فونیکسریمکسبهتام

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سمنان:

۷۰۰۰ حلقه لاستیک در حوزه حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان توزیع شد

عصر خودرو- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان گفت: از آغاز طرح توزیع دولتی لاستیک، همزمان با تیرماه ۹۷ تا کنون هفت هزار حلقه لاستیک بین رانندگان استان توزیع شده است.

۷۰۰۰ حلقه لاستیک در حوزه حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان توزیع شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نق از مهر، احسان منصور کیایی ظهر شنبه در نشستی با حضور اصحاب رسانه به میزبانی اداره کل راهداری استان سمنان از توزیع هفت هزار حلقه لاستیک بین رانندگان حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان خبر داد و بیان کرد: بر اساس توافق صورت‌گرفته بین سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و وزارت صنعت، معدن و تجارت، از تیر ماه 97 مراحل اجرایی توزیع لاستیک بین رانندگان استان آغاز و تاکنون در این استان هفت هزار حلقه لاستیک توزیع شده است.

    وی با بیان اینکه این میزان لاستیک بین رانندگان باری و مسافری استان توزیع شده است، افزود: هدف از این طرح پیگیری مطالبات به حق رانندگان حمل و نقل جاده‌ای و رفع مشکلات تهیه لاستیک است.

    3500 خودروی سنگین در استان سمنان فعالیت دارد

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان گفت: به دلیل افزایش ناگهانی قیمت، تهیه اقلام مصرفی ناوگان از جمله لاستیک یکی از دغدغه‌های مهم رانندگان حمل و نقل جاده‌ای است لذا برنامه ریزی لازم برای تهیه و توزیع لاستیک مورد نیاز رانندگان در استان انجام شده است.

    منصور کیایی بیان کرد: رانندگان حمل و نقل عمومی برون شهری می‌توانند با مراجعه به صنوف خود و یا ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در شهرستان‌های فاقد صنف، برای دریافت لاستیک ثبت نام کنند که در صورت دارا بودن کارکرد مناسب، حواله دریافت لاستیک برای آنها صادر می‌شود.

    وی با بیان اینکه سه هزار و 5000 دستگاه اتوبوس، کامیون و تریلی و … در ناوگان سنگین حمل و نقل جاده‌ای در بخش کالا و مسافر استان فعالیت دارد، گفت: با افزایش و اختصاص سهمیه لاستیک امید می‌رود که شاهد افزایش رضایتمندی رانندگان در سطح استان باشیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو