فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل حقوقی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خبر داد:

۷۵ شرکت متخلف حمل بار تعطیل موقت شدند

عصر خودرو- مدیرکل حقوقی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از صدور حکم تعطیلی موقت یک تا سه ماهه برای ۷۵ شرکت تضییع کننده حقوق رانندگان در ۴۵ روز گذشته خبر داد.

۷۵ شرکت متخلف حمل بار تعطیل موقت شدند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، عباسعلی بنی اسدی با اشاره به اینکه پس از اعتراض رانندگان به وجود ناهنجاری ها در روابط آنها با مسئولان برخی شرکتهای حمل بار و برخی اجحافات و تخلفات صورت گرفته در این میان، افزود: با دستور وزیر راه وشهرسازی مقرر شد سازمان راهداری نسبت به استقرار سامانه رسیدگی به شکایات در سایت مرکزی اقدام کند ضمن اینکه پیش از آن، بازرسان سازمان با استقرار در پایانه ها، راسا به بررسی تخلفات اقدام می کردند.
    وی افزود: در این مدت، حدود 480 مورد شکایت از تخلفات به سامانه های رسیدی به تخلفات ما اعم از تلفن گویا و اپراتوری 141 و سامانه 3000141 یا بصورت مکتوب و... واصل گردید.
    بنی اسدی افزود: علاوه بر لغو پروانه 75 شرکت متخلف به صورت موقت از یک تا سه ماه، 270 مورد نیز به جریمه نقدی منجر گردید و 55 مورد هم منجر به صدور رای برائت گردید.
    مدیرکل حقوقی سازمان راهداری تخطی به حقوق حقه رانندگان را خط قرمز این سازمان دانست و تصریح کرد: رانندگان اطمینان خاطر داشته باشند که بازرسان این سازمان در تهران و استانها، با هرگونه حق کشی برخورد جدی می کنند و اجازه نخواهند داد کسی به حقوق آنها تعدی کند.
    وی همچنین از رانندگان خواست شکایات خود را در خصوص مسایل مختلف به سازمان راهداری از طریق تلفن 141 و سامانه پیامکی 3000141 منعکس کنند.

    برای اطلاع از جدیدترین اخبار جهان خودرو به کانال عصر خودرو در روبیکا بپیوندید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط