فونیکسریمکسبهتام

خودرویی ها در بازار سرمایه/۹ خرداد ۹۶

روزهای تلخ گروه خودرو در غیاب سایپا

عصر خودرو- امروز سه شنبه ۹ خرداد ماه، گروه خودرو به روند نزولی خود ادامه داد و شاخص گروه با افت جزئی ۷۸ واحدی در مدار ۱۸ هزار و ۷۰۰ واحد ایستاد.

روزهای تلخ گروه خودرو در غیاب سایپا
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» ، در این روز سهامداران معادل77  میلیون سهام و حق تقدم از گروه خودرو و ساخت قطعات به ارزش معاملاتی  10 میلیارد تومان در  6 هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند.
    در این جو منفی گروه،  نمادهای خفنر، خپویش، خلنت، خمحور، خچرخش و خفناور بیشترین افت قیمتی گروه را داشتند که در بین این نمادها خفنر صف فروش سبکی در قیمت پایانی 500 تومان داشت، خپویش نیز در آستانه صف فروش به کار خود پایان داد.
    در طرف مقابل خموتور در آستانه مثبت کامل و با صف خرید سبکش در قیمت 360 تومان پایانی سبزترین گروه بود.
    نمادهای خودرو، خپارس،خزامیا،ورنا و خاور  نیز به ترتیب در قیمت پایانی 270, 99, 83،109 و 85 تومان در حوالی صفر منفی قرار گرفتند.
    امروز خکاوه در اولین بودجه سال 96 که به صورت حسابرسی شده منتشر شده بود، سود اعلامی پیش بینی شده را به زیان تبدیل کرد، درحالیکه این نماد در بودجه قبلی برای هر سهم مبلغ 52 ریال سود پیش بینی کرده بود در این گزارش با رشد هزینه مالی، زیان 108 ریالی برای هر سهم تخمین زد.
    تغییرات این روز گروه خودرو تقریبا هم تراز روز قبل بود و تفاوت چندانی نداشت، نمادهای بسیاری در حوالی صفر منفی بودند، گروه به تدریج در حال حرکت به سمت قیمتهای جذاب است و این شرایط منفی می تواند فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری باشد.
    به این ترتیب امروز هم خوردویی ها در غیاب لیدر گروه، نماد خساپا روزی کم رمق و سرخ را پشت سر گذاشتند و همچنان در جاده اصلاح به پیش می روند اما بازگشایی سایپا می تواند پایان انتظار گروه در شرایط بلاتکلیفی باشد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط