فونیکسریمکسبهتام

با اجرای قرارداد کنسرسیوم طراحی خودرو محقق خواهد شد:

تولید محصولات متنوع با طراحی و توسعه پلتفرم

عصر خودرو- معاون طراحی و توسعه محصول ایران خودرو حفظ موقعیت و افزایش سهم ایران خودرو در بازار داخلی و منطقه را از دلایل راهبردی برای تشکیل کنسرسیوم طراحی خودرو دانست و تاکید کرد: ‌آینده می گوید باید محصولات رقابتی داشته باشیم.

تولید محصولات متنوع با طراحی و توسعه پلتفرم
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایکوپرس ، کامران سپهری در مراسم کنسرسیوم طراحی خودرو افزود: طراحی و داشتن پلتفرم که سهمی بیش از 60 درصد از یک خودرو را تشکیل می دهد، به توسعه و تنوع محصولات کمک شایانی می کند.

    وی گفت: ویژگی مهم پلتفرم استفاده به صورت مشترک برای چند محصول است که این امکان را ایجاد می کند تا محصول به صورت اقتصادی و در تیراژ بالا تولید شود.

    سپهری برند ایمیج را از دیگر عوامل راهبردی برای تشکیل کنسرسیوم برشمرد و گفت: استایل هایی که بر روی پلتفرم ها تولید خواهد شد هویت ملی خواهد داشت.

    وی صادرات 30 درصدی تولیدات را مطابق افق 1404 را از دیگر موارد استراتژیک این قرارداد دانست و گفت: ارتقای سازندگان داخلی و کسب دانش و تکنولوژی روز تولید خودرو نیز از دیگر اهداف راهبردی پیش بینی شده در این کنسرسیوم است.

    معاون مرکز طراحی و توسعه محصولات جدید، درباره ویژگی های فنی این کنسرسیوم اظهار کرد: محصولات تولیدی طبق پلتفرم های جدید طبق استانداردهای 81 گانه داخلی و اروپایی خواهد بود که با توجه به پیش بینی حضور در بازار اروپا استاندارد محصولات مطابق با این بازار نیز خواهد بود.

    وی ارایه سبد محصولات در پلتفرم های جدید را یادآور شد و گفت:‌ تولید خودروهای برقی و هیبریدی با پلفترم های جدید امکانپذیر خواهد بود. سپهری با بیان این که با این روش با سرعت بالا و هزینه کم محصولات متنوعی را عرضه خواهیم کرد اظهار کرد: پلتفرم ماژولار طیف وسیعی از خودروها در کلاس ها و ابعاد مختلف را پوشش می دهد. وی تصریح کرد: با ارایه دو پلتفرم 23 محصول را عرضه خو.اهیم کرد.

    سپهری موتور را از اجزای مهم پلتفرم خواند وگفت: ‌طراحی و توسعه یک خانواده موتور پیشرفته را آغاز کرده ایم که از نظر قدرت و مصرف سوخت بهترین شرایط را خواهد داشت.

    وی با اشاره به راهبرد مولتی برند ایران خودرو  اظهار کرد:‌ بخشی از محصولات در شرکت های جوینت ونچر و بخشی دیگر نیز به عنوان برند خودمان تولید و عرضه خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو