فونیکسریمکسبهتام

تسلا در چین خودروی برقی تولید می‌کند

عصر خودرو- فعالیت شرکت تسلا در زمینه تولید خودروهای برقی روز به روز در حال افزایش است و حالا این شرکت به دنبال تاسیس کارخانه‌ای در شهر شانگهای چین است.

تسلا در چین خودروی برقی تولید می‌کند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس ، تسلا برای دستیابی به سهمی بزرگ از بازار خودروهای برقی در کشور چین، برنامه های جاه طلبانه ای در ذهن دارد و قصد دارد این بازار را از آن خود کند.

    تسلا در ماه ژوئن امسال از مذاکرات خود با مقامات محلی شهر شانگهای برای افتتاح کارخانه ای در این شهر خبر داده بود. دو طرف امیدوارند تا قبل از پایان سال جاری میلادی در این زمینه به تفاهم نهایی برسند.

    کیدی کوپر سخنگوی تسلا می گوید این شرکت فعلا در این زمینه اظهارنظر بیشتری نمی کند و تنها اعلام می کند با شورای شهر و شهرداری شانگهای در مورد امکان ایجاد کارخانه ای در این منطقه برای فعالیت در بازار چین در حال مذاکره است.

    گفته می شود این کارخانه در منطقه آزاد شانگهای تاسیس می شود و مدل های متنوعی از خودروهای برقی را تولید خواهد کرد. در کشور چین حدود 300 هزار اتوبوس برقی در حال تردد هستند و این رقم در مورد خودروهای برقی کم سرعت به 3 تا 4 میلیون واحد و در مورد موتورسیکلت های برقی به 200 میلیون مورد می رسد.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم