فونیکسریمکسبهتام

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا مطرح کرد؛

جریمه رانندگی دلیل بیشترین نارضایتی مردم از پلیس

بودجه ناجا هنوز در دولت و مجلس بسته نشده است

عصر خودرو- سردار محسن فتحی زاده گفت: بودجه ناجا هنوز در دولت و مجلس بسته نشده است و ما در حال مذاکره با دولت هستیم.

جریمه رانندگی دلیل بیشترین نارضایتی مردم از پلیس
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محسن فتحی زاده جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در حاشیه دوره استاندارد سازی و تعالی رفتار کارکنان ناجا و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دوره‌های تعالی رفتار دوره‌های جدیدی نیست و هر ساله برگزار می‌شود، زیرا ماموریت‌های پلیس بسیار حساس است و باید رفتار‌های خود را در برخورد با مردم کنترل کنند و برای این منظور نیاز به آموزش است تا سطح رضایت مندی مردم از پلیس افزایش پیدا کند.

    وی افزود: امیدواریم هستیم با برگزاری این دوره‌ها و تکرار آن موجب افزایش رضایت مندی مردم و ارتقای ماموریت‌ها شود.

    سردار فتحی زاده در خصوص میزان بودجه ناجا در سال 98 گفت: بودجه ناجا هنوز در دولت و مجلس بسته نشده است و ما در حال مذاکره با دولت هستیم، زیرا هر چه تجهیزات پلیس بیشتر شود بازخورد مثبت آن به جامعه باز می‌گردد و هر چه در پلیس سرمایه گذاری شود آثار آن سریع به سطح جامعه باز می‌گردد و در این رابطه در حال مذاکره هستیم.

    جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در خصوص ارزیابی عملکرد از سامانه‌های 110 و رفتار پلیس گفت: معمولا پلیس جز دستگاه‌های اول نظام در رضایت مندی مردم قراد دارد.

    سردار فتحی زاده در رابطه با بیشترین نارضایتی مردم از رفتار پلیس گفت: پلیس‌هایی که بیشترین برخورد را با مردم دارند، بیشترین واکنش را هم از طرف مردم دریافت می‌کنند. بیشترین نارضایتی مردم به دلیل جریمه شدن از سوی پلیس است و آن را نا حق می‌دانند و در این زمینه گله مندی دارند.

    وی در رابطه با نصب دوربین روی لباس پلیس راهور گفت:در حال حاضر دوربین روی خودروی ماموران پلیس راهور وجود دارد که برای افزایش این دوربین‌ها نیاز به بودجه دارد و اگر جایی لازم باشد، روی لباس ماموران راهور نیز دوربین نصب می‌شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو