فونیکسریمکسبهتام

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی:

محورهای وارتفاعات خراسان شمالی مه آلود است

عصر خودرو- مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: محورها، گردنه‌ها و مناطق کوستانی خراسان شمالی مه آلود است و رانندگان باید با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.

محورهای وارتفاعات خراسان شمالی مه آلود است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبر«عصرخودرو» به نقل از مهر، محمد مشتری با اعلام این خبر گفت: هم اکنون با توجه به شرایط جوی این استان، مه غلیظ ارتفاعات و گردنه‌های کوهستانی از جمله گردنه امین الله را فرا گرفته و رانندگانی که از این محورها تردد می‌کنند باید به دلیل کاهش دید باید با احتیاط بیشتری برانند.

    وی اظهار کرد: پیش بینی سازمان هواشناسی حاکی از این است که با ورود سامانه بارشی به استان در ساعات آینده به تدریج وزش باد و افزایش ابر و بارش باران در ارتفاعات و نقاط سردسیر و احتمال بارش برف را خواهیم داشت، که این وضعیت طی دو روز آینده ادامه خواهد داشت.

    مشتری افزود: با توجه به شدت بارش‌ها در پاره‌ای از نقاط، احتمال آبگرفتگی معابردر سطح شهرها و لغزندگی جاده‌ها وجود دارد.

    مدیرراهداری اداره کل راه وشهرسازی خراسان شمالی تصریح کرد: هم اکنون در گردنه امین الله و محور گرمه و دشت نیز شاهد بارش خفیف باران و در سایر نقاط استان هوا تمام ابری است.

    وی افزود: به کلیه رانندگان عبوری توصیه می‌شود نکات ایمنی را رعایت و ضمن رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی با خودروی جلویی تجهیزات ایمنی از جمله زنجیر چرخ و چراغ مه شکن را به همراه داشته باشند.

    مشتری از تمامی رانندگان خواست قبل از حرکت، از طریق شماره ارتباطی 05832261000 مرکز مدیریت راه‌های استان و شماره 141 مرکز مدیریت راه‌های کشور، از آخرین وضعیت مسیر ترددخود مطلع شوند تا با اطمینان خاطر بیشتری اقدام به حرکت کنند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۲
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        آخرین بروزرسانی ۲ روز پیش
        آرشیو