فونیکسریمکسبهتام

خودروهایی که به تازگی ستاره ایمنی اخذ کردند +عکس

عصر خودرو- برنامه ارزیابی خودروهای جدید اروپا (یورو (NCAP فهرست جدیدی از طبقه‌بندی ایمنی خودروهای ۲۰۱۶ را با آرا ۳ تا ۵ ستاره منتشر کرد.

خودروهایی که به تازگی ستاره ایمنی اخذ کردند +عکس
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از عصر ایران، کرا‌س‌اوور کوچک جدید آئودی Q2 که در اوایل سال جاری معرفی شده است، موفق به اخذ رتبه ایمنی 5 ستاره از NCAP شد. این SUV کوچک در بخش حفاظت از سرنشینان بالغ 93 درصد امتیاز، در بخش حفاظت از سرنشینان کوچک 86 درصد امتیاز، در بخش حفاظت از عابران پیاده 70 درصد امتیاز و در بخش سامانه‌های ایمنی کمکی 70 درصد امتیاز را به دست آورده است.

    آئودی Q2 با تجهیزات استاندارد

    هیوندا آیونیک به عنوان یک خودرو که از سه موتور الکتریکی بهره می‌برد، با ارائه نتایجش یورو NCAP را تحت تاثیر قرار داد. این خودرو 91 درصد امتیاز در بخش حفاظت از سرنشینان بزرگسال، 81 درصد امتیاز در بخش حفاظت از کودکان و 82 درصد امتیاز در بخش سامانه‌های کمکی را کسب کرد. این خودروی دوست‌دار محیط زیست به ترمزهای اضطراری خودکار، سامانه نگه‌دارنده بین خطوط و سامانه‌های کمکی حفظ سرعت مجهز است.

    هیوندایی آیونیک با تجهیزات استاندارد

    از گزینه‌هایی که اینک در بازار اروپا برای خرید و فروش در دسترس است، فورد اج دیگر اتومبیل 5 ستاره NCAP است که به دلیل استفاده از سامانه‌های متنوع کمکی و استاندارد، 89 درصد امتیاز برای بخش سامانه‌های کمکی را کسب کرده است. این شاسی‌بلند برای بخش‌های حفاظت بزرگسال، کودک و عابران به ترتیب 85، 76 و 67 درصد امتیازها را به خود اختصاص داده است.

    فورد تجهیزات استاندارد

    یکی دیگر از SUV 5 ستاره این بخش سوزوکی ایگنس، به طیف وسیعی از بسته‌های امینی مجهز شده است. اگر این خودرو را بدون بسته‌های ایمنی در نظر بگیرید، ستاره‌های ایمنی این خودرو به 3 عدد کاهش می‌یابد.

    سوزوکی ایگنس با تجهیزات استاندارد

    سوزوکی ایگنس با تجهیزات ایمنی

    2 مدل از سانگ‌یانگ تیوولی و XLV نیز در سطح پایه 3 ستاره ایمنی را اخذ می کنند. در مدل‌هایی که با بسته‌های ایمنی ارائه ‌شوند، یک ستاره به افتخارات این دو مدل اضافه خواهد شد.

    تیوولی با تجهیزات استاندارد

    تیوولی با تجهیزات ایمنی

    سانگ یانگ XLV با تجهیزات استاندارد

    سانگ یانگ XLV با تجهیزات با تجهیزات ایمنی

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو