فونیکسریمکسبهتام

سرپرست سایپایدک خبر داد :

احداث یک واحد درمانی در روستای کوییک محل بازدید مقام معظم رهبری توسط گروه سایپا

عصر خودرو- سرپرست سایپایدک ضمن اشاره به لزوم ارائه خدمات فوری و همه جانبه به زلزله دیدگان گفت: طبق دستور مدیرعامل محترم گروه سایپا یک واحد درمانی در منطقه کوییک که محل بازدید رهبر معظم انقلاب بوده است احداث می‌شود.

احداث یک واحد درمانی در روستای کوییک محل بازدید مقام معظم رهبری توسط گروه سایپا
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز ،  رضا تقی‌زاده با بیان این مطلب افزود: در ساعات ابتدایی وقوع این حادثه، ستاد بحران تشکیل شد و در این راستا 18 دستگاه خودروی امدادی  و 4 دستگاه جرثقیل به محل حادثه اعزام شدند و 8 نمایندگی نیز به صورت ویژه خدمات ارائه می دهند. علاوه بر این در این ستاد تصمیم گرفته شد یک واحد درمانی در روستای کوییک که مورد بازدید مقام معظم رهبری قرار گرفت احداث شود.

    وی یادآور شد: در ساعات ابتدایی پس از حادثه گروه های امدادی سایپا خودروهای آسیب دیده را از زیر آوار خارج کرده  و به محل مناسب منتقل کردند تا فرآیند ارائه خدمات به مردم با سرعت بیشتری انجام شود، به طوری که تاکنون 43 دستگاه خودرو از زیر آوار خارج و 288 دستگاه خودرو نیز کارشناسی و تعیین خسارت شده است.
    تقی زاده افزود: گروه های امدادی سایپا در راستای انجام مسوولیت‌های اجتماعی خود نسبت به توزیع کمک‌های اهدایی کارکنان گروه سایپا در قالب 3 تریلر بین زلزله زدگان روستای کوئیک اقدام کرده اند و تعدادی کانکس در این مناطق مستقر شده است. علاوه براین کمک های نقدی کارکنان نیز آماده ارسال است.

    وی یاد آور شد: خودروهای آسیب دیده بر اثر زلزله بدون وقت قبلی، با فوریت و ارائه تسهیلاتی، پذیرش و تعمیر می‌شوند. خودروهایی که آسیب به آنها با خسارت جانی همراه بوده است نیز با توجه به اعلام داوطلبانه شبکه نمایندگی ها به صورت رایگان تعمیر می شوند. ضمن اینکه 80 درصد قطعات یدکی مورد نیاز به صورت فوری برای نمایندگی‌هایی که خدمات مربوطه را ارائه می‌دهند ارسال شده است و مابقی نیز تا پایان هفته ارسال می شود. تیم ویژه تعمیراتی، پشتیبانی فنی و صافکاری و نقاشی نیز جهت تقویت توانمندی های نمایندگی های منتخب به محل اعزام شدند تا روند خدمت رسانی با سرعت بیشتری ادامه یابد.

     
      
     





    ::  صفحه اصلی ::  تماس با ما ::  نسخه موبایل ::  RSS
    © سایپا نیوز 1389

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو