فونیکسریمکسبهتام

آلودگی هو ا «۲۳۸۳»

تداوم آلودگی هوا در تهران

عصر خودرو- مدیر واحد مدل‌سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: شرایط کیفی هوای پایتخت طی امروز در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است و انتظار می‌رود همراه با کاهش قابل توجه غلظت آلاینده‌ها تا فردا، وضعیت کیفیت هوای شهر تهران به طور نسبی بهبود یابد.

تداوم آلودگی هوا در تهران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایسنا، حسین شهبازی گفت: نتایج حاصل از پیش‌بینی پارامترهای هواشناسی برای شهر تهران حاکی از تداوم شرایط جوی نسبتا آرام طی امروز ( 15 آذر) است که در برخی ساعات وزش باد موثر به بزرگی 3 تا 5 متر بر ثانیه انتظار می‌رود.

    وی ادامه داد: با افزایش میزان ناپایداری جوی از ساعات ابتدایی فردا به تدریج بر سرعت باد افزوده می‌شود و در برخی ساعات بویژه در شبانگاه وزش باد شدید به بزرگی 8 تا 10 متر بر ثانیه و بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

    مدیر واحد مدل‌سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با بیان اینکه با تداوم این شرایط طی روز جمعه (17 آذر) بارندگی و وزش باد شدید از سمت نواحی غربی طی برخی ساعات دور از انتظار نیست، تصریح کرد: همچنین دما طی دو روز آینده کاهش نسبی خواهد یافت.

    شهبازی در پایان با اشاره به اینکه کیفیت هوای 24 ساعت گذشته پایتخت منتهی به 8 صبح امروز با شاخص 143 در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشت، گفت: شاخص هم اکنون کیفیت هوای تهران 141 و همچنان در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط