فونیکسریمکسبهتام

ترافیک در محور‌های شمالی سنگین و پرحجم است

۷ جاده مسدود و ۲۳ جاده دارای محدودیت تردد هستند

عصر خودرو- پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با اعلام هفت محور مسدود و ۲۳ محور دارای محدودیت تردد، از ترافیک سنگین و پرحجم در محور‌های شمالی کشور خبر داد. شمال به جنوب محور کرج-چالوس ورودی مرزن آباد تا دزدبن سنگین و محدوده‌های هزارچم، پل زنگوله، تونل کندوان و سه راهی دیزین نیمه سنگین و طول محور پر حجم و روان است.

ترافیک در محور‌های شمالی سنگین و پرحجم است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از پلیس راهور نیروی انتظامی، براساس آخرین گزارش‌های دریافتی تا این لحظه، محور شمال به جنوب هراز محدوده پارک جنگلی آمل تا نارنجستان ترافیک سنگین و در محدوده‌های شنگلده، آب اسک نیمه سنگین و طول محور پرحجم و روان گزارش شده است.
    همچنین شمال به جنوب محور کرج-چالوس ورودی مرزن آباد تا دزدبن سنگین و محدوده‌های هزارچم، پل زنگوله، تونل کندوان و سه راهی دیزین نیمه سنگین و طول محور پر حجم و روان است.
    شمال به جنوب محور رشت-قزوین محدوده‌های لوشان، منجیل و رودبار نیمه سنگین و طول محور پر حجم و روان و شمال به جنوب محور فیروزکوه محدوده‌های ورودی شهر‌های شیرگاه، سواد کوه و زیرآب نیمه سنگین و طول محور پر حجم و روان است و سایر محور‌های مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

    **هفت محور مسدود است
    براساس اعلام این گزارش، محور اولنگ –شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان و محور دیزین-شمشک در استان‌های تهران و البرز مسدود است.
    محور دره شهر -پلدختر محدوده واریانات چشمه شیرین در استان ایلام هم به علت ریزش کوه مسدود و مسیر جایگزین جاده قدیم چشمه شیرین است همچنین محور شوش -فتح المبین در استان خوزستان به علت طغیان رودخانه و تخریب پل مسدود است و تردد وسایل نقلیه سنگین ممنوع اعلام شده است.
    کمربندی آذرشهر به پل غله زار در استان آذربایجان شرقی نیز به علت سیلابی شدن رودخانه پایه‌های پل شکسته شده و مسیر جایگزین از داخل شهر آذرشهراست.
    کیلومتر 7 الی 18.5 محور خلخال-اسالم در استان اردبیل به علت عملیات راهسازی از تاریخ 31 فروردین 97 تا 31 تیر 97 مسدود و مسیر جایگزین از محور خلخال-پونل اعلام شده است همچنین محور پونل –خلخال در استان گیلان از ساعت 19:30 روز شنبه 29 اردیبهشت 97 به علت ریزش کوه تا اطلاع ثانوی مسدود است.

    ** محور‌های دارای محدودیت
    براساس این گزارش، محور کرج - چالوس کیلومتر 0 تا 70 از اول اردیبهشت 97 تا 20 شهریور 97 از ساعت 8 تا 17 روز‌های شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت 8 تا 12 روز‌های چهارشنبه هرهفته به جز روز‌های تعطیل رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به علت اجرای عملیات روکش آسفالت اجرای عملیات همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.
    کیلومتر 37 تا 58 آزادراه تهران - قم از اول اردیبهشت 97 تا 20 شهریور از ساعت 9 تا 17 روز‌های سه شنبه، چهارشنبه و پنج شنبه هر هفته به جز روز‌های تعطیل رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به علت اجرای عملیات نصب حفاظ بتنی مفصلی در رفوژ میانی اجرای عملیات همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط صورت می‌گیرد.
    کیلومتر 0 تا 14 آزادراه تهران - کرج از اول اردیبهشت 97 تا 20 شهریور از ساعت 8 تا 15 روز‌های شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه و از ساعت 8 تا 13 روز‌های چهارشنبه هر هفته به جز روز‌های تعطیل رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه اجرا با عبور ترافیک است.
    آزادراه قزوین - رشت محدوده پل یوز باشیجای - خلخال دشت واقع در کیلومتر 48 از تاریخ سوم اردیبهشت 97 تا 20 شهریور 97 روز‌های شنبه از ساعت 12 تا 19، روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت 8 تا 19 و روز‌های چهارشنبه از ساعت 8 تا 12 هر هفته به غیر از روز‌های تعطیل رسمی و همچنین روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به علت اجرای عملیات تعمیر و مرمت پل (خلخال دشت) تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.
    کیلومتر 60 تا 77 آزادراه قزوین - زنجان از تاریخ سوم اردیبهشت 97 تا 15 تیر 97 از ساعت 8 تا 18 روز‌های شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت 8 تا 12 روز‌های چهارشنبه هر هفته به جز روز‌های تعطیل رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به علت اجرای عملیات لکه گیری و درز گیری، تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.
    کیلومتر 0 تا 65 آزادراه‌های قزوین - زنجان و کیلومتر 0 تا 72 قزوین - رشت و کیلومتر 0 تا 65 قزوین - کرج از تاریخ پنجم اردیبهشت 97 تا 20 شهریور روز‌های شنبه از ساعت 12 تا 19 روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت 8 تا 19 روز‌های چهارشنبه از ساعت 8 تا 12 هر هفته به جز روز‌های تعطیل رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به علت اجرای عملیات رنگ آمیزی پایه‌های تابلو‌های ترافیکی، گاباریت‌ها و پانل فلزی تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.
    کیلومتر 0 تا 30 آزادراه تهران - قم از پنجم اردیبهشت 97 تا 31 خرداد 97 از ساعت 9 تا 17 روز‌های شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه و از ساعت 9 تا 14 روز‌های سه شنبه و پنج شنبه هر هفته به جز روز‌های تعطیل رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به علت اجرای عملیات نصب حفاظ بتنی مفصلی در رفوژ میانی اجرای عملیات همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط صورت می‌گیرد.
    کیلومتر 15 خط جنوبی آزادراه قزوین - زنجان از تاریخ هشتم اردیبهشت 97 تا 31 خرداد 97 از ساعت 7 تا 19 روز‌های شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه و از ساعت 7 تا 12 روز‌های چهارشنبه هر هفته به جز روز‌های تعطیل رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به علت اجرای عملیات نصب کامپوزیت جهت تابلو پیام متغیر، تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.
    خط شمالی آزادراه قزوین - رشت استان قزوین از تاریخ هشتم اردیبهشت 97 تا 31 خرداد 97 از ساعت 7 تا 19 روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه و از ساعت 7 تا 12 روز‌های چهارشنبه هر هفته به جز روز‌های تعطیل رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به علت اجرای عملیات نصب کامپوزیت جهت تابلو پیام متغیر، تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.
    کیلومتر 15 تا 45 خط جنوبی آزادراه قزوین-زنجان از تاریخ 15 اردیبهشت 97 تا 31 مرداد 97 از ساعت 7 تا 19 روز‌های شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه و از ساعت 8 تا 12 روز‌های چهارشنبه هر هفته به جز روز‌های تعطیل رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به علت اجرای عملیات درزگیری و لکه گیری آسفالت، تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیا است.
    کیلومتر 42 تا 63 خط جنوبی آزادراه قزوین-زنجان از تاریخ 97 تا 31 مرداد 97 از ساعت 7 تا 19 روز‌های شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه و از ساعت 8 تا 12 روز‌های چهارشنبه هر هفته به جز روز‌های تعطیل رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به علت اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.
    باند شمالی محور قدیم قزوین - رشت محدوده تونل قدیم منجیل حد فاصل کیلومتر 70 تا 71 از تاریخ 15 اردیبهشت 97 تا 15 خرداد 97 روز‌های شنبه از ساعت 12 تا 20 و روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت 8 تا 20 و روز‌های چهارشنبه از ساعت 8 تا 12 هر هفته به جز روز‌های تعطیل رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به علت اجرای عملیات نصب سرامیک، تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود. (تردد مسیر جنوب به شمال از داخل تونل همزمان با اجرای عملیات و مسیر شمال به جنوب از طریق کنارگذر تونل است)
    کیلومتر 0 تا 55 محور‌های قدیم قزوین - بوئین زهرا و کیلومتر 0 تا 81 آزادراه قزوین - زنجان و کیلومتر 0 تا 73 محور قدیم قزوین - رشت از تاریخ 22 اردیبهشت 97 تا 20 شهریور 97 از ساعت 7 تا 19 روز‌های شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه و روز‌های چهارشنبه هر هفته از ساعت 7 تا 12 به جز روز‌های تعطیل رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به علت اجرای عملیات تعمیر و نصب گاردریل، تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط صورت می‌گیرد.
    خط شمالی کیلومتر 51 محور‌های آزادراه قزوین - کرج و آزادراه قزوین - رشت (قبل از کوهسر خط جنوبی کیلومتر 64) و آزادراه قزوین - رشت محدودده کارگاه راه آهن واقع در خط شمالی کیلومتر 68، از تاریخ اردبهشت 97 تا 31 خرداد 97 روز‌های شنبه از ساعت 12 تا 18 و روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت 7 تا 18 و روز‌های چهارشنبه از ساعت 7 تا 12 هر هفته به جز روز‌های تعطیل رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به علت اجرای عملیات کامپوزیت تابلو پیام متغیر و تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.
    کیلومتر 11 باند شمالی ورودی تالار شهر آزادراه قزوین - زنجان از تاریخ 30 اردیبهشت 97 تا 31 مرداد 97 روز‌های شنبه از ساعت 12 تا 19 و روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت 7 تا 19 و روز‌های چهارشنبه از ساعت 7 تا 12 هر هفته به جز روز‌های تعطیل رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به علت اجرای عملیات احداث پایه و تابلو‌های راهنمایی مسیر، تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.
    کیلومتر 600+19 تا 500+21 محور گرمسار - قم از تاریخ 29 اردیبهشت 97 تا 18 خرداد 97 به صورت 24 ساعته به علت اجرای عملیات نصب و راه اندازی سامانه توزین در حال حرکت، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت احتیاط با اعمال محدودیت ترافیکی در یک خط عبور انجام می‌شود.
    کیلومتر صفر تا 55 محور قدیم قزوین-آبیک از تاریخ 22 اردیبهشت 97 تا 31 مرداد 97 روز‌های شنبه از ساعت 12 تا 18 و روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت 7 تا 18 و روز‌های چهارشنبه از ساعت 7 تا 12 هر هفته به جز روز‌های تعطیل رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به علت اجرای عملیات درزگیری، لکه گیری و روکش آسفالت، تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.
    محور کرج-چالوس (تونل امیرکبیر شماره 5) از تاریخ 30 اردیبهشت 97 تا 22 خرداد 97 روز‌های شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه در حوزه استان البرز میدان امیرکبیر کرج از ساعت 22:30 تا 5 صبح روز بعد و در حوزه استان مازندران محدوده مرزن آباد از ساعت 23 تا 5 روز بعد، هرهفته به جز روز‌های تعطیل رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چندروزه، به علت اجرای عملیات ایمن سازی و سرویس و نگهداری تجهیزات تونل امیرکبیر مسدود است و تردد از محور‌های هراز و فیروزکوه انجام می‌شود.
    کیلومتر 4 تا 500+72 خط جنوبی آزادراه قزوین-رشت در استان قزوین از تاریخ پنجم خرداد 97 تا 31 مرداد 97 روز‌های شنبه از ساعت 14 تا 18 روز‌های یکشنبه، دوشنبه وسه شنبه از ساعت 8 تا 18 و روز‌های چهارشنبه از ساعت 8 تا 14 هر هفته به جز روز‌های تعطیل رسمی و همچنین روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به علت اجرای عملیات لکه گیری، درزگیری و روکش حفاظتی تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.
    کیلومتر 500+16 آزادراه تهران - کرج – قزوین در استان البرز از تاریخ پنجم خرداد 97 تا 20 شهریور 97 از ساعت 9 تا 15 روز‌های شنبه، یکشنبه و دوشنبه وسه شنبه و روز‌های چهارشنبه از ساعت 9 تا 13 هر هفته بجز روز‌های تعطیل رسمی و همچنین روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به علت اجرای عملیات حفاظ‌های صلب مفصلی تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.
    محور‌های جاده قزوین-رشت (قزوین به سمت لوشان و بالعکس) و آزادراه قزوین-کرج (آبیک به قزوین و بالعکس) در استان قزوین از ساعت 7 تا 24 تاریخ 13 خرداد 97 تا 19 خرداد 97 تردد همه کامیون‌ها و تریلی‌ها ممنوع اعلام شده است.
    کیلومتر 46 تا 56+600 آزادراه قزوین - کرج در استان قزوین از تاریخ پنجم خرداد 97 تا 31 مرداد 97 روز‌های شنبه از ساعت 12 تا 18 و روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت 7 تا 18 و روز‌های چهارشنبه از ساعت 7 تا 12 هر هفته بجز روز‌های تعطیل رسمی و همچنین روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به علت اجرای عملیات روکش آسفالت لایه نازک پلیمری تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.
    باند جنوب به شمال لوپ A. از کیلومتر 0 تا 500+600 آزادراه منجیل - رودبار در استان گیلان از تاریخ پنجم خرداد 97 تا 30 مرداد 97 روز‌های شنبه از ساعت 120012 تا 20 و روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت 8 تا 20 و روز‌های چهارشنبه از ساعت 8 تا 12 هر هفته بجز روز‌های تعطیل رسمی و همچنین روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به علت اجرای عملیات ترمیم درز انبساط پل زیتون باند جنوب به شمال مسدود است و تردد از مسیر باچنار به امامزاده هاشم انجام می‌شود.
    مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن 120 و 88255555 (ده خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان است. همچنین در سایت www.rahvar120.ir آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترسی است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط