فونیکسریمکسبهتام

گزارش جدید از کیفیت خودروها

عصر خودرو- وزارت صنعت، معدن و تجارت بالاخره گزارش کیفی خودروهای داخلی در بهمن‌ماه را منتشر کرد و طبق آن مشخص شد هنوز هم هیچ خودرویی پنج ستاره کیفی را دریافت نکرده است. این در شرایطی است که وزیر صنعت، معدن و تجارت به‌تازگی اعلام کرده جای خودروهای پنج ستاره در صنعت خودرو کشور خالی است.

گزارش جدید از کیفیت خودروها
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از دنیای اقتصاد، هرچه هست، طبق گزارش منتشره که شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران تهیه کرده است، در گروه خودروهای بالای 100 میلیون تومان، پژو 2008، نیومزدا 3 و سوزوکی گرند ویتارا توانسته‌اند چهار ستاره کیفی را به‌دست آورده وتغییری در مقایسه با گزارش قبلی حاصل نکنند. در سطح قیمتی 75 تا 100 میلیون تومان نیز هیوندایی 20 iو کیاسراتو بدون تغییر نسبت به گزارش قبلی، موفق به دریافت چهار ستاره کیفی شدند. تیگو 5،هایما S7 اتوماتیک و JAC-S5 نیز در این حوزه قیمتی با کسب سه ستاره کیفی در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند. همگی خودروهای این کلاس قیمتی در ارزشیابی ماه گذشته (دی‌ماه) نیز به همین اندازه ستاره کیفی به‌دست آورده بودند. ازسوی دیگر در بازه قیمتی 50 تا 75 میلیون تومان خودرو چینی B30 چهار ستاره کیفی به‌دست آورد و چانگان CS35 و آریزو 5 و برلیانس H330 و آریو اتوماتیک نیز توانستند سه ستاره کیفی حاصل کنند. در این بازه قیمتی اما لیفان X60 دو ستاره کیفی به‌دست آورد.

    اما در بازه قیمتی 25 تا 50 میلیون تومان، خودروهای رنو ساندرو و پارس‌تندر و پژو 207 اتوماتیک و تندر 90 پلاس اتوماتیک ایران خودرو با دریافت چهار ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص دادند. خودروهای تندر 90،رانا، دنا پلاس، پژو 206 و پژو 206SD نیز به همراه تندر 90 پارس خودرو و آریو دنده‌ای، صاحب سه ستاره کیفی شدند.همچنین NEW MVM315، سورن، سمند تبریز، پژو پارس ایران خودروی فارس، پژو پارس ایران خودرو مازندران و پژو 405ایران خودرو خراسان نیز دو ستاره کیفی در این بازه قیمتی به‌دست آوردند. خودروهای پژوپارس ایران خودرو کرمانشاه، دنا و دانگ فنگ H30 و تیبا و ساینا و تیبا 2 هم دو ستاره باقی ماندند. در بازه قیمتی زیر 25 میلیون تومان نیز پراید 131 سایپا دو ستاره شد و مدل 132 این محصول همان یک ستاره قبلی را به‌دست آورد. همچنین پراید 131 پارس خودرو نیز کماکان تک‌ستاره باقی مانده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط