فونیکسریمکسبهتام

محدودیت ترافیکی روز قدس در زنجان اعمال می شود

عصر خودرو- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: به منظور برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم روز جهانی قدس، محدودیت ترافیکی توسط پلیس راهور این استان اعمال خواهد شد.

محدودیت ترافیکی روز قدس در زنجان اعمال می شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، سرهنگ رمضان آفریدون  افزود: محدودیت ترافیکی در نظر گرفته شده برای شهر زنجان از کارخانه کبریت سابق در خیابان صفا به طرف میدان قائم و از میدان قائم، تقاطع تربیت و دارالقرآن به سمت میدان رسل و مصلا خاتم الانبیا، اعمال خواهد شد.
    وی اظهار کرد: تردد کلیه وسایط نقلیه اعم از خودرو، موتورسیکلت و دوچرخه از ساعت هشت صبح تا پایان مراسم راهپیمایی در مسیرهای اعلام شده و همچنین دیگر خیابانهای اصلی و فرعی منتهی به میدان رسل و مصلا ممنوع خواهد بود.
    آفریدون از صاحبان خودروهای پارک شده در مسیرهای اعلام شده خواست تا قبل از ساعت هشت صبح نسبت به جابجایی اقدام کنند که در غیر این صورت وسایط نقلیه آنان به وسیله جرثقیل به غیر مسیرهای منتهی به مراسم راهپیمایی منتقل خواهد شد.
    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان تاکید کرد: رانندگان از پارک خودروهای خود در مسیرهای اعلام شده به منظور امنیت و آرامش در مسیرهای راهپیمایی به جد اجتناب کنند و همانند سالهای قبل با عوامل راهنمایی و رانندگی همکاری خوب و بهتری داشته باشند تا خللی در برگزاری مراسم راهپیمایی ایجاد نشود.
    مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور در استان زنجان نیز برگزار خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط