فونیکسریمکسبهتام

افتتاح چهارمین اتاق مادر و کودک در مترو تهران

عصر خودرو- فاطمه دانشور عضو شورای اسلامی شهر تهران با ابراز خوشحالی از احداث این اتاق ها گفت: من به عنوان مادر چهار فرزند همیشه این دغدغه را برای رسیدگی به وضعیت فرزندانم در بیرون از خانه داشتم.

افتتاح چهارمین اتاق مادر و کودک در مترو تهران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از بازار خبر، چهارمین اتاق مادر و کودک عصر امروز با حضور فاطمه دانشور عضو شورای شهر و مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران در ایستگاه ترمینال جنوب افتتاح شد.  

    محسن نایبی مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران احداث اتاق های مادر وکودک را در راستای فرامین شهردار تهران و مصوبات شورای شهر در خصوص شهر دوستدار کودک دانست و گفت: تاکنون چهار ایستگاه مترو مجهز به این اتاق ها شده است و امیدواریم در سایر ایستگاه ها هم این اتاق افتتاح شود چراکه تکریم ارباب رجوع همیشه مد نظر ما است و تمامی تلاش خود را می کنیم تا بانوان که بخش اعظمی از مسافران مترو را تشکیل می دهند با آسایش بیشتری سفر کنند.

    وی با اشاره به اینکه مترو به عنوان یک وسیله حمل ونقل اجتناب ناپذیر در بحث آلودگی هوا مطرح است افزود: شرکت بهره برداری مترو تهران قصد دارد تا همراه با گسترش خطوط امکانات فرهنگی و رفاهی ایستگاه ها را هم گسترش دهد که اتاق های مادر و کودک نمونه ای از آن است.

    در ادامه این مراسم فاطمه دانشور عضو شورای اسلامی شهر تهران با ابراز خوشحالی از احداث این اتاق ها گفت: من به عنوان مادر چهار فرزند همیشه این دغدغه را  برای رسیدگی به وضعیت فرزندانم در بیرون از خانه داشتم.

    وی از مدیر عامل و معاون فرهنگی شرکت بهره برداری مترو تهران بخاطر فعالیت های خوب فرهنگی در حوزه های مختلف تشکر کرد و افزود: این مکان بسیار زیبا است و تمام امکانات و فضای مورد نیاز مادر و کودک در آن لحاظ شده است.

    وی با تاکید بر اینکه جای خالی این فضا در محیط های شهری احساس می شد تصریح کرد: امیدوارم این اتاق ها گسترش پیدا کند و بخش های دیگر در شهر تهران هم از مترو به عنوان الگو در این راستا استفاده کنند.

    گفتنی است در حاشیه این مراسم از بسته آموزشی قطار مهربانی هم رونمایی شد. این بسته که به منظور فرهنگ سازی در خصوص استفاده صحیح از مترو در میان کودکان طراحی شده گواهی ثبت طرح اسباب بازی و سرگرمی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را کسب کرده است

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط