نمایشگاه خودرو اصفهان 95 (28)

نمایشگاه اصفهان فروش محصولات سایپا را افزایش داده است

عصر خودرو- رئیس انجمن صنفی نمایندگی های سایپا در استان اصفهان از افزایش مراجعه مشتریان به نمایندگی های فروش گروه خودروسازی سایپا خبر داد و گفت:حضور پررنگ سایپا در نمایشگاه اصفهان موجب افزایش تمایل مشتریان به خرید محصولات این گروه شده است.

Thursday 26 January 2017 - 19:49:00

نمایشگاه اصفهان فروش محصولات سایپا را افزایش داده است

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»  به نقل از سایپا نیوز ، علی قاسمی اظهار کرد:باتوجه به نمایش محصولات جدید و متنوع گروه سایپا در نمایشگاه اصفهان،مراجعه مشتریان به نمایندگی ها افزایش یافته است.

وی افزود:نمایش خودروهایی نظیر محصولات جدید چانگان،بریلیانس و ساندرواستپ وی با استقبال بسیار مطلوب بازدیدکنندگان روبرو شده است.

وی تصریح کرد: 17 نمایندگی مجاز فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا در استان اصفهان نیز توانسته اند به خوبی محصولات جدید را به بازدیدکنندگان معرفی کنند.

قاسمی خاطرنشان کرد: برآوردهای اولیه نشان می دهد متقاضیان ثبت نام و خرید محصولات گروه سایپا به ویژه خودروهای ساینا، بریلیانس و رنو ساندرواستپ وی در چند روز اخیر در سطح استان اصفهان رشد چشمگیری داشته است.

رئیس انجمن صنفی نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش سایپا در استان اصفهان همچنین گفت: نمایندگی های شهر اصفهان به همراه نمایندگی های نجف آباد، گلدشت، شاهین شهر، خمینی شهر و بهارستان در این نمایشگاه حضور دارند.

گفتنی است سیزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو در استان اصفهان تا روز هشتم بهمن ماه برپا است و گروه خودروسازی سایپا نیز از ساعت 16 الی 22 در سالن نقش جهان پذیرای علاقه مندان و بازدیدکنندگان است.

برچسب ها

نمایشگاه خودرو اصفهان 95
مطالب مرتبط بیشتر
خبرهای بزرگی از فروش ویژه محصولات DS در راه است گفت و گوی ویدئویی با رییس هیأت مدیره خودروسازی کارمانیا گزارش تصویری از فعالیت کرمان موتور در نمایشگاه خودرو اصفهان گزارش تصویری از دومین روز فعالیت نمایشگاه خودرو اصفهان سیتروئن C4 را بیشتر بشناسید به دنبال تحقق 10درصد از فروش کل آرین موتور در سال 96 هستیم گزارش تصویری از حضور رامک خودرو در نمایشگاه خودرو اصفهان تازه‌واردهای هیوندای برای بازار ایران را بشناسید عرضه محصولات نیسان توسط قدیمی ترین نماینده فروش خودرو اصفهان میتسوبیشی سواری با تخفیف ویژه برای اصفهانی ها چانگان CS35 را بیشتر بشناسید گزارش ویدئویی رونمایی X22 در نمایشگاه خودرو اصفهان رونمایی از محصول جوان پسند و جدید ام وی ام در اصفهان گزارش ویدئویی رونمایی ایکس-تریل در نمایشگاه خودرو اصفهان سطح کیفی خودروها از مونتاژ به پیشرفته ارتقا می‌یابد تخفیف ویژه فروش محصولات نیسان در نصف جهان اصفهانی ها برند باز هستند گزارش تصویری روز اول برگزاری نمایشگاه خودرو اصفهان نمایشگاه خودرو اصفهان آغاز به کار کرد حضور ایران خودرو با مدل های جدیدی از محصولات در نمایشگاه اصفهان اهمیت بازار اصفهان برای فعالان صنعت خودرو کشور سایپا در سیزدهمین نمایشگاه صنعت خودرو اصفهان حضور خواهد داشت آغاز فروش محصولات ام جی ویژه دهه فجر همزمان با نمایشگاه خودرو اصفهان گزارش تصویری از آماده سازی غرفه های حاضرین در نمایشگاه خودرو اصفهان فروش خودروهای BYD با قیمت قطعی ویژه نمایشگاه خودرو اصفهان برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودرو در اصفهان استقبال گسترده خودرویی ها از نمایشگاه خودرو اصفهان
Back to top