هیات ایتالیایی از سایپا پرس بازدید کرد

عصر خودرو- هیاتی از مدیران و مسئولان ارشد شرکت مک فوند (MECFOND) ایتالیا با حضور در شرکت سایپا پرس از بخش های مختلف تولیدی سایپا پرس بازدید کردند.

Saturday 04 February 2017 - 12:50:00

هیات ایتالیایی از سایپا پرس بازدید کرد

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز، مدیران ارشد شرکت مک فوند (MECFOND) ایتالیا به‌ منظور بررسی همکاری های دو جانبه ضمن بازدید از خطوط تولیدی شرکت سایپا پرس با مدیران ارشد این شرکت جلسه ای برگزار کردند.

براساس این گزارش، در این نشست مسئولان مربوطه در هر دو شرکت، گزارشی از اقدامات و فعالیت های تولیدی و اقتصادی خود ارائه نمودند. کارلو پوستیگ لیونی، مدیر ارشد اتوماسیون شرکت مک فوند (MECFOND) هدف از این بازدید را شناساندن توانایی ها و ظرفیت های فنی و تولیدی این شرکت در زمینه تولید خطوط مختلف پرسی و تبادل دانش و تجربه با شرکت های ایرانی بیان نمود.

شایان ذکر است شرکت مک فوند از جمله شرکت های فعال در زمینه تولید خطوط و قطعات مختلف پرسی محسوب می شود که در شهر ناپولی ایتالیا واقع شده است و با شرکت هایی همچون ایرباس، بوئینگ، ولوو، فولکس واگن، رنو و اشکودا در زمینه های مختلف پرسی همکاری دارد.

برچسب ها

سايپا پرس
مطالب مرتبط بیشتر
سایپاپرس قابلیت‌های رباتیک و فیکسچرهای داخلی خود را نمایش می دهد باید از سایپاپرس حمایت همه جانبه شود کارمحوری و اعتماد به ارکان سازمانی را تقویت می کنیم افزایش 38 درصدی تولیدات سایپاپرس در سال 1395 سایپا پرس یکی از شرکت های استراتژیک صنعت خودرو خواهد شد تمدید گواهینامه استانداردهای ISO/ TS16949 و TPM سایپاپرس بازدید مدیرعامل گروه خودروسازی برلیانس چین از سایپا پرس در قراردادهای جدید بومی‌سازی قطعات جدی‌تر دیده ‌شده است سید مهدی حسینی پور مدیر حوزه مدیرعامل و ارتباطات سایپاپرس شد از حضور جبرئیلی در بخش های دیگر گروه استفاده خواهیم کرد مدیر عامل سایپا پرس منصوب شد رویکرد اصلی اقتصاد مقاومتی اتکا به تولید داخل و دانش بنیان شدن بخش های مهم اقتصادی است مشکلات صنعت خودروسازی با همکاری حل می‌شود بازدید قائم مقام بخش افریقا ، خاورمیانه و هند شرکت رنو فرانسه از سایپا پرس مجموعه مدیریتی خوب در سایپا پرس الگوی برای سایر واحدهای تولیدی آینده درخشانی در انتظار سایپا پرس خواهد بود وظیفه ما تولید محصولات باکیفیت است جمالو عضو هیات مدیره شرکت ورق خودرو چهار محال شد
Back to top