فونیکسریمکسبهتام

خودرویی ها در بازار سرمایه/ ۱۵ آذر ۹۵

استارت خودرویی ها برای بازگشت به روزهای اوج

عصر خودرو- خودرویی ها معاملات امروز را نسبتا خوب استارت زدند به طوری که توانسته اند عموما در محدوده مثبت قیمتی دادو ستد شوند، از این رو در پایان معاملات بازار امروز (دوشنبه)، شاخص کل گروه خودرویی حدود ۹۲ واحد رشد داشت و در نهایت در ارتفاع ۱۸هزار و۹۰۷ واحدی ایستاد.

استارت خودرویی ها برای بازگشت به روزهای اوج
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» ، در معاملات امروز خودرویی ها،  40 میلیون اوراق بهادار را  با ارزشی بیش از 8 میلیارد تومان در 5 هزار نوبت معاملاتی در بازار داد و ستد کردند که نسبت به روز قبل به شدت فرسایشی بود.
    پس از اصلاح و ریزش چند روز گذشته، امروز شاهد افزایش تقاضا در گروه خودرویی بودیم طوریکه این گروه معاملاتی متعادل و مثبت را رقم زد، در این روز نمادخودرو با 14 میلیون معامله، پر حجم ترین در گروه بود، روز قبل بازیگر این نماد یعنی سرمایه گذاری سمند با خرید 695 هزار سهم به حمایت از این سهم پرداخت، خودرو امروز را با 1 درصد رشد در قیمت پایانی 2,756 ریال به پایان برد.
    تنها نماد خرینگ در این گروه با صف نشینی خریداران رو به رو بود، خفناور هم تا آستانه صف شدن پیش رفت، در سایر نمادها به جز 4 نماد خدیزل، ختوقا،خکارو ختراک مابقی متعادل و مثبت بودند.
    در مجموع، از بین 31 نماد معاملاتی خودرویی تنها 20 نماد معامله شدند و مابقی نمادها  در توقف طولانی مدت به سر می بردند که از این 20 نماد 16 تای آنها سبز پوش بودند.
    در حوزه اخبار کدال، با انتشار گزارش عملکرد پارس خودرو در آبان ماه مشخص شد که این شرکت توانسته 16 درصد از کل مبلغ فروش هشت ماهه خود را در این یکماه پوشش دهد، همچنین دو خودرو تندر 90 و پراید همچنان اصلی ترین تیراژ خودروهای سواری این شرکت به شمار می روند.
    خنصیر هم از ابهامات صورت مالی 6 ماهه خود سخن گفت که سایر اقلام فروش بودجه شرکت در سرفصل جداگانه سایر درآمدهای عملیاتی نشان داده شده ولی در صورت مالی 6 ماهه آیتم درآمدهای عملیاتی شامل کلیه فروش می باشد، همچنین این قطعه ساز توضیح داد سود دریافتی بابت سرمایه گذاریها مبلغ افشا شده فروش سهام شرکت روان فناور می باشد در خصوص سرمایه گذاریهای بلندمدت نیز بابت افزایش سرمایه شرکت قائم سپهر بوده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو