فونیکسریمکسبهتام

تصادف در محور الیگودرز- اصفهان منجر به مرگ ۲ تن ازجمله یک کودک عراقی شد

عصر خودرو- فرمانده انتظامی الیگودرز گفت: تصادف یک دستگاه کامیون با خودروی سواری در محور الیگودرز به اصفهان منجر به کشته شدن یک کودک عراقی و یک جوان ناشناس و زخمی شدن سه تن از اعضای خانواده عراقی شد.

تصادف در محور الیگودرز- اصفهان منجر به مرگ ۲ تن ازجمله یک کودک عراقی شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، سرهنگ خدارحم ذلقی روز چهارشنبه با بیان اینکه هویت جوان کشته شده در این سانحه رانندگی در حال بررسی است، افزود: این تصادف در کیلومتر 18 جاده الیگودرز - اصفهان در نزدیکی دوراهی چمن سلطان به فرسش اتفاق افتاد.
    وی گفت: مصدومان بلافاصله توسط نیروهای هلال احمر پایگاه امدادی چمن سلطان مستقر در دوراهی فرسش به بیمارستان های شهر الیگودرز منتقل شدند که حال یکی از مصدومان وخیم است.
    فرمانده انتظامی الیگودرز با بیان اینکه علت وقوع این حادثه در حال بررسی است، افزود: این خانواده عراقی از مرز مهران وارد خاک ایران شده بودند که در جاده الیگودرز به اصفهان دچار حادثه شدند.
    به گزارش ایرنا محور الیگودرز به شهرستان بویین میاندشت علاوه بر ارتباط بین شرق و غرب کشور و مسیر تردد 10 ها شهر و روستای منطقه یکی از مهمترین راه های عبور کاروان های زیارتی و راهیان نور است.
    این محور به دلیل تردد فراوان خودرو ها یکی از حادثه خیزترین محورهای کشور است البته عملیات چهارخطه کردن این مسیر در حال انجام است.
    الیگودرزدر شرق لرستان قراردارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط