فونیکسریمکسبهتام

فراخوان دریافت نظرات و انتقادات مسافران خط ۵ مترو تهران

عصر خودرو- شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه در پی بروز اختلال در حرکت قطار‌های خط ۵ مترو تهران برای دریافت نظرات و انتقادات مسافران فراخوان داد.

فراخوان دریافت نظرات و انتقادات مسافران خط ۵ مترو تهران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه در پی بروز اختلال در حرکت قطار‌های خط 5 مترو تهران و حومه در روز چهارشنبه 26 اردیبهشت 97، تمام مستندات فنی این موضوع را جمع آوری و بررسی کرده است و اکنون در نظر دارد به منظور بررسی دقیق‌تر این اختلال حرکتی از دید شهروندان و مسافران، نسبت به جمع آوری مشاهدات، پیشنهادات و انتقادات در این خصوص اقدام کند.

    مسافران به این منظور می‌توانند به میز‌های مستقر در ایستگاه‌های صادقیه، کرج، ارم سبز و گلشهر که پرسنل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه در آن حضور دارند، مراجعه کنند.

    شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه قصد دارد تا با بررسی دقیق گفته‌های شهروندان، ابعاد مختلف این اختلال حرکتی و مشکلات پیش آمده از نظر مسافران را بررسی و در خصوص جلوگیری از بروز چنین حوادثی، برنامه‌ریزی دقیق‌تری داشته باشد. خواهشمند است با ارائه مشاهدات خود شرکت را در این زمینه یاری کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط