فونیکسریمکسبهتام

۹ کشته و ۲۱ مجروح در تصادفات ۲۴ ساعت گذشته جاده های کشور

عصر خودرو- رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با تشریح تصادفات ۲۴ ساعته گذشته جاده های کشور گفت : در این حوادث ۹ نفر کشته و ۲۱ نفر مجروح شدند.

۹ کشته و ۲۱ مجروح در تصادفات ۲۴ ساعت گذشته جاده های کشور
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از مهر، سر هنگ نادر رحمانی گفت :تصادف یک دستگاه سواری پیکان و اتوبوس ولوو در شمال استان فارس، منجر به کشته شدن ٥ نفر سرنشین پیکان شد.

    وی درباره این تصادف که ساعت ١٨:٣۰ پنجشنبه و کیلومتر ٣۰ سروستان اتفاق افتاده، گفت: به گزارش پلیس راه فسا این تصادف به علت تغییر مسیرناگهانی راننده پیکان بوده است. این اتوبوس با 22 نفر مسافر  از مبدا شیراز به مقصد استهبان و متعلق به تعاونی ایران پیما است.

    رحمانی، همچنین به تصادف بین یک دستگاه وانت پیکان با پژو ٤۰٥ در استان آذربایجان شرقی اشاره کرد و گفت: این تصادف در ساعت ١٥:٣۰ پنجشنبه اتفاق افتاده و ٣ نفر کشته و ٢ نفر مجروح به جای گذاشته است .علت، انحراف به چپ راننده وانت پیکان بوده است.

    همدان: تصادف ٢ دستگاه پراید

    ساعت ٥:٣۰ صبح جمعه، تصادف ٢ دستگاه سواری پراید، در کیلومتر ٣ قهاوند-کمیجان اتفاق افتاد که این تصادف یک نفر کشته و ٣ نفر مجروح به جای گذاشته است. علت تصادف، بی توجهی راننده یکی از پرایدها به جلو بوده است.

    خراسان جنوبی: سواری جک و تندر ٩۰

    این بار تصادف در کیلومتر ٣٢ محور شوشود اتفاق افتاده که طی آن یک دستگاه سواری جک و تندر ٩۰ باهم تصادف کرده اند. تصادف، ساعت ١٧پنجشنبه روی داده که منجر به مجروح شدن ٩ نفر شده است. علت تصادف، رعایت نکردن فاصله طولی توسط راننده جک بوده است.

    خراسان رضوی: واژگونی پراید

    ساعت ١٣ پنجشنبه، واژگونی یک دستگاه سواری پراید در کیلومتر ١۰ جاده مشهد-فریمان منجر به مجروح شدن ٥ نفر سرنشین این خودرو شد.علت این تصادف، تخطی راننده پراید از سرعت مطمئنه بوده است.

    کهگیلویه و بویراحمد: آمبولانس و پژو

    ساعت ٢٢:٣۰ پنجشنبه ، تصادف یک دستگاه آمبولانس و سواری پژو ٤۰٥ در  کیلومتر ٥ محور یاسوج-اصفهان اتفاق افتاد که این تصادف ٢ نفر مجروح(سرنشین آمبولانس) به جای گذاشته است. علت تصادف، رعایت نکردن حق تقدم از سوی راننده پژو ٤۰٥ بوده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۳
        • خودرو امروز ۶۷۲
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        آخرین بروزرسانی ۲ روز پیش
        آرشیو