نمای جدید ماستنگ در ویدئویی از سوی فورد معرفی شد

عصر خودرو- شرکت خودروسازی فورد ویدئویی از نسل بعدی مدل افسانه ای موستانگ را منتشر کرد.

Wednesday 18 January 2017 - 10:25:00

نمای جدید ماستنگ در ویدئویی از سوی فورد معرفی شد

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»  به نقل لفتلین نیوز، در این ویدئو نشان می‌دهد که موستانگ برای سال 2018 بازطراحی شده است.

متاسفانه در این ویدئو مشخصات این خودرو مشخص نمی‌شود و باید برای پی بردن به این موضوع صبر کنیم. اما می‌توان طراحی نهایی فورد برای نسل بعدی موستانگ را برای اولین بار در این ویدئو مشاهده کرد.

تصاویر و ویدئوهای منتشر شده از این خودرو سرنخ های طراحی و سبک و سیاق انتخاب شده از سوی خودروساز آمریکایی برای نسل بعدی این خودروی افسانه ای را نشان می‌دهد. چراغهای جلو خودرو کمی شبیه چراغهای جلو یکی از مدلهای جگوار هستند.

کنار این کنار نشان 5.0 درج شده که نشان دهنده تداوم استفاده از موتور پنج لیتری در نسل جدید موستانگ است.

آنچه که بیش از پیش جلب توجه می‌کند نمای جلو و عقب خودرو است که البته طبیعی است زیرا در تصاویر جاسوسی که قبلا منتشر شده بود نمای جلو و عقب کاملا استتار شده و کنجکاوی همگان را در این زمینه برانگیخته بود.

انتظار می‌رود جزئیات بیشتر درباره موستانگ 2018 در هفته های آینده منتشر شود.

 


لینک ویدئو

https://www.youtube.com/watch? v=CYTapi2s9DY

برچسب ها

فورد موستانگ
مطالب مرتبط بیشتر
کدام شاسی بلند‌های برقی در سال 2021 به بازار عرضه می‌شوند؟ + تصاویر تاج‌گذاری موستانگ در 57سالگی امکانات جدید در موستانگ 2021 ساخت فورد موستانگ تمام الکتریکی بر پایه تسلا فورد جدید موستانگ چه ویژگی های جدیدی ارائه می دهد؟ معرفی موستانگ شاسی‌بلند فورد موستانگ پرفروش‌ترین خودرو اسپرت در 2019 بررسی فنی فورد موستانگ Mach-E + مشخصات بررسی فنی موستانگ 55 ادیشن 2020 + مشخصات قلبی که در آمریکا برای ایتالیا می تپد 10خودرو برتر کوپه جهان را بشناسید شرکت فورد از پرطرفدارترین موستانگ خود رونمایی کرد +تصاویر قوی‌ترین فورد موستانگ ساخته‌شده جهان جریمه میلیاردی برای راننده "فورد موستانگ" قاچاق در کرج سرچشمه موستانگ نگاهی به مدل 2018 خودروی فورد موستانگ فصلی تازه برای یک نبرد ابدی! بازماندگان دوران انقراض معرفی 3 خودرو قوی‌تر از 500 اسب بخار و ارزان‌تر از 100 هزار دلار فورد موستانگ النور، بازتولید شد +عکس نظاره‌گر فورد موستانگ GT Premium باشید +تصاویر از زیباترین موستانگ تا قدیمی ترین سیتروئن فورد مدلهای موستانگ، اکسپلورر، F-150 و تاروس را فراخواند فورد موستانگ کانورتیبل در تهران آیا این خودرو، فورد موستانگ GT500 است؟ فورد موستانگ، پرفروش‌ترین خودروی اسپورت سال 2016 موستانگ 2018 آمد آیا گوگل اشتباهی جزئیات فورد موستانگ جدید را فاش کرد؟ تصاویر فورد موستانگ که خودروی پلیس آلمان شد از نژاد یک ماستنگ فاتح فورد موستانگ با 1400 اسب وحشی بخار! فورد موستانگ 2018 گیربکس اتومات 10 دنده دارد فورد موستانگ خودرو پلیس انگلیس می‌شود؟ فورد موستانگ؛ محبوب‌ترین خودرو اسپرت آلمان گرانترین موستانگ آمریکایی موجود در ایران فورد موستانگ پلیس را ببینید مراحل ساخت پیشرانه‌ فورد موستانگ جی‌تی 350 شاهکاری مدرن برپایه افسانه ای کلاسیک 10 موستانگ برتر تاریخ خودرو جدید آپولوی ماستنگ فورد آمریکایی را ببینید تصاویر فورد موستانگ را ببینید خاص ترین فورد موستانگ ایرانی رونمایی‌از سریع‌ترین موستانگ کلاسیک
Back to top