فونیکسریمکسبهتام

در ۴۸ ساعت گذشته؛

۶۴۰ دستگاه خودرو احتکار شده در پایتخت کشف و ضبط شد

عصر خودرو- -سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: در ٤٨ ساعت گذشته ۶۴۰ دستگاه خودرو صفر کیلومتر توسط ماموران بازرسی و نظارت سازمان های صمت و تعزیرات حکومتی استان در سطح پایتخت کشف و ضبط شد.

۶۴۰ دستگاه خودرو احتکار شده در پایتخت کشف و ضبط شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، تیمور پورحیدری افزود: از این تعداد خودروی احتکاری در هفت پارکینگ، ٢٣٧ دستگاه خودرو در تهرانسر، ١٣ خودرو در شریعتی نرسیده به پیچ شمیران، آزادی نرسیده به انقلاب ٦٩ خودرو، میدان گرگان در شرق تهران ٨ خودرو ، پارکینگ حجاج فرودگاه مهرآباد١١۰ خودرو، جاده مخصوص کرج کیلومتر یازده خیابان سپاه اسلام  ١٦٤ خودرو و پارکینگ محلاتی ٣٩ دستگاه خودرو احتکار شده بود.

    وی ادامه داد: از مجموع 640خودرو کشف شده 325دستگاه خودرو تولیدی شرکت ایران خودرو، 201دستگاه خودرو تولیدی سایپا، ١٥ دستگاه خودرو تولیدی گروه بهمن و 99دستگاه مربوط به ام وی ام (mvm) بوده است.

    سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در خصوص اختلاف آمار خودروها نیز گفت: اختلاف آمار مراجع ذی ربط به این دلیل است که ماموران در روز نخست بازرسی و نظارت از یکی از پارکینگ ها  ٥۰۰ خودرو احتکار شده کشف کردند که محتکران ٢۰۰ دستگاه آن را به ماموران تحویل دادند به همین منظور برخی از دستگاه ها ٢۰۰ خودرو تحویل داده شده را به آمار خود اضافه می کنند، روز دوم برای تعیین تکلیف خودروهای دیگر، پارکینگ مورد نظر پلمب شد.

    پورحیدری تصریح کرد: پرونده محتکران خودرو آماده و برای برخورد قضایی در حال ارسال به سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط