فونیکسریمکسبهتام

جزئیات تصادف مرگبار جاده ورامین تشریح شد

عصر خودرو- سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران جزئیات حادثه تصادف مرگبار جاده ورامین را تشریح کرد.

جزئیات تصادف مرگبار جاده ورامین تشریح شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سید جلال ملکی صبح شنبه در خصوص تصادف مرگبار جاده ورامین اظهار داشت: این حادثه که در محور تهران- ورامین، بعد از پل «فیروز آباد» رخ داده بود، ساعت 22:15 به سامانه 125 سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد، که بلافاصله 2 ایستگاه با امکانات کامل به محل اعزام شدند، که پیش از رسیدن آتش نشانان تهران، آتش نشانان قرچک نیز در محل حاضر بودند.

    وی به تشریح جزئیات این حادثه پرداخت و افزود: در این حادثه یک دستگاه مینی بوس بنز قدیمی با 6 سرنشین در حال حرکت، به دلیل نامشخصی به شدت از عقب با یک دستگاه کامیون کمپرسی که در حاشیه محور متوقف بوده است، برخورد کرده و کاملا متلاشی شد.

    سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران ادامه داد: یک دستگاه تیبا با 5 نفر سرنشین و یک دستگاه پراید نیز با این مینی بوس تصادف کردند، که 5 سرنشین خودروی تیبا که تقریبا آسیب های کم تری دیده بودند، پیش از رسیدن آتش نشانان از خودرو خارج شده و به مراکز درمانی رفته بودند.

    مینی بوس کاملا متلاشی شد

    ملکی گفت: زمان رسیدن آتش نشانان به محل رسیدند، 3 نفر از سرنشینان مینی بوس که آسیب های بسیار شدیدی دیده بودند، در کنار جاده نقش بر زمین بودند و 3 نفر نیز داخل اتاق کاملا متلاشی شده مینی بوس محبوس و گرفتار بودند، که آتش نشانان به سرعت عملیات را آغاز کرده و با تجهیزات هیدرولیکی قطعات مینی بوس را برش داده و 3 سرنشین محبوس را آزاد کردند، که متاسفانه مشخص شد، 2 نفر از این سرنشینان مینی بوس که مردهایی با حدود سنی 40 الی 50 سال داشتند، بر اثر جراحات وارده جان خود را از دست دادند.

    ملکی اضافه کرد: یک نفر سرنشین پراید نیز دچار مصدومیت جزئی از ناحیه دست بود، که همه این عوامل تحویل عوامل اورژانس شدند.

    وی افزود: در مجموع 10 نفر که 5 خانم و 5 آقا بودند، در این حادثه دچار مصدومیت شدند.

    سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با بیان این که ایمن سازی محل تصادف با کمک عوامل پلیس راهور صورت پذیرفت، گفت: خودروها به محل امنی منتقل شد و ساعت 22:59 آتش نشانان تهرانی برای بررسی علت حادثه محل را تحویل عوامل پلیس داده و به ایستگاه خود بازگشتند.

    بر اساس این گزارش، به گفته محمد کرم درآبادی، مدیر روابط عمومی اورژانس تهران تعداد فوتی های این حادثه به 4 نفر افزایش یافت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط