فونیکسریمکسبهتام

رئیس اداره راه و شهرسازی دماوند خبر داد:

اجرای عملیات ویژه آماده‌سازی بستر جاده‌ای در دماوند

عصر خودرو- رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند گفت: عملیات ویژه آماده‌سازی بستر جاده‌ای در دماوند توسط راهداران و اداره راه و شهرسازی این شهرستان انجام شد.

اجرای عملیات ویژه آماده‌سازی بستر جاده‌ای در دماوند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، محمدجواد ولی‌پور  با اشاره به اجرای طرح راهداری نوروزی از اسفندماه سال گذشته تا 14 فروردین‌ماه سال جاری اظهار کرد: عملیات ویژه آماده‌سازی بستر جاده‌ای در حوزه استحفاظی شهرستان دماوند از سوی راهداران و گشت‌های راهداری انجام شده است.

    وی ادامه داد: عملیات امدادرسانی و خدمات‌رسانی راهداران شامل کمک به مسافران در راه مانده، اسکان آنها در مکان‌های امن و راهدارخانه‌ها و برقراری ارتباط با سایر دستگاه‌های امدادرسان نیز صورت گرفته و به‌منظور جلوگیری از انسداد راه‌ها و فراهم‌سازی سفری ایمن و خاطره‌انگیز نیز کارکنان راهداری با استفاده از انواع ماشین‌آلات سبک و سنگین در خدمت مسافران بوده‌اند.

    رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند در ارتباط با اقدامات ویژه و مهم ایام نوروزی، پاک‌سازی و نظافت مستمر حریم جاده‌ها نیز تصریح کرد: منظرآرایی، شست‌وشو، تعویض تابلوهای فرسوده و معیوب، جمع‌آوری نخاله و موانع از جاده‌ها هم از اقدامات دیگر راهداری بوده که در راستای طرح پاک‌سازی و زیباسازی جاده‌ها برای تردد روان، ایمن و لذت‌بخش مسافران در راه‌ها صورت گرفته است.

    ولی‌پور افزود: ساماندهی دست‌فروشانی که موجب اختلال تردد در راه‌ها می‌شدند و برخورد با ساخت‌وسازهای غیرمجاز، لایروبی و پاک‌سازی قنات‌ها نیز از اقدامات راهداری بوده است.

    وی اضافه کرد: رفع نواقص روشنایی جاده‌ها، نصب چراغ‌های چشمک‌زن سولاری و تعمیر چراغ‌های چشمک‌زن معیوب، احیای خط‌کشی، روکش آسفالت و لکه‌گیری، نصب و ترمیم گاردریل و نیوجرسی‌ها و ... نیز از اقدامات دیگر راهداری است که توسط اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند و بخش خصوصی در راستای طرح راهداری نوروزی به‌صورت مستمر در راه‌ها انجام شد.

    رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند در خصوص کاهش سوانح جاده‌ای در محور دماوند- فیروزکوه گفت: خوشبختانه در ایام نوروز با کاهش سوانح رانندگی در این محور روبه‌رو بوده‌ایم و چند مورد تصادفی که صورت پذیرفت نیز خسارتی و جرحی بوده است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط