‌ هستند. برای افرادی که به دنبال خودرویی با مصرف سوخت اندک هستند، نسخه‌ی پایه‌ی 2008 یکی از گزینه‌های مطلوب در بازارهای جهان است. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو در هر نسخه‌ی مجهز به جعبه‌دنده‌ی دستی و خودکار کمتر از 5 لیتر در 100 کیلومتر است که آمار فوق‌العاده‌ای است و با باک پر می‌توانید مسافتی نزدیک 1000 کیلومتر طی کنید.

برچسب ها

نمایشگاه خودرو تهران – شهر آفتاب
مطالب مرتبط بیشتر
نمایش آخرین دستاوردهای ایران خودرو در دومین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران سایپادیزل از قوی ترین کامیون ایران رونمایی می کند آغاز شمارش معکوس برای افتتاح دومین نمایشگاه خودرو تهران حضور قطعی لوکسژن در نمایشگاه خودروی تهران خودروهای «تویوتا» و «لکسوس» هم به نمایشگاه خودرو تهران می آید احتمال حضور خودروی جدید پژو 3008 در نمایشگاه خودروی تهران ضیافت تهران از گذشته تا حال F3 اردیبهشت ماه پیش فروش می شود مروری بر غرفه آرین موتور پویا در نمایشگاه خودرو تهران DS 3 با قیمتی رقابتی به بازار عرضه شد+ویدیو مروری بر غرفه آسان موتور در نمایشگاه خودرو تهران مروری بر غرفه مدیران خودرو در نمایشگاه خودرو تهران مروری بر غرفه اطلس خودرو(محصولات کیا) در نمایشگاه خودرو تهران گزارش تصویری از اهدا لوح یادبود به شرکت های حاضر در نمایشگاه خودرو شهر آفتاب مروری بر غرفه آرین موتور تابان (محصولات دی اس) در نمایشگاه خودرو تهران مروری بر غرفه پرشیا خودرو (محصولات ب ام و) در نمایشگاه خودرو تهران وزن‌کشی واردکننده‌ها و تولید‌کننده‌های خودرو درخشش ایرتویا در نمایشگاه بین‌المللی تهران مروری بر غرفه سایک موتور(محصولات MG) در نمایشگاه خودرو تهران غایبان نمایشگاه خودرو تهران کدام خودروها بود؟ (+عکس) گشت و گذار تصویری در آخرین روز نمایشگاه خودرو تهران اقدامات مناسب سایپا در افزایش کیفیت سایپا در انعقاد قراردادهای خود هوشمندانه عمل کرده است آغاز فروش کولئوس از هفته آینده محصولات میتسوبیشی و DS را تست کنید کلید ترافیک نمایشگاهی تهران در نمایشگاه خودرو شهرآفتاب تهران باز شد مارِد، اولین تیزرو ایرانی قوی ترین کشنده دو محور ایران را بشناسید فناوری ازت ایران را به خودروسازان جهانی صادر می کنیم بررسی مهم‌ترین فعالیت‌های شرکت رادمن تولید بومی باتری خودرو تا پایان سال 96 دور از دسترس نیست مهمانان جدید ریگان برای بازار خودرو ایران نیرو محرکه از دیروز تا امروز گزارش تصویری چهارمین روز فعالیت نمایشگاه خودرو تهران گزارش از سومین روز برگزاری نمایشگاه خودرو شهرآفتاب+ تصاویر الفت: نمایشگاه خودرو نشان داد شهر آفتاب پتانسیل جذب مردم را دارد نمایشی به سبک بزرگان مردم به دنبال تغییر و تحول جدی در صنعت خودرو هستند بارز و آمادگی برای تولید 5 میلیون حلقه تایر در سال معرفی اسپری های نانو مانیدا تبادل ایده ، نوآوری و خلاقیت در نمایشگاه خودرو تهران پرچم‌دار تیگو در راه ایران شرقی‌نشین گروه دایملر در ایران بازدید وزیر صنعت از غرفه ایران خودرو در نمایشگاه تهران بازدید مدیرعامل گروه سایپا از نمایشگاه خودرو تهران روزهای شلوغ گروه سایپا در نمایشگاه خودرو تهران بازدید وزیر صنعت از غرفه شرکت کارمانیا با سانگ و F3 آشنا شوید نسل جدید کیا اسپورتیج و اپتیما هیبرید به ایران رسیدند معرفی نسخه نهایی شیرها در تهران بلندقامتان روس در سرزمین پارس پیشنهاد‌های ویژه گروه آرین در نمایشگاه خودرو تهران طلوع نمایشگاه خودرو پس از 12 سال در شهر آفتاب نسل جدید خنک کننده موتور خودرو با فناوری روز دنیا را به نمایشگاه خودرو تهران می آوریم اهریمن دلفریب رنو با قلب گودزیلا! امکان صادرات تاکسی‌های تولید شده در ایران به بازارهای منطقه فراهم شده است رئیس هیات مدیره خودروسازی کارمانیا: F3 اردیبهشت به بازار می‌آید مدیر بازاریابی سایپادیزل : سال آینده سه محصول جدید ولوو به بازار عرضه می‌شود محافظت از خودرو با چاشنی خاص مدیربازاریابی مایان فولاد : بازدید از نمایشگاه فراتر از حد انتظار است برای هر خودرویی اجازه واردات نمی‌دهیم شهرآفتاب ظرفیت بسیار خوبی برای برگزاری نمایشگاههای بزرگ فراهم کرده است خودروهای کلاسیک در نمایشگاه شهرآفتاب به روایت تصویر محصول جدید ایران خودرو دیزل عرضه می‌شود رنو در نمایشگاه خودرو تهران به روایت تصویر پژو در نمایشگاه خودرو تهران به روایت تصویر رونمایی از دو محصول کیاموتورز در غرفه اطلس خودرو پس از استقبال چشمگیر بازار از NX، پرفروش‌ترین لکسوس به ایران آمد استقبال ویژه از غرفه سایپادیزل در نمایشگاه خودرو تهران اوتلندر را با شرایط فروش و تخفیف ویژه بخرید مدیران خودرو درنمایشگاه خودرو تهران به روایت تصویر ام جی پارس موتور در نمایشگاه خودرو تهران به روایت تصویر لکسوس در نمایشگاه خودرو تهران به روایت تصویر ماموت در نمایشگاه خودرو تهران به روایت تصویر فروش انواع تریلر اسکانیا با پیش پرداخت 30 میلیون تومانی رونمایی از سیتروئن C4 در نمایشگاه خودرو تهران رونمایی از دو محصول جدید کارمانیا در شهر آفتاب مدیرعامل مدیران خودرو: بازدید از نمایشگاه خودرو قابل توجه است گزارش تصویری اولین روز برگزاری نمایشگاه خودرو تهران کامیونت های فوسو در شهر آفتاب رونمایی شد شاسی بلند جدید رنو قیمت خورد بستر مناسبی برای تعامل با کشورهای خارجی در زمینه خودروسازی فراهم شده است لامبورگینی دست‌ساز در نمایشگاه خودرو تهران +عکس بازدید قائم مقام وزیر صنعت از غرفه سایپا حضورگروه صنعتی ایران خودرو در نمایشگاه بین المللی خودرو تهران پژو 2008 نیوفیس در نمایشگاه تهران رونمایی شد خط شکن سوئدی فوسو، تکنولوژی ژاپنی با مهندسی آلمانی نخستین رویداد نمایشگاه خودرو تهران توسط آرین موتور +قیمت نمایشگاه خودرو پایتخت ، سکوی پرتابی برای فعالیت‌های صادراتی جدید پایان حسرت 12 ساله خدمات مترو تهران به بازدیدکنندگان نمایشگاه خودرو در شهر آفتاب گزارش تصویری از آماده سازی غرفه های نمایشگاه خودرو تهران، ساعاتی پیش از آغاز با شرایط استثنایی در نمایشگاه خودرو تهران ، میتسوبیشی بخرید جذاب پاریسی در تهران! گزارش تصویری از آماده سازی نمایشگاه خودرو شهر آفتاب اسپرت‌ترین رنو به نمایشگاه خودرو تهران می‌آید گزارش تصویری از آماده سازی غرفه های نمایشگاه خودرو تهران سه شنبه؛ آغاز به کار نمایشگاه خودرو در شهر آفتاب اختصاص غرفه خودرو پاک در نمایشگاه خودرو نمایشگاه ایران کلاسیکا 2017 همزمان با نمایشگاه بین المللی خودرو شهرآفتاب برگزار می شود از نمایشگاه خودرو تهران چه انتظاری داریم؟ حضور بیش از 200 تولیدکننده خودروساز داخلی و خارجی در نمایشگاه خودرو شهرآفتاب نسل جدید خنک کننده موتور خودرو با فناوری روز دنیا را به نمایشگاه خودرو تهران می آوریم گزارش تصویری آماده سازی شهر آفتاب در آستانه نمایشگاه خودرو تهران ایران خودرو و سایپا برای حضور در نمایشگاه خودرو تهران به توافق رسیدند چری تیگو 7 ؛ پرچمدار چری در نمایشگاه تهران فهرست شرکت‌های خودرویی حاضر در نمایشگاه تهران منتشر شد برنامه های گسترده نگین خودرو برای نمایشگاه خودرو تهران نگین خودرو با رونمایی کولئوس به نمایشگاه خودرو تهران می‌آید قائم مقام مدیران خودرو خبرداد: با هر دو برند در نمایشگاه خودرو تهران شرکت می کنیم کارمانیا با 3 مدل‌ جدید BYD به نمایشگاه خودرو تهران می‌آید حضور خودروسازان بزرگ جهان در نمایشگاه شهر آفتاب پرشیا خودرو با ب‌ام‌و سری 7 جدید به نمایشگاه خودرو تهران می‌آید موافقت و حمایت وزارت صنعت از برگزاری نمایشگاه خودرو در «شهر آفتاب» برندسازی، کیفیت و فرهنگ سازی عامل پیشبرد بزرگترین نمایشگاه خودرو ایران سایک موتور با سه مدل MG هیبرید به نمایشگاه خودرو تهران می‌آید صنعت خودرو موفقیت های پسابرجامی دولت را در نمایشگاه خودرو تهران نمایش دهد اولین حضور نمایشگاهی DS همراه با میتسوبیشی در نمایشگاه خودرو شهر آفتاب رنویی ها به نمایشگاه خودرو تهران پیوستند حضور قدرتمند مجتمع صنعتی ماموت در نمایشگاه خودرو تهران – شهر آفتاب حامیان رسانه‌ای تخصصی نمایشگاه خودرو تهران معرفی شدند
Back to top