فونیکسریمکسبهتام

قاضی مطرح کرد؛

ثبت ۸۰ هزار سفر با اپلیکیشن کارپینو

عصر خودرو- معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: تاکنون در حدود ۸۰ هزار جابه جایی از طریق اپلیکیشن کارپینو انجام شده است.

ثبت ۸۰ هزار سفر با اپلیکیشن کارپینو
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، رضا قاضی معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری سازمان تاکسیرانی شهر تهران اظهار داشت: اپلیکیشن کارپینو به عنوان نخستین آپ درخواست تاکسی در اسفندماه سال 95 فعال وراه اندازی شد و در حال حاضر به طور متوسط برای هر راننده که زیر نظر کارپینو فعالیت دارد روزانه 8 سفر اختصاص داده می شود که این موضوع باعث افزایش درآمد تاکسیرانان شده است.البته این تعداد سفر برای رانندگانی است که روزانه حدود 8 ساعت در این سیستم کار می کنند.

    وی در ادامه افزود: سعی می کنیم تا درآمد این قشر زحمت کش را با افزایش جذب سفر بیشتر کنیم.

    معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری سازمان تاکسیرانی شهر تهران بیان کرد: تا کنون 12 هزار و 500 تاکسیران به کارپینو متصل شدند اما در حال حاضر 5800 دستگاه تاکسی در آپ کاریپنو فعال است که به زودی با آموزش تاکسیرانان، تعداد تاکسی های فعال در آپ کارپینو به 12 هزار و 500 دستگاه خواهد رسید.

    وی تصریح کرد:تاکنون در حدود 80 هزار جابه جایی از طریق اپلیکیشن کارپینو انجام شده است.

      قاضی گفت: نخستین سفر و جابه جایی مسافر از طریق کارپینو تنها آپ مجاز و مورد تایید حال حاضر در حوزه حمل و نقل عمومی در تاریخ 23 اسفند ماه سال 1395انجام شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط