فونیکسریمکسبهتام

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تهران:

تامین ۹۳ درصد سوخت تهران با استاندارد یورو ۴

عصر خودرو- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران گفت: در حال حاضر سوخت بنزین و نفت گاز یورو ۴ در ۹۳ درصد از مناطق استان تهران توزیع می شود.

تامین ۹۳ درصد سوخت تهران با استاندارد یورو ۴
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از مهر، کرامت ویس کرمی گفت: بر اساس مصوبه هیئت وزیران، شرکت ملی پخش منطقه تهران موظف شده است که سوخت بنزین و نفت گاز کلانشهر تهران را با استاندارد یورو 4 تامین کند؛ این در حالی است که هم اکنون سوخت 93 درصد از تهران و سایر شهرهای استان نیز به صورت یورو 4 توزیع می شود.

    وی همچنین متوسط مصرف روزانه بنزین استان تهران در 8 ماه ابتدای امسال (تا ابتدای آذرماه) را 15 میلیون و 450 هزار لیتر اعلام کرد و افزود: این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال که 14 میلیون و 600 هزار لیتر بود، 6 درصد افزایش داشته است.

    ویس کرمی به متوسط مصرف 5 میلیون و 440 هزار لیتری نفت گاز در 8 ماه ابتدای امسال در استان تهران اشاره کرد و گفت: پارسال 5 میلیون و 250 هزار لیتر نفت گاز در مدت مشابه مصرف شد که نسبت به امسال 4 درصد کمتر بوده است.

    به گفته مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران این میزان نفت گاز تمام بخش‌های حمل و نقل، نیروگاه‌ها، صنایع و معادن و بخش خانگی را در بر می گیرد که تنها در بخش حمل و نقل، مصرف امسال با 3 میلیون و 250 هزار لیتر نسبت به پارسال با 3 میلیون و 450 هزار لیتر، 6 درصد کاهش یافته است.

    وی متوسط مصرف روزانه نفت سفید 8 ماه منتهی به آذرماه امسال را 40 هزار لیتر و مصرف نفت کوره را 45 هزار لیتر عنوان کرد و افزود: این میزان به ترتیب در سال گذشته 42 هزار و 112 هزار لیتر بوده است که با کاهش 5 درصد و 60 درصدی مصرف روبرو شده است.

    به گفته مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران، گازمایع با 11 درصد رشد، از 540 تن در 8 ماه ابتدایی پارسال به 600 تن در مدت زمان مشابه امسال رسیده است.

    ویس کرمی از مصرف 2 میلیون و 60 هزار لیتر سوخت هواپیما در 8 ماه نخست امسال خبر داد و گفت: این میزان در سال گذشته 1 میلیون و 700 هزار لیتر بوده که افزایش 20 درصدی را تجربه کرده است.

    مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران درباره مصرف سی ان جی در کشور اظهار کرد: مصرف سی ان جی امسال با متوسط 2 میلیون و 230 هزار مترمکعب در روز، نسبت به پارسال با 2 میلیون و 440 هزار مترمکعب، 8,5 درصد کاهش داشته است.

    وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وجود 4 انبار ذخیره سازی سوخت در منطقه تهران، اظهار کرد: هم اکنون از انبارهای ری، شمالغرب، شمالشرق و انبار گاز مایع استان تهران روزانه به طور متوسط 33 میلیون و 600 هزار لیتر فرآورده خارج و در سطح استان تهران توزیع و یا به استانهای دیگر ارسال می شود.

    ویس کرمی به وجود هزار و صد دستگاه تانکر نفت و گاز در این شرکت اشاره کرد و گفت: پارسال در مجموع 12 میلیارد و 300 میلیون لیتر فرآورده به وسیله این نفتکش ها و از 4 انبار استان تهران توزیع شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو