نمایشگاه خودرو اصفهان 95 (18)

چانگان CS35 را بیشتر بشناسید

عصر خودرو: این روزها توجه عمومی به خودروهای شاسی‌بلند و کراس‌اوور بسیار زیاد شده است و به همین دلیل خودروسازان داخلی هم به سمت تولید این خودروها رفته است.

Wednesday 25 January 2017 - 14:25:00

چانگان CS35 را بیشتر بشناسیدچانگان CS35 را بیشتر بشناسیدچانگان CS35 را بیشتر بشناسیدچانگان CS35 را بیشتر بشناسیدچانگان CS35 را بیشتر بشناسیدچانگان CS35 را بیشتر بشناسیدچانگان CS35 را بیشتر بشناسیدچانگان CS35 را بیشتر بشناسید

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در این میان سایپا هم در همکاری با شرکت قدرتمند چانگان، خودرو CS35 را روانه این بازار کرده است، خودرویی که با ظاهر جذاب و البته امکانات مناسب توانسته جای خود را در بازار باز کند. در ادامه مروری کوتاه بر چانگان CS35 خواهیم داشت، خودرویی که می‌توانید آن را در غرفه سایپا از نزدیک ببینید.
***
فضای داخلی
چانگان CS35 در کلاسی رقابت می کند که به‌طور عمو.می به آن کراس‌اوور کوچک گفته می‌شود. البته منظور از کوچک در اینجا ابعادی کوچک‌تر از شاسی‌بلند‌های بزرگ است و نباید فکر کنیم با خودرویی کوچک طرف هستیم. با طول 4160 میلی‌متر و فاصله محوری 2560 میلی‌متر، CS35 خودرویی است که توانسته به‌خوبی از فضای موجود بهره ببرد و به این ترتیب سرنشینان در آن احساس راحتی می‌کنند. CS35 به‌خوبی می‌تواند سرنشینان را در یک سفر خانوادگی همراهی کند ضمن آنکه فضای صندوق عقب آن‌هم برای چنین سفرهایی به‌اندازه کافی جادار است. طراحی داشبورد نسبت به قیمت این خودرو طراحی به‌روزی دارد و بهره‌گیری از تزیینات نقره‌ای باعث شده داشبورد از یکنواختی خارج شود.
قوای محرکه
چانگان CS35 یک کراس‌اوور جوان‌پسند است و به این دلیل باید موتوری داشته باشد که بتواند این خودرو را به شکل مناسبی به‌پیش برود و ترکیب قابل قبولی را در کنار ظاهر جذاب آن ایجاد کند. برای این منظور بر روی CS35 شاهد عرضه یک موتور 1.6 لیتری و 16 سوپاپه هستیم که می‌تواند 112 اسب بخار قدرت و 160 نیوتون متر گشتاور تولید کند. با توجه به ترافیک زیاد شهرهای ایران، در سال‌های اخیر توجه عموم خریداران به سمت خودروهایی با گیربکس اتوماتیک رفته است و به همین دلیل و برای پاسخ به نیاز خریداران، سایپا هم چانگان CS35 را با یک گیربکس اتوماتیک به بازار عرضه کرده است که البته قابلیت تعویض دستی دنده‌ها هم در این گیربکس دیده شده. به این ترتیب رانندگی با این گیربکس در ترافیک‌های شهری آسان است اما درعین حال و زمانی که قصد سبقت‌گیری و یا رانندگی اسپرت را با آن داشته باشید می‌توانید از وضعیت تعویض دستی (تیپ ترونیک) آن نیز بهره ببرید. به این ترتیب راننده کنترل کاملی بر روی گیربکس دارد و می‌تواند وضعیت آن را متناسب با نیاز خود تغییر دهد. تعویض دنده‌ها در این گیربکس به نرمی انجام می‌شود و راننده و سرنشینان متوجه آن نمی‌شوند و به این ترتیب در زمان راندن این خودرو، CS35 را خودرویی آرام خواهید یافت.
امکانات
سایپا به‌خوبی نیاز بازار به یک خودرو کراس‌اوور شهری با قیمت مناسب را دریافته است و به این ترتیب CS35 علاوه بر ظاهر جذاب، لیست امکانات مناسبی هم دارد. در زمینه ایمنی، این خودرو چهار ایربگ دارد که شامل دو ایربگ جلو و دو ایربگ جانبی است. به‌علاوه ترمز این خودرو مجهز به سیستم‌های ABS، EBD و BAS است تا توقف ایمنی را برای این خودرو به ارمغان بیاورد. برای راحتی در زمان پارک کردن بر روی CS35 سنسور‌های پارک عقب نصب شده است. کمربندهای ایمنی این خودرو مجهز به سیستم پیش کشنده است که ایمنی بالاتری را برای CS35 فراهم می کند. در کنار این‌ها، CS35 در زمینه امکانات رفاهی هم خودرو مناسبی است چراکه مجهز به سانروف، کروز کنترل، کامپیوتر اطلاعات سفر، صندلی‌های چرمی، دگمه‌های سیستم صوتی بر روی فرمان، چراغ جلوی هالوژن، زیر آرنجی مرکزی جلو، تهویه مطبوع، سیستم صوتی با قابلیت پخش MP3 و CD و دارای 6 بلندگو و ... است تا از این نظر کمبودی نداشته باشد.
راندن
CS35 را می‌توان ترکیبی از یک خودرو جوان‌پسند و خانوادگی دانست که در زمان راندن، شخصیت هر دو را یکجا عرضه می کند. اگر قصد رانندگی آرام با آن را داشته باشید، CS35 خودرویی است که به‌خوبی می‌تواند ضربات مسیر را جذب کرده و محیطی آرام را برای سرنشینان فراهم کند. سیستم تعلیق این خودرو به‌خوبی با شرایط جاده‌ای ایران تطبیق داده شده است و به این ترتیب خودروی نرمی است که در عین حال پایداری مناسبی هم دارد. از سوی دیگر اگر بخواهید با این خودرو به‌صورت اسپرت رانندگی کنید هم CS35 همراه مناسبی خواهد بود که البته در اینجا باید کمی بیشتر پدال گاز را فشار دهید. پس از این کار، متناسب با درخواست راننده، گیربکس هم تعویض دنده‌ها را در دورهای موتور بالاتر تعویض می کند و CS35 ظاهر اسپرت خود را آشکار می کند. در این حالت ترمزهای دیسکی این خودرو که در جلو از نوع خنک شونده هستند به‌خوبی می‌توانند CS35 را متوقف کنند.

برچسب ها

نمایشگاه خودرو اصفهان 95
مطالب مرتبط بیشتر
خبرهای بزرگی از فروش ویژه محصولات DS در راه است نمایشگاه اصفهان فروش محصولات سایپا را افزایش داده است گفت و گوی ویدئویی با رییس هیأت مدیره خودروسازی کارمانیا گزارش تصویری از فعالیت کرمان موتور در نمایشگاه خودرو اصفهان گزارش تصویری از دومین روز فعالیت نمایشگاه خودرو اصفهان سیتروئن C4 را بیشتر بشناسید به دنبال تحقق 10درصد از فروش کل آرین موتور در سال 96 هستیم گزارش تصویری از حضور رامک خودرو در نمایشگاه خودرو اصفهان تازه‌واردهای هیوندای برای بازار ایران را بشناسید عرضه محصولات نیسان توسط قدیمی ترین نماینده فروش خودرو اصفهان میتسوبیشی سواری با تخفیف ویژه برای اصفهانی ها گزارش ویدئویی رونمایی X22 در نمایشگاه خودرو اصفهان رونمایی از محصول جوان پسند و جدید ام وی ام در اصفهان گزارش ویدئویی رونمایی ایکس-تریل در نمایشگاه خودرو اصفهان سطح کیفی خودروها از مونتاژ به پیشرفته ارتقا می‌یابد تخفیف ویژه فروش محصولات نیسان در نصف جهان اصفهانی ها برند باز هستند گزارش تصویری روز اول برگزاری نمایشگاه خودرو اصفهان نمایشگاه خودرو اصفهان آغاز به کار کرد حضور ایران خودرو با مدل های جدیدی از محصولات در نمایشگاه اصفهان اهمیت بازار اصفهان برای فعالان صنعت خودرو کشور سایپا در سیزدهمین نمایشگاه صنعت خودرو اصفهان حضور خواهد داشت آغاز فروش محصولات ام جی ویژه دهه فجر همزمان با نمایشگاه خودرو اصفهان گزارش تصویری از آماده سازی غرفه های حاضرین در نمایشگاه خودرو اصفهان فروش خودروهای BYD با قیمت قطعی ویژه نمایشگاه خودرو اصفهان برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودرو در اصفهان استقبال گسترده خودرویی ها از نمایشگاه خودرو اصفهان
Back to top