فونیکسریمکسبهتام

فرمانده پلیس‌راه خراسان رضوی خبرداد:

۴حادثه جاده‌ای منجر به فوت در ایام پایانی ماه صفر خراسان ضوی

عصر خودرو- فرمانده پلیس‌راه خراسان رضوی گفت: در محورهای سبزوار به نیشابور، نیشابور به مشهد و جاده سرولایت چهار مورد حادثه منجر به فوت هم‌وطنان را در ایام پایانی ماه صفر شاهد بودیم.

۴حادثه جاده‌ای منجر به فوت در ایام پایانی ماه صفر خراسان ضوی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ف سرهنگ هادی امیدوار  بابیان اینکه  هم‌اکنون ترافیک روان در محورهای خراسان رضوی شاهد هستیم، اظهار کرد: در موج برگشت زائران حرم مطهر رضوی در ایام پایانی ماه صفر، شاهد تعداد 800 هزار خودرو و سه و نیم میلیون زائر در خروجی‌های شهر مشهد بودیم.

    وی افزود: به دلیل تمهیدات از پیش تعیین‌شده، باوجود حجم سنگین ترافیک و تردد فراوان خودرو در جاده‌های خراسان رضوی در روزهای پایانی هفته گذشته، با مشکل خاص مواجه نشدیم.

    فرمانده پلیس‌راه خراسان رضوی، تصریح کرد: ممنوعیت و محدودیت‌های اعمال‌شده به همراه نظارت بر ترددها و حضور مستمر خودروهای پلیس در محورهای خراسان رضوی، دلیل بر تسهیل در تردد خودروها شده و همچنین حوادث کمی را شاهد بودیم.

    وی در خصوص حوادث به وقوع پیوسته در ایام پایانی ماه صفر، گفت: در محورهای سبزوار به نیشابور، نیشابور به مشهد و جاده سرولایت متأسفانه چهار مورد حادثه منجر به فوت هم‌وطنان را در این ایام شاهد بودیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط