خط تولید «ولوو» و «اسکانیا» به ایران می‌آید

تفاهم خودرویی با سوئدی‌ها

عصر خودرو- خط تولید «ولوو» و «اسکانیا» به ایران می‌آید. این تفاهمی است که در جریان سفر هیات بلندپایه سوئدی به تهران به سرپرستی «استفان لوفون»، نخست‌وزیر سوئد صورت گرفته است. با اجرای برجام، سرمایه‌گذاران سوئدی در تلاش هستند تا زمینه همکاری بلندمدت خود در ایران را فراهم کنند؛ به‌طوری‌که راه‌اندازی کامل خط تولید دو شرکت معتبر خودروسازی سوئد از جمله نشانه‌های این تصمیم است.

Sunday 12 February 2017 - 08:46:00

تفاهم خودرویی با سوئدی‌ها

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از دنیای اقتصاد، فعالان اقتصادی این کشور تصمیم دارند در کنار توسعه روند همکاری‌ها، بحث انتقال دانش فنی و تکنولوژی به ایران را نیز در دستور کار قرار دهند. در قدم اول، دو شرکت خودروسازی سوئد با رفع تحریم‌های بین‌المللی درصددند فعالیت مجدد خود در ایران را در دو حوزه خودروهای سنگین و سواری از سرگیرند؛ اما به‌رغم خودروهای باکیفیتی که سوئدی‌ها تولید می‌کنند، از نظر قیمت این خودروها در رده خودروهای گران‌قیمت قرار دارند؛ به همین دلیل طرف ایرانی در حال مذاکره با این شرکت‌ها به‌منظور ساخت خودروهایی است که توان خرید آن در کشور وجود داشته باشد. به اعتقاد کارشناسان، با تعمیق داخلی‌سازی می‌توان شاهد کاهش تعرفه واردات قطعات خودرو و در نتیجه کاهش قیمت تمام شده بود. فارغ از بحث قیمت، با افزایش تولید خودرو با برند خارجی باید به زمینه‌های صادراتی آن و تبدیل شدن به هاب منطقه توجه کرد.

هیات بلندپایه سوئدی در حالی روز گذشته وارد تهران شد که صاحبان صنایع این کشور دو هدف اصلی را از این سفر دنبال کردند. راه‌اندازی دفتر تجاری سوئد در ایران و تفاهم برای راه‌اندازی خط تولید ولوو و اسکانیا. این دو هدف را می‌توان به نوعی برنامه‌ریزی سوئدی‌ها برای حضور طولانی مدت در ایران تعبیر کرد. ارزیابی‌ها حاکی از این است که یکی از راهکارهای ورود به بازارهای کشورهای دیگر، تاسیس دفاتر تجاری است. این دفاتر، شاکله‌ای دولتی دارند، اما سیاست‌گذاری‌ها و کلیه تصمیماتی که در آنها گرفته می‌شود، از سوی بخش خصوصی است. دولت‌ها در واقع پایه اصلی را بر محوریتی که بخش خصوصی از آن طریق بتواند در بازارهای جهانی حضور داشته باشد، بنا می‌گذارند. در این شرایط دولت‌ها به هیچ‌وجه تحکمی برخورد نمی‌کنند و تاثیر مستقیمی در تجارت نمی‌گذارند؛ بلکه به دلیل اینکه بخش خصوصی امکان مدیریت و حضور در بازارها را ندارد و نمی‌تواند هزینه‌ای برای ارتباطات بین‌المللی بپردازد و دقت لازم را در رصد روابط سیاسی و امنیتی بین کشورها داشته باشد،‌ پایه‌گذاری این دفاتر با دولت‌ها است. از سوی دیگر، به نظر می‌رسد سوئدی‌ها شروط ایران برای ورود سرمایه‌گذاران را نیز به دقت در نظر داشته‌اند؛ به‌طوری که تصمیم دارند خط تولید محصولی را وارد ایران کنند که کالای رقابتی محسوب می‌شود. راه‌اندازی خط تولید ولوو و اسکانیا در ایران در حالی به‌عنوان یکی از تفاهم‌نامه‌های این سفر اعلام شده که این دو شرکت در سال‌های گذشته با برخی از خودروسازان بخش خصوصی برای تولید خودرو سنگین همکاری داشتند، اما اعمال تحریم‌های بین‌المللی همکاری این دو شرکت با خودروسازان داخلی را کمرنگ کرد. حال با رفع تحریم‌های بین‌المللی می‌توان گفت شاهد بازگشت این دو شرکت خودروسازی البته این بار با خطوط کامل تولید به کشور خواهیم بود. مشارکت در مناقصه بزرگ خط لوله 600 کیلومتری مربوط به شرکت ملی نفت ایران یکی دیگر از تفاهم‌نامه‌هایی است که در سفر هیات سوئدی به ایران صورت گرفت.

 

جایگاه اقتصادی سوئد

مطابق مطالعات مرکز تحقیقات و بررسی‌های اقتصادی اتاق بازرگانی ایران، اقتصاد سوئد همواره در گزارش‌های بین‌المللی در میان اقتصادهای رقابتی جهان قرار گرفته است. به‌عنوان مثال در گزارش رقابت پذیری جهان سال 16-2015 رتبه نهم و در گزارش سهولت کسب و کار بانک جهانی سال 2016 رتبه هشتم را کسب کرده است. در زمینه صادرات نیز سوئد به غیر از صادرات صنایع چوب و جنگل، در صادرات محصولاتی مانند ماشین‌آلات، وسایل نقلیه موتوری، محصولات فلزی و تجهیزات الکتریکی که معمولا کالاهای سرمایه‌ای هستند، دارای جایگاه مناسبی در جهان است. از سوی دیگر، سوئد در بخش صادرات خدمات نیز عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته است که در این ارتباط می‌توان به رشد سریع و پویای بخش‌های خدماتی همانند کامپیوتر و فناوری اطلاعات، خدمات کسب و کار یا ارتباطات اشاره کرد. بخش تحقیق و توسعه و نوآوری از دیگر بخش‌های برجسته در اقتصاد سوئد است. به عبارت دیگر، سوئد یک کشور پیشرو در این زمینه به حساب می‌آید. سوئد در گزارش واحد نوآوری Scoreboard که به بررسی عملکرد نوآوری میان کشورهای اتحادیه اروپا می‌پردازد، در سال 2014 رتبه نخست را در میان کشورهای اروپایی کسب کرد. از نظر شاخص تحقیق و توسعه نیز سوئد از کشورهای پیشگام در اروپا است. بر اساس شاخص هزینه ناخالص داخلی برای تحقیق و توسعه در سال‌های 2008 و 2013، سوئد رتبه دوم را در اروپا داشته است. این کشور در مقایسه شدت تحقیق و توسعه در کسب و کار نیز پس از کره، فنلاند و ژاپن در جایگاه چهارم قرار دارد. همچنین سوئد در شاخص ادراک فساد که هر سال از سوی موسسه شفافیت بین‌المللی منتشر می‌شود، در سال 2015 در میان 168 کشور، جایگاه سوم را داشته و همواره جزو موفق‌ترین کشورها در حوزه کنترل فساد بوده است. بر اساس گزارش شورای سرمایه‌گذاری و تجارت سوئد، سرعت رشد اقتصاد سوئد در میان کشورهای اروپا بیش از همه بوده و دومین کشور مناسب کسب و کار است.

برنامه همکاری طولانی‌مدت

وزیر امور اتحادیه اروپا و تجارت سوئد که رئیس هیات نمایندگان تجاری سوئد نیز هست، در نشست مشترک هیات اقتصادی و صنعتی متشکل از صاحبان صنایع و مدیران عامل چند شرکت سوئدی با معاونان و مدیران سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو)، اعلام کرد: سوئدی‌ها برنامه‌های طولانی‌مدتی برای حضور در ایران دارند و در این راستا نیز شرکت‌های سوئدی بسیاری برای همکاری با همتایان خود در ایران ابراز تمایل کرده‌اند. «آن لینده» در این نشست با بیان اینکه شرکت‌های سوئدی در ایران به‌عنوان شرکای قابل اعتمادی شناخته می‌شوند که راه حل‌هایی با بالاترین استانداردها را ارائه می‌دهند، عنوان کرد: این همکاری همیشه منافع متقابلی در بلندمدت برای هر دو طرف ایرانی و سوئدی به همراه داشته است. وزیر امور اتحادیه اروپا و تجارت سوئد درخصوص زمینه‌های فعالیت‌ این کشور افزود: سوئد در زمینه زیرساخت‌ها، حمل و نقل، مراقبت‌های پزشکی- بهداشتی و درمان، حفظ منابع و فناوری اطلاعات و ارتباطات به‌صورت گسترده فعال است و علاوه بر موارد مذکور انتقال دانش و فناوری نیز از دیگر زمینه‌های فعالیت سوئد محسوب می‌شود. در این نشست، «لینده» از ورود دو شرکت خودرویی اسکانیا و ولوو با خط کامل تولید به ایران خبر داد و گفت: شاخص‌ترین شرکت‌های سوئدی در این سفر در ایران حضور یافته‌اند و بررسی‌هایی نیز برای همکاری با همتایان خود داشته‌اند که دراین خصوص می‌توان به حضور دو شرکت خودروسازی اسکانیا و ولوو با خط کامل تولید برای حضور در ایران و شرکت اریکسون اشاره کرد. وی درخصوص انتقال دانش فنی از سوئد به ایران نیز افزود: در راستای گسترش همکاری میان دو کشور، راه‌اندازی دفتر تجاری در ایران پیش بینی شده که مسوولان مربوطه و نیز وزرا در این مراسم حضور خواهند داشت و همان‌طور که همکاری‌ها به مرور زمان شکل گرفته و ادامه می‌یابد، انتقال دانش فنی و تکنولوژی نیز صورت خواهد گرفت. وی در مورد بیشترین تمرکز شرکت‌ها و مسوولان سوئدی در همکاری با ایران، بیان کرد: در مورد انرژی‌های نوین، سوئد کشور بزرگی است و راهکارهای مهمی برای همکاری با ایران دارد، در زمینه‌ فاینانس و مسائل مالی نیز راهکارهای دیگری به منظور فعالیت مشترک با ایرانی‌ها مدنظر قرار گرفته و علاوه بر این در زمینه خودرو، حمل‌ونقل، بهداشت و انرژی‌های نوین نیز همکاری‌هایی صورت می‌گیرد.

در این نشست منصور معظمی، رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران نیز با بیان اینکه در همه مذاکرات با هیات‌های اقتصادی تاکید داریم که نگاه شان به ایران صرفا فروش محصول نباشد، گفت: ما مسائل اقتصادی، صنعتی و تجاری خود را براساس سیاست برد – برد پیگیری می‌کنیم و ترکیب هیات اعزامی از سوئد به ایران نیز نشان می‌دهد که آنها تمایل بالایی برای همکاری با ایرانی‌ها دارند. به گفته معظمی علاوه بر این تشکیل دفتر تجاری سوئد در ایران به خوبی نشان می‌دهد تصمیم جدی در زمینه توسعه روابط اقتصادی میان دو کشور وجود دارد. معظمی درخصوص مذاکرات صورت گرفته با هیات سوئدی نیز عنوان کرد: ایدرو توافق‌نامه‌ای را به منظور مشارکت یکی از شرکت‌های تابع این سازمان با یک شرکت سوئدی در یک مناقصه بزرگ در دستور کار قرار داده که مربوط به احداث 600‌کیلومتر خط لوله مربوط به شرکت نفت است که امیدواریم این توافق به‌صورت مشارکتی به قرار داد دو طرفه تبدیل شود.

معظمی همچنین در مورد دو شرکت خودرویی اسکانیا و ولوو که قرار است به‌صورت کامل در ایران فعالیت کنند نیز گفت: خط تولید اسکانیا و ولوو پیش از اعمال تحریم‌های بین‌المللی در ایران فعال بود، اما در دوران تحریم همکاری با این شرکت‌ها کمرنگ شد و برندهای دیگری جایگزین این خودروسازان در کشور شدند، اما با رفع تحریم‌های بین‌المللی شرایط برای بازگشت این شرکت‌ها فراهم شد و براساس مذاکرات صورت گرفته این دو شرکت به‌صورت خط تولید کامل برای تولید خودروهای سنگین وارد کشور خواهند شد. از سوی دیگر معظمی در مورد سفارش خودروی سواری نیز گفت: محصولات سواری سوئد از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند، اما از نظر قیمت در رده خودروهای گران قیمت قرار دارند به همین دلیل در حال مذاکره با این شرکت‌ها به منظور ساخت خودروهایی هستیم که توان خرید آن در کشور وجود داشته باشد. هر چند نیاز ما در تولید خودروهای سنگین نسبت به سواری بسیار بیشتر است. به گفته کارشناسان، تعمیق داخلی‌سازی را می‌توان یکی از روش‌های کاهش هزینه و در نهایت کاهش قیمت خودرو دانست؛ چراکه در قوانین موجود کاهش تعرفه واردات قطعات در صورت تعمیق داخلی‌سازی پیش‌بینی شده است. از سوی دیگر برخی از کارشناسان فارغ از بحث قیمت معتقدند که در خصوص ورود خطوط تولیدخودروهای سوئدی به کشور به صادرات این خودروها نیز توجه شود؛ چراکه افزایش تولید می‌تواند زمینه را برای صادرات این محصولات از ایران فراهم و عملا ایران را به یک هاب برای صادرات ولوو و اسکانیا تبدیل کند؛ رویکردی که بسیاری از کشورهای منطقه درخصوص خودروهای خارجی در پیش گرفته‌اند.

برچسب ها

ولوواسکانیاایدرو
مطالب مرتبط بیشتر
سهام شرکت خودروسازی ولوو کارز سقوط کرد افزایش قیمت به کمک ولوو آمد اسکانیا؛ سفری با کیفیت سوئدی! امضای تفاهم نامه تولید قطعات موتور دیزل آخرین ولوو دیزلی در راه است معاون مالی و اقتصادی ایدرو منصوب شد فروش ولوو افزایش یافت سرپرست مدیریت صنایع خودرو و ریلی ایدرو منصوب شد متقاضیان واردات خودرو نیازی به خرید خودرو فرسوده ندارند تعداد گواهی اسقاط برای شماره‌گذاری انواع خودروها اعلام شد تشکیل کمیته‌ای برای واگذاری سهام خودروسازان سعید جعفری معاون نوسازی و بهره برداری ایدرو شد شماره گذاری خودروهای بدون عوارض اسقاط متوقف شد ولوو به رکورد سال نزدیک شد پذیرفته‌شدگان مرحله دوم طرح جایگزینی خودروهای فرسوده در سامانه ستاد ثبت‌نام کنند ولوو خوش درخشید! بابک احمدی بر صندلی ایدرو نشست رشد فروش ولووهای برقی بزرگترین رویداد صنعت خودروی کشور در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو رئیس ایدرو تغییر نکرده است مدیرعامل ایدرو هم از مپنا آمد پیامک واریز وجه برای متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده ارسال می‌شود مراکز اسقاط مکلف به پرداخت ارزش لاشه خودرو به مالکان هستند ولوو اولین خودروساز اروپایی برای پذیرش شارژ تسلا ثبت‌نام 5400 خودرو برای اسقاط از نیمه اردیبهشت تاکنون سامانه ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده راه اندازی شد 2500 دستگاه تاکسی فرسوده تا پایان تیر جایگزین می‌شود فروش ولوو افزایش یافت ایدرو متولی ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده کشور ولوو رکورد سفارش کامیون‌های برقی را زد ولوو بدقول شد وولو در چین سنگ تمام گذاشت خبری از کاهش قیمت ولوو نیست ولوو دلچسب بازار شد بازار ولوو رونق گرفت خطیبی مشاور عالی رییس ایدرو شد حیات سخت برای ولوو سال نو برای ولوو آمد نداشت صبر ولوو لبریز شد فراخوان ولوو برای جهان مینی‌ون جدید ولوو در راه است صنعت خودرو با وجود تحریم‌ها، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد تمجید رییس ایدرو از تحقق فرامین ریاست جمهوری در ایران خودرو مشتری خودروهای ولوو زیاد شد ایمن ترین خودروی ولوو معرفی می شود؛ EX90 +عکس حضور قطعه سازان گروه سایپا در نمایشگاه قطعات تبریز ولوو در مدار صعود قرار گرفت حسن عمیدی مدیر ارتباطات سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران شد عرضه رایانه بر روی چرخ ولوو ولوو با کمک خودروهای برقی صعود کرد طرح های تحول و توسعه ای حضور فعال تر سایپا را در بازار به دنبال دارد کاهش تولید راهکار خودروسازان جهانی برای مقابله با کمبودها برگزاری هفدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات و مجموعه های خودرو تولید ولوو موقتا متوقف شد رونمایی از سیستم جدید ولوو ولوو تولید کامیون‌های سنگین برقی را استارت زد کارخانه تولید تایر خودرو سنگین در سیستان و بلوچستان ساخته می‌شود پایان تعطیلی موقت ولوو در چین فروش خودروهای ولوو سقوط کرد! توقف کارخانه ولوو چین به علت کرونا فروش ولوو کاهش یافت 35 درصد کامیون‌های ولوو برقی می‌شوند افزایش تورم مانع فروش ولوو نشد کاهش فروش ولوو در آمریکا یکی از دلایل برگزاری نمایشگاه ها جایگاه یابی در ذهن مشتریان است اخراج کارکنان روسی از شرکت کامیون‌سازی ولوو به فروش سالانه 1.2 میلیون خودرو دست خواهد یافت؟ برنامه برقی ولوو تا 2030 تقاضا بر افزایش قیمت وولو پیروز شد! ولوو پیش‌بینی فروش سال 2022 را کاهش داد بیش از 25 هزار دستگاه خودروی تجاری نوسازی می‌شود واردات خودرو تابع چه مقرراتی خواهد بود؟ 8 فرمان رئیس جمهوری به خودروسازی فصل‌الخطاب است فناوری جدید ولوو برای ساخت خودروهای برقی سرمایه‌گذاری 283 میلیون دلاری ولوو در برزیل تا سال 2025 تغییر سبک ولوو در نام‌گذاری خودرو ولوو XC40 با 320 کیلومتر پیمایش با تنها یک شارژ افت فروش ولوو نگاهی به آزمایشگاه ولوو؛ تولیدکننده خودروهایی مشهور به ایمنی و اطمینان + عکس XC40 Recharge خودرویی از ولوو برای رقابت با تسلا! برگشت پذیری به طبیعت در طراحی خودروهای مفهومی ولوو ولوو S90 برای سال 2021 مجهز به سیستم صوتی فوق حرفه ای شد! تکذیب اعلام قیمت‌های جدید خودرو خودروی جدید ولوو عاشق محیط زیست است!+ عکس مقایسه آئودی Q5 با ولوو XC60 تغییر لوگوی ولوو خداحافظی ولوو با چرم طبیعی پیرمرد سرحال ولوو ولوو چه تعداد خودرو درآمریکا فروخت گسترش سیستم برقی در محصولات ولوو افزایش تولید با وجود توقف تولید پراید، نماد تحول در سایپا ولوو S60 سدان با ویژگی های خاص را بیشتر بشناسید+ عکس XC60؛ شاسی بلندی جمع و جور از ولوو با 400 اسب بخار قدرت عرضه 30 هزار دستگاه خودرو به مشمولین واجد شرایط معرفی شده از سوی بنیاد شهید استفاده از فولاد بدون کربن در محصولات ولوو لوکس ترین خودرو ولوو با قدرت 250 اسب بخار به بازار می آید سفارشی سازی خودرو نمونه ای از احترام به حقوق مصرف کنندگان ارتقای توان مالی و نقدینگی مورد نیاز صنعت خودرو در سال 1400 همکاری "ولوو" با شرکت "DiDi " بزرگترین تاکسی اینترنتی چین پولستار2؛ ایمن‌ترین خودرو سال دارای امکانات بیشتر شد فراخوان ایدرو برای طرح تولید تایرسنگین زابل توافقنامه همکاری ساخت اولین خودرو با فولاد بدون فسیل در جهان پولستار، کانسپتی که ولوو تولید کرد برنامه تولید خودرو در سال 1400 اعلام شد ولوو مجهز به سیستم عامل Android شد ولوو تا سال 2030 فقط خودروی برقی تولید می‌کند رونمایی رسمی از اولین مدل ولوو 2022 احتمال آزادسازی قیمت خودرو از ابتدای 1400 قوای محرکه مشترک جیلی و ولوو گروه بهمن در ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان پیشرو است افتتاح خط تولید چهار قطعه خودرو های سایپا با 150 نفر اشتغال با حضور معاون وزیر صمت استمرار افزایش تولید خودرو با تعامل نهادهای پولی و مالی توجه حداکثری به استمرار راهبرد داخلی سازی قطعات و انجام به موقع تعهدات آمادگی وزارت صمت برای راه اندازی خودروسازی با مشارکت ایدرو و بخش خصوصی توانمند در آذربایجان شرقی موافقت مشروط با آزادسازی بخشی از خودروها سرمایه‌گذاری کلان ولوو برای موتور صنعت خودروسازی مسیر بهبود کیفی را آغاز کرده است کمبود قطعات های‌تک عامل اصلی تجاری نشدن خودروهاست ارتقای کیفیت موتور خودروها با مصرف سوخت کمتر ولوو در مسیر برقی شدن فراخوان ولوو برای 5 هزار خودروی وارداتی از چین به علت نقص فنی فراخوان ولوو در آمریکا اولین کامیون های سنگین برقی "ولوو" سال 2022 به جاده می زنند برنامه ریزی برای افزایش تولید خودرو در نیمه دوم سال 99 دستور ویژه وزیر صمت برای همکاری با جوان مخترع کلاچ برقی مقیمی: صنعت کشور نیازمند تصمیمات سخت و سریع است بهبود صنعت خودرو، توسعه صنایع نوین و پیمانکاریهای تخصصی آغاز تدوین برنامه پنج‌ساله خودروسازی با محوریت ایدرو مدیرعامل جدید سازمان گسترش منصوب شد پوشاندن کامیون با صفحات خورشیدی برای تعیین میزان صرفه جویی در سوخت فراخوان پولستار2 جدیدترین خودرو ولوو رونمایی خواهد شد+ تصاویر تاکید بر ضرورت هم افزایی همه ظرفیت های موجود برای تحقق اهداف تعمیق ساخت داخل عملیاتی شدن تولید و استفاده از موتور سیکلت های برقی رونمایی از نمایشگاه مجازی قطعات صنعت خودرو در آینده نزدیک افزایش رضایت مشتریان و تقویت شاخص های ایمنی و رفاهی خودروها پایبندی ولوو به تعهد برقی تحول دیجیتال صنعت خودرو با همکاری ایدرو پلت‌فرمی منحصر به فرد یا قرضی؟ ضرورت طراحی پلتفرم مشترک خودروهای تجاری و سنگین در حال مشارکت با تامین کنندگان و قطعه سازان در بخش های مختلف هستیم بزرگترین فراخوانی خودرو در تاریخ ولوو تخت‌گاز ولوو برای برقی‌سازی آغاز فروش اولین ولووی برقی محدودیت سرعت در خودروهای ولوو تاکید مدیرعامل ولوو بر حمایت از برقی‌ها سرپرست جدید ایدرو منصوب شد کاهش سهم خودروهای ولوو در بازارهای جهانی فراخوان ولوو به‌دلیل نقص ترمز همکاری دایملر و ولوو افت شدید سودآوری ولوو در بحران کرونا دایملر و ولوو برای تولید کامیون هیدروژنی همکاری می‌کنند آمادگی ولوو برای ازسرگیری تولید بازگشایی کارخانه‌های ولوو از فردا پولستار پریسپت؛ خودروی لوکس بازیافتی +تصاویر اسکانیا تقریباً همه کارمندان خود را اخراج می کند ادغام احتمالی ولوو و جیلی واردات کامیون‌ ولوو متوقف شد تولید خودروهای پاک به جای پرداخت جریمه تقلب آلایندگی ساخت کارخانه باتری ولوو در آمریکا احتمال همکاری دایملر و ولوو همکاری استراتژیک ولوو و ایسوزو کلید خورد لاکچری‌ترین خودروهای بازار ایران در سال 98 + تصاویر مروری بر مشخصات ولوو پولستار 1 "ولوو" خط تولید جدید حمل و نقل خودران راه اندازی می‌کند مروری بر نسخه تمام الکتریکی ولوو XC40 کامیون خودران بدون کابین راننده ابداع شد ولوو خودروی اسپرت ایمن می سازد خودروسازان داخل برای بهینه‌سازی کیفیت همکاری کنند صرفه‌جویی به سبک ولوو رشد فروش وایکینگ‌ها در چین تبدیل چین به قطب صادرات ولوو کدام برندها خودروی برقی و هیبریدی تولید کرده‌اند؟ آماده حمایت از صنایع پر بازده هستیم استارت قدرتمند ولوو در ایران جیلی سهامدار ولوو می‌ماند ولوو سیستم هوش مصنوعی برای کامیون خودران توسعه می دهد رقابت خانه به خانه خودروهای تمام خودرون اوبر رونمایی شد نقل و انتقال کالا از بنادر سوئد با خودران های ولوو برنامه ریزی سه ساله برای تولید پلتفرم جدید خودرویی خودروسازان برتر دنیا به فکر ایمنی بیشتر خودروها افتادند فرزندخوانده جدید ولوو همکاری ولوو با ال‌جی برای تامین باتری خودروهای برقی تعدیل صد‌ها نفر از کارکنان ولوو خودروهای ولوو جاده‌های لغزنده را به یکدیگر اطلاع می‌دهند رانندگان مست و خواب‌آلوده سوار خودروهای ولوو نشوند! خودروهای پلاگین هیبریدی را دست کم گرفته‌ایم همکاری روسیه و ایدرو در نوسازی ناوگان تجاری قائم مقام سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران منصوب شد حداکثر سرعت خودروهای ولوو 180 کیلومتر می‌شود معرفی نخستین اتوبوس برقی و خودران ولوو ولوو حداکثر سرعت خودروهایش را محدود می کند قوانین اروپا در استفاده از کامیون‌ها و ظهور غول‌های الکتریکی ولوو مرگ V40 ولوو و تولد یک شاسی‌بلند جدید فراخوان ولووهای تولید شده تا سال 2016 به تعمیر‌گاه مرکزی داتیس خودرو ولوو 219 هزار خودرو را به تعمیرگاه فراخواند نگاهی به تاریخچه فعالیت های هِیکو اسپرتیو، تیونر رسمی ولوو معرفی تیونرهای اختصاصی ولوو نگاهی به هاچ‌بک چهار فصل ولووV90 T6 +تصاویر داتیس خودرو نماینده انحصاری شریک تجاری هایکو شد کامیون های خودران ولوو در معدن سنگ آهک ضرورت‌های مدارا با صنعت خودرو تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران تصویب شد سرپرست سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران منصوب شد پیام خداحافظی رئیس هیئت عامل ایدرو ولوو صفر چند؟ فراخوان پلیس راهور برای بررسی و اصلاح ظرفیت کامیون‌های کشنده ولوو ولوو XC90 تیپ R-Design را بشناسید مروری بر برخی از ویژگی های اسکانیا؛ گریفین سوئدی ایدرو 115هزار میلیارد ریال در مگاپروژه ها سرمایه گذاری کرد ولوو صفر چند؟ خودروی بی‌نظیر ولوو S60، پاتک سوئدی ها به آلمان ها برکناری‌ام شایعه بود صافکاری حرفه ای جهت تعمیر خودروهای ولوو نقاشی حرفه ای جهت تعمیر خودروهای ولوو ولوو از ایران نرفته است اتوبوس های ولوو در IAA2018 ولوو و IAA 2018 جدیدترین قیمت ولوو صفر کیلومتر در بازار خط تولید تایرهای فوق سنگین در کارخانه تایر هامون ایجاد می شود اتاق رویاها ولوو XC90 را بشناسید جدیدترین قیمت ولوو صفر کیلومتر در بازار رونمایی ولوو از یک کامیون مفهومی خودران ولوو به‌دنبال معافیت از افزایش تعرفه واردات از چین به آمریکا کامیون KX به زودی جایگزین محصولات ولوو در طرح نوسازی خواهد شد ولوو صفر چند؟ خودروی "ولوو" به اتاق خواب تبدیل می‌شود! ولوو محبوب‌ترین خودروی رانندگان آمریکایی نقطه عطف سنگین‌ها ایدرو با همکاری استرالیا خودرو برقی می سازد ولوو تا سال 2020 خودروی «ضد مرگ» خواهد ساخت مظنه فروش ولوو در بازار چقدر است؟ قیمت محصولات بورگوارد و ولوو در بازار جزئیات بیشتر همکاری های برزیل با صنعت خودرو ایران اسکانیا مقابله با تحریم ها علیه ایران را در دستور کار دارد تولید خودرو به میزان رفع نیاز بازار ادامه می یابد چالش جدید داتیس خودرو و وزارت صنعت خودرو پرنده ولوو 2019 می‌آید مروری بر 25 سال تاریخچه ولوو FH عیب یابی رایگان و گارانتی سواری های ولوو در ایران موافقتنامه حمل‌ونقل جاده‌ای ایران و سوئیس امضا شد در تاخیر واگذاری بن رو به ایدرو دستی در کار نیست به دنبال واردات ،تولید واشتغال هستیم ،نه لیزینگ خودرو انتصاب مدیر توسعه صنایع ریلی و خودرو سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران استارت جذب نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش داتیس خودرو اعلام تعلیق فعالیت خودرو سازان خارجی به معنای قطع همکاری با شرکای ایرانی نیست یک سوم خودروهای ولوو تا سال 2025 برقی و خودران خواهند بود اقدام سایپادیزل برای رفاه حال متقاضیان خرید کامیون‌های ولوو FH500 قیمت انواع خودرو لوکس در بازار تهران +جدول ترین ها پایان دیزلی‌های ولوو برنامه تولید 8 هزار دستگاه کامیون ولوو توسط سایپادیزل در سال97 بومی سازی موتور، گیربکس و شاسی خودروهای سنگین کلید خورد هفت‌خوان نوسازی ناوگان تلاش ایدرو برای اجرای موفق طرح ملی نوسازی ناوگان سنگین ولوو در حال آزمایش اتوبوس‌های مفصل‌دار برقی 6 خودروی جدید وارد بازار ایران می شود طرح اولیه خودروی ولوو برای کاهش استرس سرنشینان نگاهی به جدیدترین خودروی ولوو XC40 T5 نخستین کامیون برقی ولوو رونمایی شد مهمترین ابداع صنعت خودروسازی پس از کمربند ایمنی انتصاب مدیرعامل جدید سازمان مدیریت صنعتی انتصاب معاون جدید مالی و اقتصادی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران معاون برنامه ریزی و توسعه ایدرو منصوب شد چرا XC60 بهترین خودروی سال جهان است؟ (+عکس) در آخرین جلسه شورای سیاست‌گذاری خودرو چه گذشت؟ رقابت پیر و بُرنا طراحان تحقیق و تفحص از خودروسازها و ایدرو قانع نشدند زیبارویی با قلب یخی ارزان‌ترین ولوو 2018، خودرو سال 2018 اروپا آغاز عملیات اجرایی موافقتنامه تامین و تولید واگن مترو شهری شرکت اشتدلر سوییس در سه ماه دوم سال 97 خداحافظی ولوو با موتورهای احتراقی اجرای پروژه های صنعت خودرو جزء سیاست های ششگانه ایدرو است استراتژی سایپا ادامه فعالیت مشترک گسترده تر با ولوو «بن‌رو» به رنو واگذار شد اتوبوس برقی ولوو، قدرتمندتر از اتوبوس‌های مشابه 204 هزار خودروی فرسوده از ناوگان حمل و نقل کشور خارج می شود مجلس ساز و کار پرداخت مطالبات «ایدرو» و «ایمیدرو» را تعیین کرد «بن‌رو» در آستانه واگذاری به رنو قرارداد رنو و ایدرو به کجا رسید؟ اولین خودروی تمام الکتریکی ولوو در 2019 می آید (+عکس) این یک «نه» بحث برانگیز است ادغام قطعه سازان موجب هم افزایی و ارتقاء این صنعت خواهد بود اصرار رنو بر «بن‌رو» با تصویب مجمع عمومی، معظمی در ایدرو ماندگار شد کمیته شورای سیاستگذاری پنجمین همایش صنعت خودرو برگزار شد محمد قهرمانی خضرائی مدیرعامل شرکت بازرگانی بین المللی ایدرو شد مروری بر روند حضور ولوو تراکس در آمریکا؛ از سرزمین شمالی نگاهی به شاسی بلند جدید ولوو XC40 +تصاویر برنامه جدید ولوو در هند جیلی سهامدار جدید کامیون سازی ولوو خواهد بود زاهدان بهمن ماه میزبان نمایشگاه خودرو خواهد بود برنامه جبرانی برای تاخیر در ساخت خودروهای فرانسوی وجود دارد قرارداد ایدرو با شرکت رنو طبق برنامه در مرحله ثبت شرکت است انعقاد قرارداد خودروسازان علت تفحص از «ایدرو» است آشنایی با سیستم جدید ماشین آلات خودران ولوو؛ کارگاه هوشمند مدرسان رنا موفق به دریافت گواهینامه سطح 5 ولوو شدند ولوو در حال بررسی شرایط فروش خودروی جدیدش (+عکس) مدیرعامل داتیس خودرو در گفت‌وگو با «عصرخودرو»: 6 مدل از محصولات HEICO را به بازار ایران عرضه می کنیم بررسی مشخصات و ویژگی‌های سدان لوکس سوئدی، هیکو S90؛ خیز بلند ولوو برای ورود به ایران گزارش تصویری از حضور داتیس خودرو با محصولات ولوو پر قدرت ترین کشنده تولید انبوه دنیا در تهران؛ غول مرحله آخر! گزارش تصویری از حضور کامیون های اسکانیا رییس ایدرو: قرارداد رنو طبق برنامه پیش می‌رود همگامی با صنعت قطعه سازی جهان نیازمند برنامه ریزی است تغییر مدیرعامل سایپا ربطی به وزارت صنعت نداشت سفارش خرید 24 هزار خودروی خودران توسط اوبر نجات جان یک کودک با سیستم ترمز اضطراری ولوو قرارداد رنو به آخر خط نرسید؟ سرمایه گذاری در تولید خودرو برقی نیازمند حمایت حاکمیت است دولت باید در بحث خودرو برقی وارد میدان شود نگاهی به Anthem، جدیدترین محصول بزرگراهی ماک ؛ تغییر دهنده معادلات بازار اسکانیا G400 را با تسهیلات متنوع خریداری کنید ایدرو در افق 1404 برای ارتباط قطعه سازان داخلی به زنجیره جهانی برنامه ریزی کرده است هدف از برنامه های توسعه ای ایدرو همگامی با تکنولوژی های روز جهانی است دبیر علمی پنجمین همایش بین المللی صنعت خودرو منصوب شد شراکت رنو در روسیه مکان یابی سرمایه گذاری در ایران را تغییر می دهد برترین ویژگی‌هایی که در خودروهای مدرن 2017 می‌ توان دید (+عکس) خودرویی با زباله بازیافتی اقیانوس ساخته می شود به دنبال داخلی سازی 30 درصدی محصولات هستیم ایمنی خودروها محور نخستین جلسه شورای سیاست گذاری خودرو بود تا پایان سال قرارداد جدید خودرویی نداریم نحوه همکاری و میزان پیشرفت قراردادهای خودرویی تمامی خودروهای ولوو توسط داتیس خودرو گارانتی می‌شوند نقش چشمگیر ایمنی خودرو در کاهش تلفات جاده ای اولین خودروی مستقل پل‌استار سواری های ولوو، در طرح پاییزه داتیس خودرو رایگان بازدید می شوند جیلی 51 درصد سهام بانک دانمارکی را خرید ولوو فضای کارخانه اش را در آمریکا 2 برابر می‌کند برنامه ریزی برای بومی سازی موتور کامیون اسکانیا در 3 مرحله گزارش تصویری از رونمایی دیزل ژنراتورهای اسکانیا توسط ماموت دیزل ابراز رضایت وزیر صنعت از قرارداد ایدرو و رنو دیزل ژنراتورهای اسکانیا به بازار آمد ولوو سرویس های دیجیتال خود را توسعه می دهد کشنده جدید ولووFM رونمایی شد با داتیس خودرو به سبک ولوو زندگی کنید فروش ولوو در چین 15.5 درصد افزایش یافت XC40 جدید مجهزترین خودرو در کلاس خود است یک هیکل ورزشکارانه! قطعات فیبرکربن در مدل‌های جدید پولستار ولوو+تصاویر تولید خودروی فاقد استانداردهای جدید از سال آینده قطعاً متوقف می شود فضاسازی ولوو برای کابین XC40 جدید نخستین محصول 2017 ولوو به نمایشگاه داتیس خودرو رسید آینده قیمتی رنو در ایران قرارداد جدید با رنو مغایرتی با اصل 44قانون اساسی ندارد رشد خودروهای برقی؛ چالشی پیش روی تقاضای نفت قرارداد رنو قانونی است مرسدس-بنز نیز در حال کار روی ایربگ عابرپیاده است بزرگترین سرمایه‌گذاری تاریخ صنعت خودرو +اینفوگرافیک حادثه رانندگی در جاده مشگین شهر ، اردبیل یک کشته و یک مصدوم برجای گذاشت ولوو فناوری پیشرانه‌هایش را به جیلی می‌دهد تسلا: مدل 3 از ولوو S60 ایمن تر است ولوو نام تجاری S50 را برای چه ثبت کرد؟ آغاز طرح بازدید تابستانی محصولات سایپا دیزل مذاکره با آلمان‌ و ایتالیا برای تولید خودرو 50 درصد کامیون های ولوو داخلی سازی می شود ولوو XC40در راه است گزارش تصویری از حضور ماموت دیزل در نمایشگاه خودرو شیراز سود ولوو فراتر از انتظارات شد خدمات خاصی که خودروسازان لوکس به مشتریانشان می دهند (+جزئیات) وعده مدیرعامل ایدرو برای ایجاد 8000 شغل در سال جاری سهم صنعت در تولید ناخالص داخلی 30 برابر شده است رویای ایرانی در قرارداد رنو اعلام حجم سرمایه‌گذاری رنو در ایران قرارداد ایدرو و رنو، تا دو ماه آینده امضا خواهد شد به دنبال بنگاهداری نیستیم نام کامیون جدید ولوو در کتاب رکوردهای گینس ثبت شد+تصاویر ولوو سهامش در دویتز را می فروشد داتیس خودرو طلسم خدمات استاندارد سواری های "ولوو" را شکست تمام خودروهای جدید ولوو از 2019 الکتریکی خواهند بود نرخ خرید و فروش محصولات Volvo در بازارهای جهانی ولوو نسل جدید خودروهای خودران را می سازد ولوو، اتولیو و انویدیا همکار شدند محصولات اسکانیا را با تخفیف ویژه 2میلیون تومانی بخرید داتیس خودرو پیش ثبت‌نام خودروهای ولوو را به‌زودی آغاز می‌کند قرارداد ساخت کارخانه تولید لاستیک خودروی زابل امضا شد زابل میزبان احداث کارخانه تولید انواع تایر های رادیال با ظرفیت پنجاه هزار تن در سال سختگیری متقابل ایدرو و رنو برآیند زیبایـی و مانـدگاری تقابل ارزش «برند» رنو و «بازار» ایران دورگه آلمانی سوئدی ولوو به ایران می آید زیباروی غربی در برابر جان‌سخت شرقی شروط ایدرو برای مشارکت با بخش خصوصی خودرو ولووی چینی به اروپا می‌رود قیمت خودروهای ولوو در بازار +جدول ولوو مدعی ثبت رکورد شد+تصاویر کلاس اولـــی‌ها! خودروهای راجر مور در نقش جیمزباند +عکس سخت جان سوئدی با نام لاتین اسطوره اسکاندیناوی در ایران خودروهای دیزلی به تاریخ می‌پیوندد؟ قرارداد رنو چهارشنبه امضا می‌شود رتبه اعتباری ولوو افزایش یافت امضای دومین قرارداد پسابرجامی صنعت خودرو آخرین وضعیت قرارداد رنو دومین قرارداد خودرویی ایدرو کلید خورد 3 خودرو جدید تا پایان سال وارد بازار می شود ساخت کارخانه های خودروساز به ایستگاه دامغان رسید معرفی توانمندی های صنعت خودرو ایران و برزیل صنعت قطعه سازی برزیل بسیار قدرتمند است آغاز نشست انجمن قطعات خودرو برزیل در ایدرو قیمت خودروهای ولوو در گمرگ +جدول توقف تولید برخی خودروها در سال آینده خوش‌تیپ‌ترین شاسی‌بلندها و کراس‌اورهای 2017 جهان رونمایی شاسی‌بلندهای جدید در نمایشگاه خودرو نیویورک قرارداد پر از نقطه چین رنو و ایدرو 2 هفته دیگر امضاء می‌شود؟ عزم راسخ ولوو در تولید خودروهای الکتریکی سلطان جاده‌ها از 70 سالگی فراری، تا ظهور پیکانتوی جدید درآخرین هفته خودرویی سال 95 (+عکس) ولوو با ساخت خودرو برقی ارزان‌تر از تسلا به دنبال تسخیر بازار است جزئیات قرارداد با رنو به آینده صنعت خودرو خوشبین هستم انقلاب کامیونی به سبک ولوو باید دنبال ساخت خودرو کاملا داخلی با تیراژ بالا باشید کُری‌خوانی ولوو با FMX اطلاعات قراردادهای خودرویی دراختیار سازمان‌های نظارتی قرار خواهد گرفت تصمیم وزارت صنعت برای خودروهای قدیمی امضای 6 قرارداد بزرگ در صنعت خودروسازی ایران برای همکاری صنعتی با شرکت‌های روسی آمادگی دارد بررسی جدیدترین چهارچرخ ایمن جهان + تصاویر خودروهای با کیفیت ایرانی همراه با سال نو می‌آیند ولوو xc90 را با اقساط 48 ماهه بخرید فروش انواع تریلر اسکانیا با پیش پرداخت 30 میلیون تومانی خط شکن سوئدی ولوو 2 کراس اوور جدید معرفی می‌کند دعوت زنگنه از سوئدی ها برای همکاری در تولید اتوبوس‎های پایه گازسوز "اسکانیا" و "ولوو" با خط کامل تولید به ایران می‌آیند جهش بی‌سابقه فروش ولوو در سال 2016 باید به تولید سه میلیون خودرو در سال برسیم دنا و ساینا اتوماتیک در حال تست با همکاری شرکت رنا، کامیون ولوو را به یک محصول رویایی تبدیل می کنیم کارت طلایی ١٥ میلیون تومانی هدیه خریداران ولوو خانه‌ای از جنس اسکانیا تولیدات رنو و پژو از اسفند ماه به بازار می‌آیند سرنوشت سهام ایدرو در جوینت‌ونچر رنو همه چیز در رابطه با ایمن ترین شاسی بلند جهان کامیون‌های ولوو در سایپا دیزل تولید می‌شوند کارگر پر قدرت سوئدی تند و تیز همچون مارال جنگ ستـــــارگان حضور در بازار سهام به عنوان یک گزینه مطرح است انعقاد 5 قرارداد بین‌المللی خودرویی تا پایان سال «افرا موتور» دوباره با «ولوو» بازگشت جزئیات تازه از تولید 3 محصول رنو در ایران گزارش تصویری تحویل پرقدرت ترین کشنده ایران به بانوی کرمانی سواری ماموت تا پایان سال تعیین تکلیف می شود مجوز فعالیت واردکننده ولوو باطل شد خودروهای محبوب و منفور آمریکایی‌ها در سال 2016 +عکس خودروهای ولوو مجهز به اسکایپ می‌شوند خودروهای جدید ولوو به خدمات تلفن اینترنتی مجهز می‌شوند با این سوئیچ خودرویتان را به دیگران قرض دهید بهترین خودروهای تولید شده در سال 2016+عکس خدمات تعمیرگاهی به اتوبوس‌های اسکانیا با 25 درصد تخفیف ارائه می‌شود واگذاری عمومی سهام ولوو تکذیب شد برای حذف دلالان، خودروها را اینترنتی بفروشید تفاهم نامه رنو به زودی قرارداد می‌شود انتخاب مدیر تحقیقات جدید در ولوو ولوو در شرف یک فروش جهانی بی سابقه دیگر ولوو فضای داخلی خودران‌ها را متحول می‌کند مدیر ارشد ولوو به آئودی رفت درخواست ایدرو برای احیای سهام دولت در صنعت خودرو پهـــــن ‌پیکــرهای گران‌قیمت ایدرو 2 هزار واگن مترو با 55 درصد سهم داخل تولید می کند نظارت بر اتوبوس‌های اسکانیا در ایران هوشمند می‌شود + عکس افزایش 10درصدی غرفه گذاران در یازدهمین نمایشگاه قطعات تهران عقاب افشان تمام استانداردهای شرکت اسکانیا را رعایت می‌کند چرا ایدرو «بن‌رو» را به رنو داد؟ موافق برخی مذاکرات خودروسازان نبودیم تمرکز خودروساز سوئدی روی آسایش مسافران+تصاویر راحتی محض در ولوو Excellence S90+تصاویر ولوو لوکس ترین خودروهایش را چین تولید می کند مهندس سوئدی بازار ایران تاثیر قراردادهای جدید خودرو در نمایشگاه قطعات امسال واضح است درآمد ولوو 62 درصد افزایش یافت بخش خصوصی همکار پروتون می‌شود از سال دیگر کامپیوتر خودرو در ایران تولید می‌شود ایدرو، رنو را گارانتی کرد ایدرو برای سیاست‌گذاری واحد در خصوص سرمایه‌گذاری با رنو قرارداد بست ابهام بزرگ در واگذاری "بن رو" به رنو عقاب ‌افشان رتبه اول خدمات پس از فروش اسکانیا در خاورمیانه را کسب کرد فرزند دیگری از خانواده اسکانیا غــوطه‌ور در تکنــولوژی باشگاه پرسپولیس 3 دستگاه اتوبوس اسکانیا خریداری می‌کند سخنان معظمی مبهم است، کره ای ها حضور فعال در ایران داشته و دارند نبود بخش خصوصی، دلیل ورود ایدرو به قرارداد رنو جزئیات واگذاری سهام ایدرو در همکاری مشترک با رنو ایدرو: رنو "سیمبل" و "داستر"ی که تاکنون تولید نشده را در ایران تولید خواهد کرد سهم ایدرو در قرارداد رنو کاهش خواهد یافت ولوو تا پنج سال دیگر خودروهای لوکس خودران می‌سازد "شوالیه آهنی" ولوو را ببینید+تصاویر هوشمندسازی ارتباطات خودرویی در جاده‌ها اسکانیا با تریلی ساعت ساخت!+تصاویر نمایش محصولات عقاب افشان در نمایشگاه ایران در باکو + تصاویر ولوو V60 T5 AWD مدل 2016 را ببینید +تصاویر همکاری ولوو و شرکت خدمات فنی رنا با هدف افزایش رضایت مندی مشتری مدیریت شرکت‌های خودروساز دست ایدرو و وزارت صنعت نیست اولین خودرو سواری ولوو +عکس کامیون خودران ولوو از تست زیرزمینی سربلند بیرون آمد رضایت مردم از کیفیت اتوبوس‌های اسکانیا بیشتر از سایر برندهاست طرح جایگزینی خودروهای فرسوده تجاری از سوی ماموت اجرا می شود ولوو و اتولیو برای تولید خودروهای خودران متحد شدند کامیون جدید ولو که شتاب پورشه 911 دارد را ببینید همکاری ولوو و اوبر برای توسعه و آزمایش خودروهای خودران شوالیه آهنی ولوو 2400 اسب بخار قدرت دارد ولوو V90 مدل 2017 را ببینید +تصاویر جدال سه SUV مختلف، ب‌ام‌و در برابر ولوو و آئودی ایران مهم‌ترین کشور دنیا برای اسکانیاست ولوو تا 2021 خودروی خودران می‌سازد بزرگترین تست خودران ها توسط ولوو بی دماغِ دماغ دار ؟ اتوبوس‌های اسکانیا به نسبت دیگر برندها بسیار کم‌خرجند کشنده R560 قدرتمندترین دو در چهار ایران گزارش تصویری رونمایی از مدل R560 اسکانیا اولین سری از کشنده‌های نوسازی شده تحویل خریداران شد مراسم نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور برگزار شد رونمایی از کشنده R560 اسکانیا اسکانیای سوئد در سمنان سرمایه گذاری می‌کند آتش نشان اسکانیا را بیشتر بشناسید فروش اقساطی خودروهای سنگین آغاز شد مدل های اسپرت ولوو S90 و V90 +عکس اسکانیا و زیمنس در سوئد بزرگراه الکتریکی می سازند بهترین خودروهای کلاس خانواده در آخرین آزمایش بنز E یا ولوو V90 ،کدام بهتر است؟ مشتری‌مداری مهمترین رویکرد عقاب‌افشان است نگاه ولوو به اساس پیشرفت زلاتان دو‌راهی‌های خرید در بازار خودرو پولستار پرچمداران ولوو را 600 اسب بخاری می‌کند‎ پیش‌نمایش کوچک‌ترین سری ساخته های ولوو اولین خودرو کاملا خودران ولوو تا 4 سال دیگر می‌آید ولوو دستکم 2 خودرو الکتریکی می سازد تولید 8 خودرو در سال به ازای یک کارگر ولوو دو کانسپت جدید معرفی کرد+تصاویر توافق 3 جانبه سایپادیزل با ولوو و ekn‌ سوئد برای سهم بازار 50 درصدی انتشار تصویر مبهمی از کراس اور جدید ولوو+عکس بخش زیادی از آسیب‌دیدگی اتوبوس‌ها به خاطر شرایط آسفالت جاده‌هاست راه‌اندازی سیستم تحویل کالا به خودرو بدون نیاز به حضور راننده کامیون خودران ساخته شد صدور گواهینامه بین‌المللی برای خودروهای صادراتی تفاهم‌نامه تولید اتومبیل های برقی بین ایدرو و ال‌جی اینترنشنال امضا شد جدال شاسی بلند های های لوکس مجلل ترین اتاق خودرو جهان طراحی شد معرفی شاسی بلند "ولوو" که در تصادف هیچ آسیبی به سرنشین وارد نمی کند رقابت تنگاتنگ خودروهای خودران در دو سوی دنیا ولوو به دنبال ساخت 1 میلیون خودروی برقی است مالکان اتوبوس‌های اسکانیا به لحاظ فنی و استحکامی بسیار از خودروهایشان راضی‌اند جعبه دنده جدید ولوو که امکان کشیدن 4 بوئینگ 747 را فراهم می‌کند با "L" فرزند جدید جیلی و ولوو آشنا شوید ولوو به دنبال پروژه خودروهای خودران در آمریکا است ولوو به دنبال تست خودروهای خودران در چین است همکاری‌ با شریک ایرانی‌مان را افزایش می‌دهیم تغییر برای ارتقا اثر بخشی در مهمترین نهاد توسعه صنعتی کشور سهم بازار خود را در ایران افزایش می دهیم آغاز شماره‌گذاری اسکانیا صـرفا جهت تنـوع! نماینده انحصاری اسکانیا در نمایشگاه خودرو آخرین فن‌آوری ولوو را به ایران می‌آوریم رونمایی از خودرو مدل 2017 «ولوو V40» ایران مرکز صادرات منطقه ای محصولات اسکانیا می شود شرکت و برند خود را در ایران ثبت خواهیم کرد رونمایی از محصول جدید ولوو مجهز به سیستم خودران مغز متفکر خودروسازی سوئد برای اولین بار به ایران می آید بیشترین سفارش اتوبوس برقی برای ولوو فراخوان خودروهای ولوو برای ایراد نرم افزاری با گوشی موبایل استارت بزنید! ولوو V90 سرانجام رسما رونمایی شد+تصاویر مدیران دو غول خودروسازی سنگین جهان به ایران می آیند ولوو V90 در ماه جاری رونمایی می شود بعد از ولوو، رنو هم به ایران بازگشت ولوو خودروی ضدمرگ می‌سازد با ولوو 2017 S60 مرگ و میر جاده ای را فراموش کنید محبوب‌ترین خودروهای اروپا ولوو با سدان S90 در دیترویت حاضر شد تصاویر ولوو V90 لو رفت تصاویری از سوپرشارژر ولوو S90 برگزیده ترین خودروهای سال 2016 پرچم‌دار تازه سدان های ولوو؛ نگاه سنگین ولوو به سری 5 و E کلاس! انتظارها برای ولوو S90 کوپه 2020 به سر می‌رسد روایت یـــکه تازی بزرگ خـــاندان ولوو در ایران یورش یک سوئدی به قلمرو ژرمن ها رقابت شرکت‌های کامیون‌ساز برای ورود به بازار ایران XC90 جدید ولوو با کاراکتری تهاجمی تر راهی بریتانیا شد خواب راحت در حین رانندگی با نسل جدید خودرو خودران خرید خودرو با هولولنز مایکروسافت رونمایی از اتوبوس‌های جدید ولوو با سیستم فرمان فعال و کاهش 10 درصدی مصرف سوخت اسکانیا به استقبال دوران پساتحریم آمد همچنان 596 اتوبوس مورد فراخوان اسکانیا مراجعه نکرده‌اند تست اولین خودرو خودران در استرالیا شرکت ولوو فعالیت خود در ایران را افزایش می‌دهد نخستین ولوو XC90 وارد ایران شد ولوو XC90 را تیونینگ می کند تمامی محصولات تولیدی عقاب‌افشان منطبق با استانداردهای اروپایی است روایت سفیر سوئد در ایران از آتش گرفتن اتوبوس‌های اسکانیا لحظه شماری اسکانیا برای بازگشت به جاده‌های ایران خودرو تمام الکترونیک ولوو در سال 2019 ارائه می شود عقاب افشان تنها نماینده ایران در نمایشگاه بلژیک رونمایی کراس اوور جدید ولوو تا سه سال آینده ولوو و نیسان هم غرامت می دهند؟ اسکانیا بالاترین استاندارد خدمات پس از فروش خود را به عقاب افشان داد بازگشت ولوو FH به قله کیفیت خودروهای تجاری تصاویرخودرو ولوو V40 را ببینید ایسوزو NPR75P کارنامه شهریور ماه خودروهای تجاری باری را صعودی کرد تفاوتی بین کیفیت محصولات تولیدی داخلی و صادراتی اتوبوس‌های عقاب افشان نیست تعمیرکاران ناآگاه فقط اتوبوس‌های اسکانیا را خراب می‌کنند فروش ولوو در اوت افزایش یافت خودرو ولوو PV36 را ببینید اصل بودن یا نبودن قطعات یدکی از دغدغه‌های مشتریان است جهش سود ولوو افزایش 5 درصدی نرخ فروش ولوو در سطح جهان «ولوو»ها... و جاده‌ها اتوبوس‌های عقاب‌افشان زیر ذره‌بین اسکانیا تولید اسکانیا متوقف نشده است سیستم مدیریت ناوگان اسکانیا در مسیر کاهش تصادفات رونمایی صندلی کودک مفهومی ولوو 2 نوع اتوبوس اسکانیا مجوز شماره‌گذاری دریافت کردند مسافرکش ارشد سوئـدی ماشین ولوو P1800 را ببینید 90درصد تصادفات اسکانیا به‌دلیل دستکاری سیستم مرکزی است انتقاد دادستان عمومی سمنان از جنجال رسانه ای علیه شرکت اتوبوس اسکانیا کاهش فروش ولوو در ماه مه آزمایش اتوبوس‌های شهری اسکانیا با قابلیت شارژ بی‌سیم محبوب ترین خودرو در آلمان را بشناسید سیستم برق اتوبوس‌های اسکانیا کاملاً هوشمندانه عمل می‌کند اسکانیا پاکترین اتوبوس جهان را تولید کرد ساخت نسل جدید خودروهای کوچک ولوو مدیرعامل ولوو تغییر کرد تازه ترین مدل ولوو در شانگهای رونمایی شد 16 درصد رشد تولید خودرو در شرکت های تحت پوشش ایدرو مدیر ارتباطات جدید ایدرو منصوب شد
Back to top