فونیکسریمکسبهتام

معرفی نسل جدید مازانتی ۷۷۱ اسب بخاری+تصاویر

عصر خودرو: شرکت خودروسازی مازانتی ایتالیا که در ساخت ابرخودروها تبحر دارد، تازه ترین نسخه تکاملی از اوانترا(تنها مدل تولیدی اش) را معرفی کرد.

معرفی نسل جدید مازانتی ۷۷۱ اسب بخاری+تصاویر
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴:۰۰
  • معرفی نسل جدید مازانتی 771 اسب بخاری+تصاویر
  • معرفی نسل جدید مازانتی 771 اسب بخاری+تصاویر
  • معرفی نسل جدید مازانتی 771 اسب بخاری+تصاویر

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، این خودرو کوپه که 771 نام دارد، در نمایشگاه خودرویی بولونیا رونمایی شد.
پسوند771 در نام این خودرو در واقع به توان موتور این ابرخودرو اشاره دارد.

نیروی تازه ترین نسل اوانترا توسط یک موتور هفت لیتری V8 که برای تولید نیروی باورنکردنی 771 اسب بخار تیونینگ شده است. این توان 20 برابر قدرت اوانترا معمولی است.
ابرخودروساز ایتالیایی به این موضوع که چگونه به این قدرت خارق العاده رسیده اشاره نکرده است. موتور هشت سیلندر این خودرو به یک گیربکس شش دنده ترتیبی متصل است که چرخهای عقب خودرو را به حرکت درمی‌آورد.

بروز رسانی‌های انجام شده روی اوانترا صرفا به موتور خودرو محدود نیستند. به لحاظ ظاهری اوانترا 771 به یک کیت بدنه جدید مجهز شده که شامل اسپلیتر(زیرسپر) جلو، دریچه هوای سقفی و یک بال عقب بازطراحی شده هستند.
این بروز رسانیها باعث شده که 771 ایرودینامیک تر از اوانترا استاندارد به نظر برسد.

در داخل کابین خودرو نیز نمایشگرهای جدیدی برای سیستم سرگرمی و سیستم های دیگر خودرو اضافه شده است، اما تصاویری از آن هنوز منتشر نشده است. مازانتی تاکید کرده که تقریبا تمام بخش های اوانترا امکان شخصی سازی به سلیقه مشتری را دارد.
این خودروساز ایتالیایی این مشوق را ایجاد کرده که خریدار در تمام مراحل تولید حضور و نظارت داشته و خودروی منحصربفردش را با سلیقه خود بسازد.

مازانتی وعده داده که در ماههای آتی چند مدل جدید خودرو معرفی خواهد کرد.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم