فونیکسریمکسبهتام

صفر تا صد خرید قطعات خودروهای خارجی

عصر خودرو- لوازم یدکی و قطعات خودرو، به قطعات مصرفی اطلاق می‌شوند که جهت تعویض با قطعات مستهلک خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرند.

صفر تا صد خرید قطعات خودروهای خارجی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، انواع لوازم یدکی و  قطعات خودرو خارجی شامل لامپ خودرو، تسمه، کمک فنر، لنت‌ ترمز، شمع خودرو و... می شود.

    نکات مهم هنگام خرید قطعات خودروهای خارجی

    • کسب اطلاعات
    قطعات اصلی خودرو در موقع ساخت روی خودرو نصب می شوند و چون هر خودرو به شرکت سازنده تعلق دارد به همین ترتیب، لوازم یدکی اصلی خودروهای خارجی را می‌توان از شرکت سازنده خودرو تهیه کرد. البته یک شرکت دیگر نیز میتواند قطعات خودرو را تولید کند.
    • بررسی فروشگاه‌های اینترنتی قطعات خودروهای خارجی
    فروشگاه‌های اینترنتی قطعات خودرو، یک راه ارتباطی بین مصرف کننده و فروشنده لوازم یدکی خودرو هستند. از طریق این سایت‌ها می‌توان اطلاعات زیادی درباره محصولات مورد نظر بدست آورد. بهتر است قبل از خرید از هر فروشگاه اینترنتی از اعتبار آن اطمینان حاصل نمود. در واقع خریدار باید قبل از خرید، به بررسی اطلاعاتی مانند آدرس فروشگاه، اطلاعات تماس و خدمات آن بپردازد.
    • خدمات پس از فروش
    آیا فروشگاه اینترنتی قطعات خودروهای خارجی، خدمات پس از فروش دارد؟ آیا خطوط ارتباطی منظمی دارد؟ آیا می‌توان از طریق ایمیل یا رسانه‌های اجتماعی با آن تماس پیدا کرد؟ وجود این موارد به خریدار این امکان را می‌دهد تا در صورت وجود هر گونه مشکل به فروشگاه اطلاع دهد و از این طریق اطمینان به آن فروشگاه افزایش می‌یابد.
    • بررسی ضمانت نامه
    بررسی ضمانت اصالت قطعات یکی دیگر از موارد مهم در هنگام خرید لوازم یدکی خودروهای خارجی است که باید به آن توجه نمود. هر قطعه باید دارای ضمانت تولید کننده باشد و فروشگاه اینترنتی نز باید این تضمین را به خریدار بدهد که یک قطعه اصل را خریداری کرده است.
    • سابقه کار فروشگاه
    خریدار باید از خود بپرسد که فروشگاه اینترنتی عرضه کننده قطعات خودروها خارجی که قصد خرید از آن دارد، چه مدت است که مشغول به کار است؟ این اطلاعات را می‌توان از طریق وبسایت، تعداد بازدیدها از محصولات و تعداد نظرات مشتریان به دست آورد.
    • نظرات سایر خریداران
    بررسی نظرات خریداران یک راه فوق العاده برای شناخت عملکرد یک فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودروهای خارجی است. در سایت فروشگاه، به دنبال نظرات مشتریان باشید. هر چه تعداد نظرات مثبت بیشتر باشد، تصمیم گیری برای خریدار آسان‌تر است.

    چگونه مراقب قطعات خودروی خود باشیم؟

    • روغن‌ موتور باید به صورت مرتب و در فواصل زمانی معین چک شود. با توجه به مدل خودرو، معمولا توصیه می‌شود هر 8 تا 12 هزار کیلومتر روغن‌ موتور تعویض شود.
    • فشار تایرها به صورت منظم بررسی و تنظیم شود.
    • سطح آب رادیاتور به صورت تقریبی هر 15 روز یکبار یا پس از طی هر 1000 کیلومتر چک شود.
    • خودرو همیشه در محلی سر پوشیده پارک شود زیرا آفتاب مستقیم، دشمن اصلی قطعات خودرو است. اثر هوای بسیار سرد و یا بسیار گرم بر بدنه و قطعات داخلی خودرو غیر قابل انکار است.
    • شمع خودرو باید به ازای هر 20000 کیلومتر، صافی بنزین‌ و لنت‌ ترمز به ازای هر 15000 کیلومتر، تسمه تایم 60000 کیلومتر و روغن گیربکس نیز به ازای هر 80000 کیلومتر، تعویض شوند.
    • از سرعت بالا و رانندگی در جاده‌های ناهموار خودداری شود زیرا هر تکان شدید ممکن است به قطعات خودرو صدمه بزند.
    • حداقل سالی یک بار موتور خودرو باید به وسیله شوینده‌های مخصوص شسته شود. شوینده‌های معمولی باعث خرابی موتور می شوند.
    • قطعات خودرو همیشه باید روغن‌کاری شوند زیرا روغن‌کاری مانع از ساییدگی و تا حدودی زنگ زدن قطعات می‌شود.
    • بررسی سیستم برق خودرو، قطعات پلاستیکی و فیلترهای هوا و روغن خودرو نیز نباید فراموش شوند.

    بهترین روش خرید قطعات خودروهای خارجی با کیفیت چیست؟

    همانند خرید سایر لوازم و قطعات، می‌توان خرید قطعات خودروهای خارجی را هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین انجام داد. در بین این دو روش خرید آنلاین به صرفه‌تر است. زیرا می‌توان صدها محصول را با هم مقایسه کرد، قیمت هریک را بررسی نمود و درنهایت گزینه مناسب را خریداری کرد. بنابراین تمام قطعات و لوازم یدکی خودروهای خارجی را می‌توان با این روش از یک فروشگاه اینترنتی معتبر و با چند کلیک ساده خریداری نمود.

    بهترین فروشگاه اینترنتی قطعات خودروهای خارجی کدام است؟

    از میان صدها فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودروهای خارجی، شناختن بهترین فروشگاه کمی دشوار است. بنابراین قبل از خرید باید به دنبال یک سری ویژگی‌ها در وبسایت فروشگاه مورد نظر بود. یک فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو معتبر، طرح‌های متنوع و استراتژی‌‌های خاصی برای فروش دارد. در یک فروشگاه معتبر و با سابقه، تنوع محصولات بیشتر است. همچنین تمامی قیمت‌ها منصفانه هستند. بهترین فروشگاه اینترنتی قطعات خودرو، تمام برندهای خودرو را پوشش می‌دهد. از سایر ویژگی‌های یک فروشگاه اینترنتی باکیفیت، می‌توان به در دسترس بودن کارشناسان فروش و خدمات پشتیبانی مشتریان اشاره نمود. در نهایت درگاه پرداخت امن نیز نکته‌ای است که باید هنگام خرید آنلاین از فروشگاه‌های اینترنتی به آن توجه کرد. درگاه پرداخت بانک‌های مختلف کشور همچنین درگاه‌های پرداخت معتبری مانند زرین پال و پی‌پینگ و دیگر درگاه‌های تایید شده از سوی بانک مرکزی، می‌توانند هنگام خرید آنلاین برای فرد اطمینان خاطر ایجاد کنند.

    نتیجه‌گیری:

    فرض کنید خودروی شما دچار مشکل شده است و یکی از قطعات آن نیاز به تعویض دارد اما شما تا دیروقت سر کار هستید و نمی‌توانید به صورت حضوری برای خرید قطعه مورد نظر اقدام کنید. یا حتی در نزدیکی شما فروشگاه یا نمایندگی مجاز فروش لوازم یدکی خودروهای خارجی وجود ندارد. در این شرایط بهترین راه خرید آنلاین است که می‌توان از طری آن به انواع فروشگاه‌های اینترنتی لوازم یدکی و قطعات خودروهای خارجی دسترسی پیدا کرد. بنابراین اگر برای خرید لوازم یدکی یا قطعات خودروهای خارجی وقت کافی ندارید و از طرفی هم نگران اصل بودن قطعات هستید، خرید آنلاین از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر مانند فروشگاه بافیلتر بهترین راه پیش روی شماست.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم