فونیکسریمکسبهتام

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کهگیلویه و بویراحمد:

خودروهای عمومی رایگان گازسوز می شوند

عصر خودرو- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان کهگیلویه و بویراحمد از گازسوز کردن خودروهای عمومی و توزیع الکترونیکی گاز مایع و نفت سفید در این استان خبر داد.

خودروهای عمومی رایگان گازسوز می شوند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، "لطف الله مسعودی" عصر روز چهارشنبه هشتم مرداد ماه در نشست با خبرنگاران با اشاره به گازسوز کردن رایگان خودروهای عمومی افزود: مالکان خودروهای عمومی می توانند با مراجعه به سایت newtejaratasan.niopdc.ir ثبت نام کرده و از این فرصت جهت استفاده و برای نصب تجهیزات سی ان جی نوبت بگیرند.

    وی اظهارکرد: کار گاز سوزکردن خودروهای عمومی استان در یاسوج، شرف آباد، جنب ایران خودرو انجام می شود و اولویت با خودروهای عمومی است که زودتر ثبت نام می کنند.

    مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: 28 جایگاه سی ان جی در سطح این استان با ظرفیت 31 هزار و 910 مترمکعب بر ساعت وجود دارد.

    مسعودی با بیان اینکه بیش از 50 درصد ظرفیت سی ان جی استان خالی و بدون استفاده است، تصریح کرد: 6 جایگاه جدید سی ان جی در استان در حال احداث داریم که جایگاه باشت در هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد، جایگاه پاتاوه نیمه دوم امسال و چهار جایگاه دیگر با پیشرفت فیزیکی پایین در دست ساخت هستند.

    وی در خصوص ثبت نام الکترونیکی گاز مایع که از 20 مرداد ماه آعاز می شود، ادامه داد: هم اکنون بیش از 100 عامل توزیع گاز مایع شناسایی شده برای روستائیان و عشایر از سوی سازمان صمت در استان فعالیت دارند.

    مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: 3 تاسیسات فروش گاز مایع در پاتاوه شهرستان دنا، "سرآبتاوه" شهرستان بویراحمد و شهر چرام داریم، شهرستان بهبهان استان خوزستان، شهرستان‌های گچساران و بهمئی و نورآباد ممسنی استان فارس شهرستان باشت را نیز پوشش می دهند.

    مسعودی تاکید کرد: دریافت سهمیه واقعی توسط جامعه هدف، افزایش سهمیه ماهانه به چهار سیلندر، رسیدن با قیمت واقعی به دست جامعه هدف و جلوگیری از انحراف گاز مایع از مزایای این طرح است.

    وی اظهارکرد: متقاضیان روستایی و عشایر استان می توانند برای ثبت نام به سامانه "دریافت فرآوردهای نفتی" مراجعه کنند.

    مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح توزیع الکترونیکی نفت سفید در استان خبر داد و گفت: از مزایای این طرح دریافت سهمیه واقعی و مشخص بودن قیمت برای جامعه هدف است که متقاضیان می توانند به سامانه دریافت فرآورده‌های نفتی مراجعه و ثبت نام کنند.

    مسعودی افزود: قریب به 200 عامل توزیع سوخت زمستانه نفت سفید روستائیان و عشایر در استان وجود دارد .

    وی ادامه داد: از مردم استان بخصوص مناطق سخت گذر انتظار داریم که از یکم شهریورماه نسبت به خرید سوخت زمستانه خود اقدام کنند تا در فصل سرما با تاخیر مواجه نشوند.

    مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تاکنون موردی از ابتلا اپراتور و متصدی جایگاه‌های سوخت استان به کروناویروس گزارش نشدند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو