فونیکسریمکسبهتام

جانشین رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی خبر داد:

اجرا طرح محدودیت سرعت در آزادراه‌ها و بزرگراه‌های خراسان رضوی

عصر خودرو- جانشین رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی گفت:طرح محدودیت سرعت در آزادراه‌ها و بزرگراه‌های خراسان رضوی هم‌زمان با روزهای پایانی صفر اجرا شده است.

اجرا طرح محدودیت سرعت در آزادراه‌ها و بزرگراه‌های خراسان رضوی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سرهنگ محمدعلی احسان‌بخش  بابیان اینکه ترافیک خودرویی حال حاضر محورهای خراسان رضوی از روزهای عادی، سبک‌تر است، اظهار کرد: در محور قدیم ملک‌آباد به مشهد، حجم بسیار زیاد تردد زائران پیاده را شاهد بوده و همچنین در محور شمال با تردد پراکنده زائران پیاده مواجه هستیم و نیز در محور فریمان به مشهد تردد کاروانی و پراکنده زائران را در طول مسیر داریم.

    وی افزود: با توجه به اختصاص یافتن محور قدیم ملک‌آباد به مشهد برای تردد زائران پیاده، این محور از ساعت شش صبح تا شش شب، دارای ممنوعیت تردد وسایل نقلیه بوده و این ممنوعیت تا روز چهارشنبه هفته جاری ادامه دارد.

    جانشین رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی تصریح کرد: تردد کفی، کامیون و کامیونت باری به‌جز حاملان سوخت و مواد فاسدشدنی  تا روز جمعه هفته جاری از ساعت 8 الی 22 در محورهای خراسان رضوی ممنوع است.

    وی ادامه داد: همچنین تردد موتورسیکلت در روزهای چهارشنبه و جمعه هفته جاری در محورهای خراسان رضوی ممنوع است.

    سرهنگ احسان بخش با اشاره به افزایش حجم تردد خروجی مشهد، در روز چهارشنبه، ابراز کرد: محور قدیم مشهد به ملک‌آباد روز چهارشنبه از طرف مشهد به ملک‌آباد به‌صورت یک‌طرفه می‌شود.

    وی اظهار کرد: طرح محدودیت سرعت در آزادراه‌ها و بزرگراه‌های خراسان رضوی هم‌زمان با روزهای پایانی صفر اجرا شد که در این طرح سرعت در بزرگراه‌های خراسان رضوی از 110 کیلومتر در ساعت به 90 کیلومتر کاهش‌یافته و نیز در آزادراه‌ها سرعت از 120 کیلومتر به 100 کیلومتر در ساعت کاهش‌یافته است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط