• هیوندای آیونیک فیسلیفت 2020 در یک نگاه
  • هیوندای آیونیک فیسلیفت 2020 در یک نگاه
  • هیوندای آیونیک فیسلیفت 2020 در یک نگاه
هیوندای آیونیک فیسلیفت 2020 در یک نگاههیوندای آیونیک فیسلیفت 2020 در یک نگاههیوندای آیونیک فیسلیفت 2020 در یک نگاه
اختصاصی«عصرخودرو» ،

هیوندای آیونیک فیسلیفت ۲۰۲۰ در یک نگاه

عصر خودرو -هیوندای فرزند سبز خود را برای مدل ۲۰۲۰ زیر تیغ جراحی برده و چهره و تجهیزات ارتباطی تازهای برای آن در نظر گرفته است. آیونیک جدید همانند قبل در سه گونه هایبرید، پلاگین-هایبرید و تمام برقی عرضه خواهد شد و قرار است با بهروزرسانی انجام شده نیازهای طیف گستردهتری از مخاطبان بازار را پاسخگو باشد.

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» ،  شکل و شمایل تازه جلوپنجره، چراغ روزتاب LED، سپرهای جدید و چراغهای تمام LED جلو و عقب نمایی بهروز به مدل فیسلیفت بخشیده و آنسوی درها با چینش جدید ادوات کابین، تریم چرمی مشکی استاندارد صندلیها و امکان سفارش چهار رنگ مختلف، تزئینات کرومی داشبورد، سامانه ارتباطی Blue Link، بسته ایمنی فعال و کمک راننده SmartSense، سامانه eCall برای تماس اضطراری با مرکز اورژانس (برای نخستین بار)، رهیاب ماهوارهای سفارشی با اطلاعات لحظهای و نمایشگر 10.25 اینچی عریض، تریم مشکی براق داشبورد و... تکمیل میشوند. آیونیک هایبرید و پلاگین هایبرید به پیشرانه 4 سیلندر 1.6 لیتری GDI کاپا (Kappa) 103 اسب بخاری و 147 نیوتنمتری مجهز هستند که در گونه هایبرید با موتور برقی 32 کیلوواتی (43 اسب بخاری) و 170 نیوتنمتری متصل به باتری لیتیوم-یون پلیمر 1.56 کیلوواتساعتی و در گونه پلاگین-هایبرید با موتور برقی 44.5 کیلوواتی (60 اسب بخاری) و 170 نیوتنمتری متصل به باتری 8.9 کیلوواتساعتی همکاری میکند و بیشینه خروجی ترکیبی آن به 139 اسب بخار و 265 نیوتنمتر میرسد.

در مقابل، نسخه تمام برقی صرفاً به باتری 38.3 کیلووات ساعتی (بجای نمونه 28 کیلووات ساعتی مدل پیشین)، شارژر آنبُرد جدید 7.2 کیلوواتی و شارژ سریع 80% طی 54 دقیقه (در ایستگاههای شارژ سریع 100 کیلوواتی) تکیه کرده و حداکثر توان و گشتاور برابر با 134 اسب بخار و 295 نیوتنمتر در اختیار دارد. از دیگر ویژگیهای قابل اشاره آن نیز میتوان کروز کنترل هوشمند با قابلیت توقف/حرکت خودکار، سامانه کمکی Eco-Driving برای افزایش بازدهی انرژی در نسخههای هابرید و پلاگین-هایبرید، حالت تمام الکتریکی تا سقف سرعت 120 کیلومتر بر ساعت در نسخه هایبرید، ترمز احیاشونده قابل تنظیم در حالت Eco و حالت اختصاصی Eco+ در نسخه تمام برقی برای صرفهجویی هرچه بیشتر در مصرف برقِ باتری ها را نام برد.

Copyright © 2015 - Asrekhodro by Daustany